Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@13:25:03 GMT

کیم جونگ اون: موفق به مهار ویروس کرونا شده‌ایم

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۲۰۶۹

کیم جونگ اون: موفق به مهار ویروس کرونا شده‌ایم

رویداد۲۴ به نوشته روزنامه تلگراف، کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی در نشستی با کمیته مرکزی حزب حاکم کارگر گفت، کره شمالی به صورت کامل از ورود ویروس کرونا به کشور جلوگیری کرد و با وجود بحران بهداشت جهانی، وضعیت با ثبات ضد اپیدمی را حفظ کرده که این یک موفقیت شگرف محسوب می‌شود.

خبرگزاری کی.سی.ان.ای کره شمالی در بیانیه‌ای اعلام کرد: رهبری کره شمالی همچنین نسبت به نارضایتی یا سستی در تلاش برای مقابله با این اپیدمی هشدار داد و به مردم کره شمالی تاکید کرد تا حداکثر هشدار را حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست در حالی برگزار شد که بسیاری از کشورهای جهان که با بحران ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند در حال کاهش اقدامات مقابله‌ای خود هستند.

بیشتر بخوانید: تردید‌ ژاپن درباره سلامت کیم جونگ اون

کره شمالی مدارس را مجدد باز کرده اما تجمعات عمومی همچنان ممنوع است و مردم باید از ماسک در مکان‌های عمومی استفاده کنند.

در حالیکه کره شمالی گزارشی از ابتلای مردم این کشور به ویروس کرونا تایید نکرده، اما وزارت بهداشت این کشور گزارش کرده که تمامی ۹۲۲ فردی که تاکنون مورد بررسی ابتلا به این ویروس قرار گرفتند، تست آنها منفی شده است.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا کره شمالی ویروس کرونا کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۲۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای موفق طرح نور در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز «طرح نور» از بیست‌وپنجم فروردین در سراسر کشور، گفت: کرمانشاه در این طرح که مربوط به موضوع عفاف و حجاب است، جزو بهترین استان‌های کشور به حساب می‌آید، چرا که عفت و پاکدامنی جزو فرهنگ‌های اصیل مردم این دیار محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان، امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، با تشکر و قدردانی از همراهی شهروندان کرمانشاه و به‌خصوص بانوان شریف با پلیس در اجرای طرح نور، اظهار کرد: کرمانشاه جزو استان‌های ممتاز و نمونه کشور در طرح نور است.

وی افزود: بانوان این دیار خود را مقید و ملزم به رعایت حجاب می‌دانند، چرا که از دیرباز فرهنگ پوشیدگی، عفت و پاکدامنی در میان مردم اصیل و نجیب کرمانشاه وجود داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه در فرهنگ اصیل کردی حجاب، عفاف، پوشیدگی و پاکدامنی اجزای لاینفک و جدایی‌ناپذیر آن را تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: برهنگی و کشف حجاب در این فرهنگ اصیل که مملو از غیرت و جوانمردی است، جایی ندارد.

وی در ادامه به تلاش رسانه‌های معاند برای عادی‌انگاری موضوع کشف حجاب در جامعه اشاره کرد و گفت: این تلاش مذبوحانه به جایی نرسید و اکثریت قریب به اتفاق مردم و بانوان ارجمند ایران اسلامی و استان کرمانشاه با حفظ پوشش مناسب دشمنان را در دستیابی به اهدافشان بازداشتند.

حاجیان همچنین با بیان اینکه کشف حجاب در قانون جمهوری اسلامی جرم و فعلی حرام محسوب می‌شود، گفت: پلیس مجری قانون است و اجازه نخواهد داد عده‌ای بسیار قلیل، این قانون را نادیده گرفته و هنجارشکنی کنند.

وی در پایان از برخورد قانونی پلیس با افراد هنجارشکن و بدحجاب خبر داد و گفت: همکاران ما ابتدا تلاش می‌کنند با امر به معروف و نهی از منکر، معدود افراد بدحجاب را راهنمایی کنند و در صورت بی‌توجهی، اقدامات قانونی بعدی برای برخورد با آن‌ها انجام خواهد شد.

کد خبر 747290

دیگر خبرها

  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • سفر یک هیات دیپلماتیک کره شمالی به ایران
  • (ویدیو) ضرغامی: هر دولتی مردم را شاد کند موفق است
  • اُفت ۴۰ سانتی متری آب از سفره‌های زیرزمینی خراسان شمالی/ ابلاغ دستورالعمل مهار اضافه برداشت آب از چاه‌های کشاورزی
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • اجرای موفق طرح نور در کرمانشاه
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود