Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@06:25:07 GMT

نویسندگان در فضای واقعی و مجازی تقوا پیشه کنند

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۵۱۹۱

نویسندگان در فضای واقعی و مجازی تقوا پیشه کنند

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس ضمن تبریک میلاد امام رئوف حضرت رضا (ع) در جمع نمازگزاران اظهار داشت: چهاردهم تیرماه به پیشنهاد شورای فرهنگ عمومی روز قلم نامگذاری شده و نویسندگان موظف به بیان صادقانه و شفاف مطالب در فضای واقعی و مجازی هستند.

وی ادامه داد: صاحبان قلم روز محشر با قلم شهدا و مداد العلما سنجیده می شوند و باید مراقب باشند تا حقی را از بنده ای ضایع نکرده و موافق با سیاست دشمنان مطلبی منتشر نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، خاطر نشان کرد: ویروس فساد خطرناکتر از ویروس کرونا است و تنها با  قاطعیت و سرعت و دقت در سیستم قضایی می‌توان با این ویروس مقابله کرد.

حسینی ضمن گرامیداشت روز شهرداری و دهیاری مصادف با چهاردهم تیرماه، تاکید کرد: شهرداران ودهیاران فرصت خدمت به مردم را غنیمت بدانند و با تاکید بر اصل تکریم ارباب رجوع به شهروندان خدمات رسانی داشته باشند، چرا که نعمت خدمت چند روزه و گذرا است.

وی با اشاره به گلایه مقام معظم رهبری از مردم در خصوص رعایت نکردن موارد بهداشتی برای پیشگیری  و مقابله با بیماری کرونا، اظهار داشت: با فداکاری دستگاه‌ها و کادردرمانی و بهداشتی وحضور داوطلبانه گروه‌های مردمی جهادی و همکاری مردم کشور ما پیشرفت خوبی در مهار بیماری در بین کشورهای دیگر داشت.

امام جمعه شهرستان پردیس با ابراز تاسف از بی توجهی برخی از شهروندان به توصیه های بهداشتی ، عنوان کرد: برگزاری مراسم عروسی و عزا و حضور در اماکن پر تردد  آمارمبتلایان به بیماری کرونا را افزایش داده است.

حسینی با اشاره به اشتباه محاسباتی آمریکا در حمله به نیروهای حشد الشعبی اظهار داشت: نیروهای آمریکایی به یکی از پایگاه های حشدالشعبی حمله کردند و ۱۳ نفر را به شهادت رساندند و  برخلاف تصور خود بلافاصله با عکس العمل برق آسای نیروهای مقاومت با محاصره چند پایگاه روبرو شدند.

وی ادامه داد: دشمنان امروز با گرسنه نگهداشتن مردم آنها را در تنگنا قرار می دهند و مرتکب جنایات بی شماری می شوند و اسرائیلی ها به تازگی با روش های ظالمانه خود مردم مظلوم فلسطین را تحت فشار قرار می دهند تا به اهداف شوم خود برسند.

امام جمعه شهرستان پردیس با تاکید بر مشخص بودن وظایف رهبری، خاطرنشان کرد:مسئولیت ها و شئون ولی فقیه در قانون اساسی کاملا مشخص شده و اصل پنجم قانون اساسی مسئولیت‌های ولی فقیه در قانون اساسی در قوه مجریه و اصل پنجاه و هشتم در قوه مقننه را مشخص کرده است .

حسینی گفت: برخلاف نظر مخالفان رهبری با وجود اختیارات گسترده در بسیاری از موارد امکان استفاده از این اختیارات را ندارد و حدود ۸۰ درصد از بودجه در اختیار قوه مجریه و ۲۰ درصد در اختیار رهبری است .

وی ادامه داد: بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بسیج سازندگی، کمیته امداد امام راحل به عنوان زیر مجموعه رهبری بهترین خدمات را به مردم ارائه می کنند.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: پاسخگویی به مشکلات  اقتصادی بر عهده مقام معطم رهبری نیست و ایشان بارها و بارها مدیران و مسولان اقتصادی را بابت عملکرد ضعیف بازخواست کرده و طی ۱۰ سال گذشته با تاکید بر بهبود معیشت مردم شعار سال را اقتصادی نام گذاری کردند.

حسینی با بیان اینکه در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی مدیریت اقتصاد مقاومتی بر عهده قوه مجریه است. گفت: نامه های سرگشاده ای که امروز برای رهبری ارسال می شود باید برای کسانی فرستاده شود که تورم و گرانی را به مردم تحمیل کردند و فرزندانشان از پول بیت المال استفاده می کنند و در کشورهای خارجی پرسه می زنند .

وی ادامه داد: این افراد خواستار اصلاح وضعیت کنونی ایران هستند که این همان حرف ترامپ و اسرائیل غاصب است ، امروز ایران اسلامی در منطقه اقتدار کامل دارد کشتی های حامل سوخت تحریم ها را دور زدند و آمریکا را ذلیل کردند ، نیازی به تغییر این وضعیت نیست.

امام جمعه شهرستان پردیس ضمن قدردانی از عملکرد دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان پردیس در دهه کرامت، خاطر نشان کرد: تامین و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی، تیمن و تبرک نقاط مختلف شهرستان پردیس با پرچم بارگاه امام رضا (ع) ، توزیع گل، بسته های نمک متبرک حرم و مدیحه سرایی مصادف با روز میلاد حضرت در جمع نمازگزاران قابل تحسین است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس دهه کرامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس دهه کرامت شهرستان پردیس دهه کرامت امام جمعه شهرستان پردیس شهرستان پردیس قانون اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۵۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان

 نماز جمعه میناب

حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب گفت: لازم است قوای سه گانه وهمه دستگاه‌های دولتی وحاکمیتی برای ثبات اقتصادی؛ وعده صادق اقتصادی را ایجاد کنند و مشکلات معیشتی مردم راحل کنند.

نماز جمعه بندرلنگه

حجت الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه بندرلنگه گفت: از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان تسریع در دو بانده کردن جاده‌های مواصلاتی در کریدور غرب به شرق و تکمیل پل آبنمای روستای کنخ در جاده بندر خمیر است.

نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه

شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت بندرلنگه هم گفت: معلم جایگاه ویژه‌ای در قرآن و رهنمود‌های رسول خدا دارد.

نماز جمعه رودان

حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه رودان گفت: در اجرای طرح عفاف و حجاب اولویت با کار فرهنگی است.

 نماز جمعه جاسک

حجت الاسلام عباس ذاکری امام جمعه جاسک گفت: حقوق بشر آمریکایی یک شعار دروغین و سرپوش برای دخالت در کشور‌های دیگر است.

 نماز جمعه بندرخمیر

حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندرخمیر نیز گفت: حوزه‌های علمیه باید نقش فعال خود را در نشر معارف فقه جعفری ایفاء کند.

 نماز جمعه سیریک

حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه سیریک نیز خواستار نظارت بیشتر در اجرای طرج کالابرگ الکترونیک شد.

 نماز جمعه بشاگرد

حجت السلام حسین غلامی امام جمعه بشاگرد گفت:مسولان از شرایط و ثبات امنیتی در کشور برای جذب سرمایه گذاری بهره ببرند.

 نماز جمعه پارسیان

حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه پارسیان گفت: اختصاص حق آلایندگی تاسیسات مستقر در عسلویه به پارسیان وساخت بیمارستان تامین اجتماعی از خواسته‌های مردم پارسیان است.

نماز جمعه حاجی آباد

حجت الاسلام محمد خانجانی امام جمعه موقت حاجی آباد گفت: خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا نشان از تحلیل درست و عقلانیت در دانشگاه هاست.

 نماز جمعه بوموسی

حجت الاسلام جاودان امام جمعه موقت بوموسی هم روز معلم را گرامی داشت.

نماز جمعه توکهور و هشتبندی

حجت الاسلام بهرام سلیمانی امام جمعه موقت توکهور و هشتبندی هم گفت: تحولات جهانی به سوی حمایت از مقاومت و مظلومان فلسطین است.

 نماز جمعه هرمز

حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز نیز خواستار حضور بیشتر جوانان در هیات‌ها و مراسم مذهبی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است
  • شیعه باید منطق و استدلال را فراگیرد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • واکنش ائمه جمعه به برخورد مقامات غربی با تجمع دانشجویان
  • چهره واقعی آمریکای بزک کرده برای دنیا مشخص شد