Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیمه آسیا خسارت آتش سوزی ساختمان، تاسیسات و تجهیزات اداری و پزشکی کلینیک سینا مهر را تا سقف تعهدات بیمه نامه پرداخت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در پی وقوع حادثه دلخراش آتش سوزی کلینیک سینا مهر، مسعود بادین نایب رییس هیئت مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های جان باختگان و آرزوی سلامتی برای مصدومان این حادثه، دستور داد با هماهنگی مدیریت آتش سوزی، تیم ویژه کارشناسی برای تسریع در ارزیابی و پرداخت خسارت های وارد شده در کوتاه ترین زمان ممکن، اقدامات لازم را به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش، بیمه آسیا به پاس اعتماد و اطمینان بیمه گذاران و پس ازصدور مجوزهای لازم از سوی مراجع ذیربط، کارشناسان متخصص خود را بلافاصله به محل حادثه اعزام می کند تا برآورد میزان خسارت ها انجام پذیرد.

این گزارش می‌افزاید: بدیهی است پس از بررسی‌های اولیه کارشناسی، مبلغی به عنوان علی الحساب به بیمه گذار پرداخت شده و پس از تکمیل پرونده و برآورد خسارت‌ها، مبلغ نهایی پرداخت خواهد شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیمه آسیا بیمارستان سینا بیمه بیمه آسیا آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۱۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید شایانفر افزود: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.

وی گفت: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفاً با ارائه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

کد خبر 6088350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه