Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی خواجوند (مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس) در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه، درباره آخرین وضعیت قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس اظهار کرد: بیرانوند برای فصل آینده با تیم آنتورپ بلژیک قرارداد بسته و باشگاه هم طی نامه‌ای به این باشگاه اعلام کرده که بیرانوند می‌تواند با فراهم شدن مقدمات از سوی این باشگاه و رفع موانع برای شرکت در تست‌های پزشکی به بلژیک برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: این بازیکن از ۱۱ تیر با رعایت سایر شرایط قراردادی باید برای پیوستن به تیم جدیدش به بلژیک می‌رفت، اما هنوز مقدمات سفرش از سوی باشگاه آنتورپ فراهم نشده و ما منتظریم که این اتفاق بیفتد و نامه‌نگاری‌های لازم هم انجام شده است.

بیشتر بخوانید

نامه باشگاه پرسپولیس به آنتورپ درباره علیرضا بیرانوند

خواجوند تاکید کرد: طبق دستورالعمل مصوب فیفا و پیش‌بینی موارد این‌چنینی و هم‌پوشانی ۲ قرارداد، بازیکنانی که با قراردادی با تیم جدید دارند، می‌توانند تا زمان تمام شدن لیگ در تیم فعلی‌شان بازی کنند و به همین دلیل بیرانوند می‌تواند تا پایان فصل در پرسپولیس بماند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۳۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان

ظاهرا علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردد.

علیرضا بیرانوند مدتی است از میادین دور است و دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند.

بیرو حالا گچ دست خود را باز کرده است و احتمالا در بازی با سپاهان، به درون دروازه پرسپولیس باز می‌گردد. گفتنی است امیررضا رفیعی هم در چند دیدار اخیر پرسپولیس با وجود غیبت بیرانوند، دروازه سرخ‌ها را بسته نگه داشته است.

 

منبع:طرفداری 

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!