Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت بهداشت از ابتلای ۲۵۶۶ مورد جدید به کرونا در کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا،‌ دکتر لاری، گفت: از دیروز تا امروز ۱۳ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۵۶۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۴۸۳ مورد بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۳۵ هزار و ۴۲۹ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱ هزار و ۲۶۰ نفر رسید.

لاری ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۱۹۶ هزار و ۴۴۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ۳۱۲۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. همچنین تا کنون یک میلیون و ۷۴۴ هزار و ۹۵۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.


وی با بیان اینکه استانهای خوزستان، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: استانهای تهران، فارس، مازندران، همدان، زنجان، سیستان و بلوچستان و البرز در وضعیت هشدار قرار دارند. 

لاری همچنین با تاکید به استفاده از ماسک در میان جامعه،‌ اظهار کرد: آمار مبتلایان کووید۱۹ در دنیا از ۱۱ میلیون نفر فراتر رفت که بنا بر اعلام سازمان جهانی بهداشت، ۶۰ درصد از مبتلایان مربوط به یک ماه اخیر بوده است.

انتهای پیسام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس من ماسک میزنم کووید 19 وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای دو شهر خوزستان در وضعیت «قرمز»

ایسنا/خوزستان مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان از قرار گرفتن هوای دو شهر خوزستان در وضعیت «ناسالم» و «قرمز» خبر داد.

شهریار عسکری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ساعت ۱۱ امروز (۲۸ اسفندماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه بهبهان و هندیجان ۱۵۳ میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین هوای این شهرها در وضعیت «ناسالم» و «قرمز» بوده است.

وی افزود: طبق شاخص ذرات ۲.۵ میکرون وضعیت هوای اهواز، سوسنگرد، ماهشهرو خرمشهر در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» و «نارنجی» بوده است.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: در این مدت هوای اندیمشک، دزفول، مسجدسلیمان، آبادان، شادگان و امیدیه در وضعیت «قابل قبول» بوده و هوای هیچکدام از شهرهای خوزستان در وضعیت "پاک" نبوده است.

به گزارش ایسنا، شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا؛ فقط ۲ کشور در روز گذشته ابتلای جدید داشتند
  • آمار جهانی کرونا؛ فقط ۲ کشور در روز گذشته ابتلای جدید داشتند
  • هوای دو شهر خوزستان در وضعیت «قرمز»
  • دلایل کاهش گوشت قرمز؛ وزارت جهاد: بهار مشکل گوشت رفع می‌شود
  • هوای اصفهان قرمز شد
  • انگیزه بالای گلزن سابق دربی برای دیدار با پرسپولیس
  • غرق شدن قایق مهاجران در سواحل تونس با دو قربانی
  • زوج جوان قربانی پیدا کردن پزشک شدند!
  • در ایام نوروز همه داروخانه‌های شبانه‌روزی دایر هستند/ انواع خدمات درمانی برای بیماران اورژانسی
  • سوءظن افراطی چگونه زندگی را زهر می‌کند؟