Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@03:06:31 GMT

طلسم بازگشت پاتوسی یکشنبه شکسته می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۳۹۲۶

طلسم بازگشت پاتوسی یکشنبه شکسته می‌شود؟

مسؤلان باشگاه فولاد خوزستان برای بازگرداندن هافبک تأثیرگذارشان به ایران یک بار دیگر بلیت هواپیما تهیه کرده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آیاندا پاتوسی به دلیل عدم بازگشت به ایران در دو بازی قبلی تیمش مقابل استقلال و ماشین‌سازی غایب بوده است و طبیعتاً دیدار پیش روی این تیم مقابل نساجی را هم از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن اهل آفریقای جنوبی به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم پرواز تاکنون موفق به بازگشت نشده است. مدیران فولاد تاکنون سه بار برای این بازیکن بلیت تهیه کرده‌اند، اما همه این پروازها از سوی شرکت خارجی هواپیمایی کنسل شده است.

پروازها از کشورهای آفریقایی به سمت اروپا و بعد آسیا با شرایط و محدودیت‌های خاصی انجام می‌شود و این موضوع مشکل اصلی عدم بازگشت پاتوسی به شمار می‌آید.

فولادی‌ها در آخرین اقدام خود برای روز یکشنبه پیش رو برای بازگرداندن هافبک تأثیرگذارشان بلیت تهیه کرده‌اند و امیدوارند او این بار موفق به بازگشت به ایران شود. 

نکونام پس از مثبت اعلام شدن تست کرونای 6 بازیکن فولاد: نمی‌توانیم بازی کنیم، همه نفرات ما ناقل هستند

 

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال فولاد خوزستان بیشتر بخوانید... سفر قطعی فولاد به قائمشهر برای تقابل با نساجی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال فولاد خوزستان فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال در 6 بازی اخیر خود برابر ذوب آهن صاحب 5 برد و یک مساوی شده و در این دیدارها 9 گل زده و 2 گل دریافت کرده است.

آخرین ناکامی استقلال برابر تیم ذوب آهن اصفهان در روز 19 اردیبهشت 1400 ثبت شد و آبی پوشان برابر حریف اصفهانی 2-0 بازنده شدند. استقلال در حالی برابر ذوب آهن قرار می گیرد که فرهاد مجیدی و ریکاردو ساپینتو برابر ذوب آهن آمار صددرصد برد داشتند اما جواد نکونام در تنها دیداری که برابر این تیم قرار گرفت، به تساوی رسید.

استقلال 1-1 ذوب آهن در روز 6 آذر ماه 1402

استقلال 2-0 ذوب آهن در روز 11 فروردین 1402

استقلال 1-0 ذوب آهن در روز 22 مهر 1401

استقلال 1-0 ذوب آهن در روز 24 بهمن 1400

استقلال 2-0 ذوب آهن در روز 3 آبان 1400

استقلال 2-1 ذوب آهن در روز 29 اردیبهشت 1400

استقلال 0-2 ذوب آهن در روز 19 اردیبهشت 1400

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903437

دیگر خبرها

  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن
  • گل‌گهر فقط با این بازیکن کلین‌شیت می‌کند
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • «قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید
  • نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن
  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • مورد عجیب عبدالله
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد