Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در حالی برگزار می‌شود که تیم های فولاد خوزستان و نفت آبادان بیرون از خانه و تیم نفت مسجدسلیمان در خانه برابر رقبای خود به میدان می‌روند تا با کسب نتایج ایده‌‍ آل جایگاه مناسب‌تری در جدول رده‌بندی برای خود رقم بزنند.

هر چند دیدارهای لیگ برتر تحت قوانین جدید و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می شود اما بسیاری از مناطق کشور شرایط مناسبی از نظر شیوع بیماری کرونا نداشته و تیم ها همچنان از این بابت نگران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فولاد خوزستان با شروع دوباره رقابت ها نشان داد نتایج این تیم در لیگ نوزدهم اتفاقی نبوده و روند امتیازگیری آنها روز به روز بهتر می شود، چیزی که نکونام در ابتدای فصل بارها به آن اشاره کرده بود. 

شاگردان نکونام در بازی با استقلال و ماشین سازی نشان دادند که می توانند بازی باخته را با برد پشت سر بگذارند. فولادی‌ها در این ۲ دیدار نشان دادند که در وقفه چهارماهه لیگ تمرینات بسیار موثری انجام داده و دستورات سرمربی خود را به خوبی در زمین پیاده می کنند.

نفت آبادان در اولین بازی خود پس از چهار ماه وقفه مقابل پارس جنوبی، باز هم یک تیم منسجم و هجومی اما با برنامه نشان داد به گونه ای که در تمام دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند و با برد این بازی را پشت سر گذاشتند.

تیم نفت مسجدسلیمان دیگر نماینده استان در لیگ برتر در هفته بیست و دوم رقابت ها مقابل شاهین بوشهر صف آرایی کرد، دیداری که بین ۲ تیم جنوبی و با انبوهی از مشکلات برگزار شد که در نهایت با تساوی به پایان رسید.

نفت مسجدسلیمان – ماشین سازی

تیم نفت مسجدسلیمان مانند دیگر تیم های تحت حمایت وزارت نفت، به لحاظ مالی با مشکلاتی بسیاری مواجه است به گونه‌ای که هزینه اردوی این تیم در تهران به سختی فراهم شد و اگر مسئولان شهرستانی و استان نتوانند بودجه این تیم را تامین کنند برای فصل آینده با مشکل جدی رو به رو خواهد بود.

نفتی‌های مسجدسلیمان در حالی نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر را آغاز کردند که خوشبین‌ترین طرفدار این تیم تصور نمی‌کرد نفت مسجدسلیمان بتواند نیم فصل رقابت‌ها را بدون شکست پشت سر بگذارد. تارتار با نفتی‌ها ثابت کرد که راه مبارزه با تیم‌های بزرگ را به خوبی بلد بوده و می‌تواند پله های ترقی را طی کند.

بدون تردید نفت مسجدسلیمان پدیده این فصل رقابت های لیگ برتر به شمار می رود و باید گفت که مهدی تارتار با این تیم کم‌بضاعت دست به کاری بزرگ و فراموش نشدنی زد. زردپوشان زاگرس‌نشین در مصاف با تیم‌های بزرگی همچون پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی، سپاهان و پدیده عملکرد درخشانی کسب کردند و این امر موجب شد تا نفتی‌ها در نیمه بالایی جدول رده‌بندی قرار گیرند.

تیم نفت مسجدسلیمان در این هفته از رقابت‌ها به مصاف تیم ماشین سازی می‌رود که هفته گذشته در مصاف با تیم فولاد متحمل شکست شد و این موضوع انگیزه شاگردان مهاجری را برای کسب امتیاز دوچندان می کند.

پس از این که احد شیخ لاری استعفای خود را اعلام کرد، مسئولان باشگاه با این موضوع موافقت کردند و رضا مهاجری را به عنوان سرمربی برگزیدند تا این مربی بار دیگر به تبریز برگردد.

ماشین سازی عملکرد نسبتا خوبی در لیگ امسال نداشته و اکنون با ۲۴ امتیاز در مکان دهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است لذا می‌توان روی کاغذ شانس پیروزی نفتی‌ها را بیشتر دانست.

شاگردان تارتار تنها با سه شکست بعد از سپاهان کمترین باخت را در رقابت‌های این فصل لیگ برتر داشته که این موضوع نشان از خط دفاع قدرتمند این تیم دارد، در سوی مقابل ماشین سازی با ۳۱ گل خورده یکی از ضعیف ترین خط دفاع لیگ را دارد.

با وجود اینکه هر ۲ تیم تاکنون در امر گلزنی آمار بسیار ضعیفی داشته اند باید دید دوئل بین تارتار و مهاجری به سود کدام مربی ختم می‌شود.

نساجی مازندران - فولاد خوزستان

تیم فولاد که میزبان اولین بازی لیگ برتر بعد از وقفه چهار ماهه مقابل استقلال بود نشان داد که راه غلبه بر تیم‌های بزرگ را بلد بوده و به دنبال کسب سهمیه آسیایی است تا از این طریق دل هوادارانش را شاد کند اگرچه رسیدن به این مهم کار بسیار سختی است.

نکونام در مصاف با تیم های استقلال و ماشین سازی نشان داد که با فرصت دادن به نیروهای جوان می تواند موانع بزرگ را از سر راه بردارد. پیروزی سرخپوشان اهوازی مقابل استقلال و ماشین سازی در حالی رقم خورد که میانگین سنی شاگردان نکونام بسیار پایین تر از حریفان بود و این موصوع نقطه قوت تیم فولاد است.

اما فولادی‌ها در این هفته به مصاف تیم نساجی مازندران می‌روند که در میانه جدول قرار دارد. تیم فولاد برای اینکه از کورس رقابت با دیگر حریفان عقب نماند نیاز مبرم به سه امتیاز بازی دارد. آنها باید از تمام بازی های خود امتیاز کسب کنند تا شرایط خود را در جدول رده‌بندی بهبود دهند.

فولاد در حالی به مصاف نساجی می رود که جواد نکونام همراه با این تیم به لیگ‌برتر صعود کرد و پس از ۲۴سال انتظار، قائمشهری‌ها را به سطح اول فوتبال برگرداند و این موضوع کار سرمربی فولاد را سخت تر می کند اگرچه نکونام محبوبیت زیادی نیز در این شهر دارد.
 
نکته جالب توجه در این مسابقه حضور پرتعداد بازیکن و اعضای کادر فنی فولاد است که سابقه کار در تیم نساجی را دارند و این موضوع به زیبایی بازی کمک می کند، نماینده خوزستان اکنون با ۳۹ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد و در صورت برد در این دیدار می‌توانند به رده دوم صعود کند.

فولادی اگرچه کار بسیار سختی مقابل نساجی دارند اما انگیزه و جنگندگی بازیکنان فولاد به حدی است که آنها به چیزی جز کسب سهمیه آسیایی فکر نمی کنند. شاگردان نکونام در بازی های بیرون از خانه تیم دست و پا بسته ای نبوده و بسیاری از امتیازات خود را از این طریق کسب کردند.

تراکتورسازی - نفت آبادان

با شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و به ویژه خوزستان، تمرینات نفت آبادان تعطیل و این فرصت مهیا شد که نفتی‌ها به مشکلات خود رسیدگی کنند اما وقفه چهار ماهه مسابقات نیز نتوانست دردی از زردپوشان آبادانی دوا کند و این تیم همچنان با مشکلات مالی فراوانی مواجه است.

نفت آبادان که یکی از ریشه دارترین تیم های فوتبال ایران است و بازیکنان بسیاری از این تیم به تیم‌های ملی راه یافتند به دلیل بخشنامه جدید وزارت نفت مبنی بر ممنوعیت تیمداری در لیگ برتر وضعیت خوبی ندارد و این موضوع ظلمی بزرگ به فوتبال خوزستان و به ویژه نفت آبادان و مسجدسلیمان است.

تیم نفت آبادان در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر عملکرد خیره‌کننده‌ای داشت و توانست تا پله سوم جدول رده بندی بالا بیاید اما رفته رفته با ادامه مسابقات و حضور اسکوچیچ سرمربی نفتی‌ها در تیم ملی ایران، عملکرد طلایی پوشان آبادانی سیر نزولی پیدا کرد و اکنون در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی قرار دارند.

نفتی‌ها در وقفه مسابقات، ۲ بازی تدارکاتی با تیم‌های خوزستانی برگزار کردند، شاگردان بهنام سراج ابتدا در اهواز به مصاف تیم فولاد خوزستان رفته و مغلوب شدند همچنین در دومین بازی رو در روی استقلال خوزستان قرار گرفته و پیروز میدان شدند.

تیم نفت آبادان در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر میهمان تیم تراکتورسازی هستند که به لحاظ مالی زمین تا آسمان با آنها متفاوت است و این موضوع شانس نفتی‌ها را برای برد در این دیدار کم رنگ می‌کند البته نباید فراموش کرد که این نماینده استان تیم های بزرگی همچون پرسپولیس، استقلال و ... را به زانو درآورده است.

دیدار نمایندگان خوزستان در هفته بیست و سوم لیگ برتر:

۱۴ تیرماه:
تراکتورسازی - نفت آبادان (ساعت ۲۰:۱۵ ورزشگاه تبریز)
۱۵ تیرماه: 
نفت مسجدسلیمان - ماشین سازی (ساعت ۲۱ ورزشگاه بهنام محمدی)
نساجی - فولاد (ساعت ۲۱ ورزشگاه قائمشهر)

برچسب‌ها فوتبال تراکتورسازی تیم فوتبال نساجی مازندران صنعت نفت آبادان نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال اهواز پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی در روزهای کرونایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال تراکتورسازی تیم فوتبال نساجی مازندران صنعت نفت آبادان نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال اهواز فوتبال تراکتورسازی تیم فوتبال نساجی مازندران صنعت نفت آبادان نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال اهواز تیم نفت مسجدسلیمان جدول رده بندی قرار رقابت های لیگ برتر هفته بیست فولاد خوزستان تیم های بزرگ ماشین سازی نفت آبادان تیم فولاد رقابت ها نفتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۲۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت سازمان لیگ، برنامه مسابقات به شرح زیر است:

هفته بیست و هفتم؛ بزرگداشت آغاز دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختران

شنبه ۲۲ اردیبهشت

شمس آذر قزوین- ملوان بندر انزلی- ساعت ۱۷:۱۵- ورزشگاه سردار آزادگان قزوین
مس رفسنجان - فولاد مبارکه سپاهان اصفهان- ساعت ۱۷:۵۰- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان
هوادار تهران - پرسپولیس- ساعت ۱۸:۲۰- ورزشگاه پاس قوامین تهران
آلومینیوم اراک - صنعت نفت آبادان- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک
تراکتور تبریز - گل گهر سیرجان- ساعت ۱۸:۵۰- ورزشگاه یادگار امام تبریز

دوشنبه ۲۴ اردیبهشت

ذوب آهن اصفهان- پیکان تهران- ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه فولاد شهر فولاد شهر
استقلال خوزستان- نساجی مازندران- ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه غدیر اهواز
استقلال - فولاد خوزستان- ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه آزادی تهران

هفته بیست و هشتم؛ گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی روز دزفول

سه شنبه اول خرداد

پیکان تهران - تراکتور تبریز- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران
ملوان بندر انزلی- مس رفسنجان- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه تختی انزلی
فولاد مبارکه سپاهان اصفهان - هوادار تهران- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه نقش جهان اصفهان
گل گهر سیرجان - آلومینیوم اراک- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان
صنعت نفت آبادان -شمس آذر قزوین- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه تختی آبادان
فولاد خوزستان- ذوب آهن اصفهان - ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه شهدای فولاد اهواز
نساجی مازندران - استقلال - ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر
پرسپولیس- استقلال خوزستان- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه آزادی تهران

هفته بیست و نهم؛ صرفه جویی در مصرف آب

یکشنبه ۶ خرداد

فولادخوزستان- پیکان تهران- ساعت ۲۰- ورزشگاه شهدای فولاد اهواز
استقلال - گل گهر سیرجان- ساعت ۲۰- ورزشگاه آزادی تهران
هوادار تهران -نساجی مازندران- ساعت ۲۰- ورزشگاه پاس قوامین تهران
آلومینیوم اراک - فولاد مبارکه سپاهان اصفهان - ساعت ۲۰- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک
شمس اذر قزوین-پرسپولیس - ساعت ۲۰- ورزشگاه سردار آزادگان قزوین
مس رفسنجان-استقلال خوزستان- ساعت ۲۰- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان
تراکتور تبریز-ملوان بندر انزلی - ساعت ۲۰- ورزشگاه یادگار امام تبریز
ذوب آهن اصفهان- صنعت نفت آبادان- ساعت ۲۰- ورزشگاه فولاد شهر فولاد شهر

هفته سی ام؛ روز جهانی بدون دخانیات و مبارزه با مواد مخدر

جمعه ۱۱ خرداد

پیکان تهران- استقلال- ساعت ۲۰- ورزشگاه پاس قوامین تهران
استقلال خوزستان- هوادار تهران- ساعت ۲۰- ورزشگاه غدیر اهواز
ملوان بندر انزلی- آلومینیوم اراک - ساعت ۲۰- ورزشگاه تختی انزلی
صنعت نفت آبادان - تراکتور تبریز- ساعت ۲۰- ورزشگاه تختی آبادان
گل گهر سیرجان- ذوب آهن اصفهان- ساعت ۲۰- ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان
فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – شمس آذر قزوین- ساعت ۲۰- ورزشگاه نقش جهان اصفهان
پرسپولیس - مس رفسنجان- ساعت ۲۰- ورزشگاه آزادی تهران
نساجی مازندران - فولاد خوزستان - ساعت ۲۰- ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

کد خبر 6091208

دیگر خبرها

  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد