Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@09:44:37 GMT

امام رضا(ع) منادی گفت‌وگو است

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۱۴۱۲

امام رضا(ع) منادی گفت‌وگو است

رئیس شورای شهر مشهد گفت: شایسته نیست پیرو و مرید امام گفت‌وگو باشیم و از گفت‌وگو و گفتمان به عنوان یکی از آموزه‌های مهم آن حضرت به پیروانش دوری کنیم. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا حیدری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "میلاد امام مهربانی‌ها فرارسیده و مشهد، شهر امام رضا (ع) غرق در نور و سرور رضوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امامی که متصف به صفت رئوف است و مشهدی‌ها و غیر مشهدی‌ها قرن‌هاست که این رأفت الهی را از صاحب این شهر دیده و شنیده‌اند.

امامی که منادی گفتگوست و هزار و اندی سال قبل در مباحثه و مناظره با اندیشمندان و صاحبنظران ادیان مختلف، دست بالای اسلام را در ارائه سبکی اندیشمندانه برای زندگی به بشریت نشان داد. امروز تشنه همان گفتمان عارفانه و معرفت‌بخش و پر از معنای رضوی هستیم تا درد کنونی بشر که همان نشنیدن و نفهمیدن است را درمان کنیم.

شایسته نیست پیرو و مرید امام گفت‌وگو باشیم و از گفت‌وگو و گفتمان به عنوان یکی از آموزه‌های مهم آن حضرت به پیروانش دوری کنیم.

امسال جشن‌های دهه کرامت متفاوت‌تر از همیشه با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و شاید همین موضوع، بهانه خوبی باشد تا امسال در کنار توجه و تأملی به عمق اندیشه‌ها و معارف زرین امام خوبی‌ها داشته باشیم."

کد خبر 431776

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمد رضا حیدری شوراي شهر مشهد گفت و گو امام رضا رئيس شوراي شهر مشهد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گفت وگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۱۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش با زمین مهربان باشیم به اجرا در آمد

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش «با زمین مهربان باشیم» به مناسبت هفته ملی زمین پاک از سوی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار آغاز شد.

بر این اساس شهروندان می‌توانند با ارسال عکس و فیلم از پاکسازی طبیعت و زمین به شماره تلفن ٠٩٠٢١٣١٤٧٦١و از طریق پیام رسان های بله، ایتا و روبیکا تا پایان روز ۱۴ اردیبهشت ماه در این پویش مشارکت کنند.

کد خبر 6087410 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • ویدیو/ چگونه عمر طولانی‌تری داشته باشیم؟
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • عملیات وعده صادق سربلندی جهان اسلام
  • محیط زیست به مثابه تمام دولت/تلنگری به طرفداران گفتمان سازش/نگرانی تمام‌نشدنی یک واگذاری
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • پویش با زمین مهربان باشیم به اجرا در آمد
  • ظهور قدرت اراده ملت ایران در عملیات «وعده صادق»
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • مسجد و مدرسه از برجسته‌ترین محیط‌های تبیین اندیشه و گفتمان
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود