Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، سردار غلامرضا جعفری بیان کرد: در پی انتشار یک کلیپ با موضوع تیراندازی وتهدید در فضای مجازی توسط فرد یا افرادی ناشناس، بلافاصله موضوع شناسایی ودستگیری متهم و کشف سلاح مربوطه بصورت ویژه در دستور کار مأمورین پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی با همکاری مشترک مأموران پلیس فتا و پلیس امنیت عمومی متهم دریکی از روستاهای شهرستان میناب شناسایی ودستگیر و به پلیس فتا انتقال و در بازجویی‌های تخصصی بعمل آمده و با توجه به ادله ومستندات موجود در فضای مجازی مبنی بر نگهداری سلاح جنگی لب به اعتراف گشوده و به تیراندازی و انتشار در فضای مجازی اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از منزل متهم یک قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه یک تیغه خشاب و ۱۸ عدد فشنگ جنگی کلاش کشف کردند.

این مقام انتظامی استان خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سردار جعفری تهدید در فضای مجازی پلیس فتا صدای ایران تیر اندازی فرمانده انتظامی هرمزگان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد

 سرهنگ فرزادپور، رئیس پلیس فتای قم گفت: با اجرای طرح نور از ۲۵ فروردین هرگونه اقدامی که منجر به جریحه‌دار شدن عفت عمومی شود از مصادیق رعایت نکردن عفاف و حجاب به شمار می‌آید.

رئیس پلیس فتای استان گفت: از زمان اجرای این طرح بیش از ۵۰۰ صفحه در پیام رسان‌های داخلی و خارجی که متعلق به افراد مشهور، کسب و کار‌های خانگی و اصناف بوده بررسی شده است.

سرهنگ فرزادپور بیان داشت: در پی این رصد نزدیک به ۱۵۰ نفر از صاحبان صفحات مجازی از سوی پلیس تذکر دریافت کرده و برای تکرار نکردن جرم خود متعهد شدند.

وی مصادیق رعایت نکردن عفت عمومی در بستر فضای مجازی را «نداشتن پوشش مناسب»، «استفاده از کلام و موسیقی‌های مبتذل»، «بهره‌گیری از نماد‌های فِرق و گروه‌های نامناسب» و «ترویج سبک زندگی غربی» برشمرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا
  • دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان