Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، اسکندری، مدیر عامل یک کارخانه در اشتهارد گفت: کارخانه ما در تولید تجهیزات مکانیزه صنعت پرورش طیور به خودکفایی رسیده است و در البرز تولیدتخم مرغ و پرورش مرغ تخم گذار با تحولی بزرگ روبه رو شده که توسط دستگاه های توانمند، جوان‌های بومی تحقق پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدیر عامل کارخانه افزود: تجهیزات دستگاه‌های تولید تخم‌مرغ ده طبقه برای اولین بار در ایران و منطقه دوسالی است که کشور را از واردات این محصول بی نیاز کرده است.

حقیقی، مدیر تولید این کارخانه با اشاره به این که سالن‌های تجهیز شده در بحث تولید تخم‌مرغ و تهویه سالن ها با بازدهی بسیار بالایی در حال انجام است، گفت: تلاش ۳۵ ساله منجر به خودکفایی در تولید ماشین آلات پرورش تولید مرغ و تخم‌مرغ در کشور شده است.

اسکندری افزود: در سالیان گذشته ما صادراتی به کشور هلند هم داشتیم و بیش از ۱۵۰ نفر به طور مستقیم در این شرکت مشغول به کار هستند.

انتهای پیام / ر.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دام و طیور تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه گوشت و پوست میلیون‌ها کروکودیل در کارخانه فرآوری می‌شود؟ (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فناوری پرورش و پروار کردن گاو؛ کشتار و فرآوری گاو در کارخانه (فیلم) این گاوداری در اندونزی بزرگترین گاوهای جهان را پرورش می دهد (فیلم) نحوه برش و فرآوری ویژه هزاران ماهی مرکب غول پیکر در کارخانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • تقدیر از معلمان نمونه و بازنشسته
  • تجلیل از معلمان نمونه و بازنشسته
  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • چگونه گوشت و پوست میلیون‌ها کروکودیل در کارخانه فرآوری می‌شود؟ (فیلم)
  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان