Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید گزارش‌های مطرح‌شده در رسانه‌ها درباره امتناع دستگاه‌های اطلاعاتی از ارائه گزارش‌های منفی درباره روسیه به «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا را تأیید کرده است. 

بولتون در مصاحبه‌ای با شبکه خبری سی‌ان‌ان در روز پنجشنبه گفته او شخصاْ عصبانیت ترامپ به دلیل ارائه گزارش اطلاعاتی منفی درباره روسیه را تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بولتون گفت: «فکر می‌کنم من به اندازه کافی از مطرح کردن مسائلی درباره روسیه که او دوست نداشت بشنود لطمه خورده‌ام.»

سی‌ان‌ان نوشته جان بولتون با این اظهارات روایت سایر مقام‌های آمریکایی را که گفته‌اند ترامپ تمایل چندانی به شنیدن چینن گزارش‌هایی نداشته تأیید کرده است. 

این شبکه خبری روز چهارشنبه از قول مقام‌های آمریکایی که اشاره‌ای به نامشان نشده بود نوشت مقاومت ترامپ در برابر گزارش‌های ضد روسیه موجب شده بود تیم امنیتی او تصمیم بگیرند کمتر در این خصوص به او گزارش ارائه کنند. 

بولتون گفت: «همه به غیر از شخص رئیس‌جمهور از ماهیت فعالیت‌های روسیه خبر داشتند. همان‌طور که قابل انتظار است اتفاقات زیادی هم در این خصوص می‌افتاد و ما سعی می‌کردیم به رئیس‌جمهور اطلاع بدهیم و واکنش او را بدانیم.»

مشاور امنیت ملی سابق ترامپ گفته گام‌هایی که برای مقابله با «تهدیدهای روسیه» برداشته می‌شده معمولاْ غر و لندها و گلایه‌های ترامپ را به همراه داشته است. 

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: درباره روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۱۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شواهدی مبنی بر دفن افراد شکنجه‌شده در آودیوکا وجود دارد

کمیته تحقیقات روسیه به این نتیجه رسیده است که در آودیوکا شواهدی مبنی بر دفن غیرنظامیان شکنجه شده، کشف شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، کمیته تحقیقات روسیه گزارش داد که اجساد دفن شده غیرنظامیانی که نشانه‌هایی از شکنجه در آنها دیده می‌شود در آودیوکا در دونتسک‌کشف شد. بازرسان کار روی این پرونده را آغاز کرده‌اند.

کمیته تحقیقات روسیه بر روی آخرین خشونت‌های ارتش اوکراین علیه غیرنظامیان مناطق خرسون و زاپوروژیا و همچنین جمهوری خلق دونتسک مطالعه خواهند کرد.

گزارش شده است که دفن غیرنظامیان با آثار شکنجه در آودیوکا کشف شده است. بازرسان روسی تمام شرایط حادثه و افراد دخیل در جنایات را پیدا خواهند کرد. 

گفتنی است، آودیوکا، حومه شمالی دونتسک که توسط ارتش اوکراین به منطقه‌ای بسیار مستحکم تبدیل شده بود، در 17 فوریه توسط ارتش روسیه آزاد شد.

عقب نشینی نیروهای اوکراینی از مواضع خود در شهر آودیوکا

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • دانشمندان روسی به روشی ارزان برای استخراج طلا دست یافتند + جزئیات
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • اصابت موشک کره‌شمالی به اوکراین؟
  • دوگین: اوکراین نباید وجود داشته باشد!
  • «دوگین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه نداشته و نخواهد داشت
  • چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟
  • شواهدی مبنی بر دفن افراد شکنجه‌شده در آودیوکا وجود دارد