Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوله گونار سولسشر از روند منچستریونایتد راضی است و امیدوار است فاصله آن ها با منچسترسیتی و لیورپول کم و کم تر شود.

طرفداری - در هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس، دو تیم منچستریونایتد و بورنموث در اولدترافورد به مصاف هم می روند. منچستریونایتد که روزهای خوبی را سپری می کند، می خواهد به رده های بالاتر جدول راه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش منچستر ایونینگ نیوز، اوله گونار سولسشر، سرمربی شیاطین سرخ در کنفرانس خبری پیش از این دیدار به صحبت پرداخت.

منچستریونایتد اعتماد به نفس خوبی دارد

آیا نسبت به گذشته اعتماد به نفس بیشتری داریم؟ مدتی است که با روندی که داریم، اوضاع همین گونه است و حالا نسبت به گذشته قطعا اعتماد به نفس بیشتری داریم. فرم خوبی داریم و آمادگی بازیکنان بازگشته است. عملکرد ما مقابل شفیلد یونایتد و برایتون خیلی خوب بود. بازیکنان منچستریونایتد باید اعتماد به نفس لازم داشته باشند.

سقفی برای پیشرفت گرینوود وجود ندارد 

میسون گرینوود؟ در طول این فصل سعی کرده ایم بیشتر و بیشتر به او میدان بدهیم. بازی در ترکیب اصلی منچستریونایتد برای یک پسر جوان چون گرینوود خیلی آسان نیست چون او می توانست عملا در تیم جوانان منچستریونایتد و تورنمنت FA Cup جوانان بازی کند. گرینوود بازیکن جوانی است و باید مراقب او باشیم. گرینوود فارغ از این که از روی نیمکت وارد زمین شده باشد یا از ابتدا در ترکیب قرار گرفته باشد، عملکرد خیلی خوبی در طول این فصل داشته است. هیچ سقفی برای پیشرفت گرینوود وجود ندارد و شکوفا شدنش به خود او بستگی دارد. گرینوود از توانایی هایش آگاه است و باید به منظم بازی کردن ادامه دهد اما این مسئله ای میان من و او است. گرینوود در اصل مهاجم نوک است اما دوست دارد به گوشه ها متمایل شود. در واقع نقش او با یک مهاجم نوک صرف متفاوت است. گرینوود مثل رشفورد و مارسیال بازیکن و گلزن خوبی است. آن ها از جمله بازیکنانی هستند که به یک پست خاص محدود نیستند. 

منچستریونایتد فاصله را با لیورپول کم می کند

از سولسشر پرسیده شد آیا بازی منچسترسیتی و لیورپول را دیده و منچستریونایتد چگونه می تواند فاصله اش را با آن ها کاهش دهد که او در این خصوص گفت:

دیروز چند مسابقه را تماشا کردم و در بازی منچسترسیتی و لیورپول، دو تیم خیلی خیلی خوب را دیدم. من معتقدم منچستریونایتد در مسیر درستی است، می تواند پیشرفت کند و فاصله اش را با منچسترسیتی و لیورپول کم کند. 

آیا سولسشر حمایتی احساس می کند؟

اگر نگران چیزهایی باشید که مردم درباره شما می گویند، اصلا نباید وارد حرفه سرمربیگری شوید. حس من مهم نیست، بلکه کاری که من و کادر فنی انجام می دهیم، تلاش برای پیشرفت منچستریونایتد است و این چیزی است که اهمیت دارد. من نمی گویم فلان چیز درست یا غلط است بلکه فقط روی بازی بعدی متمرکز هستم. به انجام آن چه که درست است، اعتقاد دارم و این کاری است که در فوتبال و زندگی، کم و بیش انجامش داده ام. گاهی اوقات این روش جواب می دهد و گاهی اوقات هم نه.

منچستریونایتد و استفاده از سیستم چرخشی

آیا تغییراتی برابر بورنموث خواهید داشت؟

باید صبر کنیم و ببینیم. چند بازیکن ما دچار کوفتگی و کبودی هایی شده اند. اگر چند تغییر در تیم ایجاد شد، نباید تعجب کرد و این تغییرات نه تنها به خاطر سطح آمادگی بازیکنان، بلکه به خاطر بازی های زیاد پیش روی ما است. باید از بازیکنانی که در اختیار داریم، مراقبت کنیم. خوب می شود اگر همان تیمی که مقابل شفیلد و برایتون بازی کرد را در اختیار داشته باشیم اما باید پس از تمرین امروز ببینیم که بازیکنان چه وضعیتی دارند. برای استفاده از ترکیب فعلی دلایل زیادی دارم اما برای ایجاد تغییرات هم به همان اندازه دلایل خودم را دارم. 

نظر شما درباره قطعی شدن انتقال جود بلینگام به دورتموند چیست؟

 فکر می کنم هر بازیکن بااستعدادی که در بازه سنی 15 تا 25 سال باشد، همیشه به منچستریونایتد لینک می شود و من نمی توانم درباره تک تک این بازیکنان نظر بدهم. واقعا نظری در این باره ندارم. 

بازی منچستریونایتد مقابل بورنموث آسان نیست 

 نقل قول های زیادی را خوانده ام که گفته اند منچستریونایتد در پنج هفته پایانی، بازی های آسانی در پیش دارد. پیش تر در همین فصل به بورنموث باختیم. در اولدترافورد با استون ویلا مساوی کردیم. با ساوتهمپتون مساوی کردیم و به کریستال پالاس و وست هم نیز باخته ایم. این تیم ها برای اثبات خود مقابل منچستریونایتد حاضر می شوند و ما هم باید نسبت به نمایش گذشته مان مقابل آن ها، عملکرد بهتری داشته باشیم. بازی آسانی مقابل بورنموث نداریم، نظر بقیه هم در این باره مهم نیست. بورنموث جایگاه خوبی در جدول ندارد و می آید که مقابل منچستریونایتد بجنگد. آن ها روی ضربات آزاد از بهترین تیم های انگلیس هستند. 

در همین راستا بخوانید:

جود بلینگام به دورتموند پیوست / غیر رسمی 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: منچسترسیتی و لیورپول اعتماد به نفس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در این فصل ۴ بار در لیگ برتر در غیاب بیرانوند از امیررضا رفیعی، دروازه‌بان ۲۲ ساله‌اش بهره برده است و حالا پنجمین بازی او امروز مقابل آلومینیوم خواهد بود.

رفیعی ۴ کلین شیت متوالی در لیگ برتر مقابل ذوب آهن، گل گهر، ملوان و صنعت نفت داشته و توانسته در مدت اخیر تحسین هواداران پرسپولیس را نیز برانگیزد.

با این حال رفیعی جوان باید در شرایطی متفاوت در جام حذفی برای اولین بار به میدان برود. او در صورت مساوی شدن بازی در ۱۲۰ دقیقه باید نقش مهمی در ضربات پنالتی ایفا کند.

باید دید اگر بازی پرسپولیس و آلومینیوم به پنالتی‌ها بکشد، رفیعی در غیاب بیرانوند که مهارت فوق العاده‌ای در پنالتی گرفتن دارد، چه عملکردی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم