Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون اول رییس جمهور مصوبه مربوط به افزایش سقف تسهیلات مسکن ایثارگران در سال 1399 را ابلاغ کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، هیات وزیران در جلسه مورخ 11 تیر 1399، پیشنهاد افزایش 20 درصدی سقف تسهیلات مسکن ایثارگران در سال 1399 را به تصویب رساند.
بر اساس مصوبه دولت، سقف تسهیلات مسکن ایثارگران در سال 1399 به ازای هر واحد مسکونی در شهرهای با جمعیت بیش از یک میلیون نفر معادل (000ر000ر600ر1) ریال، مراکز استان ها (000ر000ر200ر1) ریال، سایر شهرستان ها (000ر000ر000ر1) ریال و روستاها (000ر000ر600) ریال تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سقف تسهیلات مسکن ایثارگران در سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد

میثم اروز مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: قانونی که برای تخصیص خودرو داخلی به ایثارگران در سال گذشته وضع شده بود امسال نیز تمدید شده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، میثم اروز مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: قانونی که برای تخصیص خودرو داخلی به ایثارگران در سال گذشته وضع شده بود امسال نیز تمدید شده است.

وی در گفت و گو با تسنیم گفت: البته هنوز جلسات و بررسی جزئیات با وزارت صمت و دیگر مسئولان مربوط برگزار نشده است اما امیدواریم تخصیص خودرو به مشمولان امسال زودتر از سال گذشته انجام شود. 

حقوق کدام یک از ایثارگران در سال 1403 افزایش داشت؟

گفتنی است سال گذشته شرکت ایران خودرو ، پژو 207 و شرکت سایپا خودرو شاهین اتومات و کوئیک را برای استفاده 10 هزار به این عزیزان واگذار کردند. 

این خودرو ها در سه مقطع در اواخر سال به جانبازان همراه با تسهیلات بانکی ارائه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح نهضت ملی مسکن از اولویت های بانک مسکن در سیاست های اعتباری سال جاری است
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • یک اتفاق جدید در بازار مسکن؛ مالکان و مستاجران منتظر این تغییر باشند
  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • آخرین وضعیت متقاضیان تسهیلات مسکن در این بانک مشخص شد
  • ابلاغ مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • بلاتکلیفی ۸ ماهه یک مصوبه مهم زیست‌محیطی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد