Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در جلسه برنامه ریزی و تلاش ملی برای تحقق شعار جهش تولید با استانداران سراسر کشور که سوم تیر ماه برگزار شد برنامه های جدیدی به استانداران در این خصوص اعلام کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور، در این جلسه با اشاره به تحریم ها و شیوع ویروس کرونا در کشور بر لزوم اهتمام بیشتر استانداران در این شرایط تاکید کرد و گفت: باید در بازه زمانی که تا پایان دولت باقیمانده خدماتتان را برای کشور ادامه و تکمیل کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت و فاصله گرفتن از تصمیمات سیاسی و جناحی افزود: باید همه مردم و مسئولان در کنار هم باشند و  احساس کنند که منافع مشترک دارند.

دکتر روحانی با اشاره به ضرورت تهیه فهرست املاک و زمین های مازاد استان ها اظهار کرد: باید زمین های دولتی به قیمت ارزان یا گاهی رایگان به تولیدکنندگان مسکن و سرمایه گذاران این بخش واگذار شود.

وی با تاکید بر ضرورت اجرای طرح بازسازی و بازآفرینی در بافت های فرسوده گفت: حتی اگر فردی قصد ساخت مسکن برای خودش را دارد زمین با قیمت ارزان در اختیارش قرار گیرد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اهمیت بهره برداری از معادن در راستای جهش تولید گفت: باید بخش بزرگی از معادن کشور که منجمد است مولد شود ودر این راستا اگر افرادی که معادن در اختیار آنهاست در فرصتی که موفق به بهره برداری نشوند باید این معادن آزاد شود.

دکتر روحانی با تاکید بر ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام تصریح کرد: اگر شرایط برای اتمام پروژه ها وجود ندارد در صورت تعهد به تکمیل سریع از سوی سرمایه گذاران ، آنها را واگذار کنید.

اختصاص یک ساختمان مناسب برای تاسیس و ایجاد کارخانه نوآوری یکی دیگر از برنامه هایی بود که رئیس جمهور به استانداران سراسر کشور اعلام کرد و گفت: امسال سال جهش تولید است و باید یک تحول بزرگ در تولید به وجود بیاید.

رئیس جمهور در بخش دیگری از اظهارات خود به موضوع کنترل قیمت ها و ضرورت آن تاکید کرد و گفت: باید وزرا، استانداران، کارشناسان و متخصصان، راه حل مناسب برای کاهش فشار بر مردم و  عبور از شرایط فعلی ارائه کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۵۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است

ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: توفیق در تحقق شعار سال مستلزم ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است.

 اسماعیل زارعی کوشا امروز شنبه (۸ اردیبهشت‌ماه) در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به اینکه در هر جلسه شورای برنامه ریزی استان ۲ دستگاه اجرایی گزارش برنامه و اجرای کار خود را باید ارائه دهند، اظهار کرد: اجرای مصوبات شورای برنامه‌ریزی استان کردستان و لزوم مشارکت در جلسات آن برای همه‌ی دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

وی، در ادامه جهش تولید را تکلیفی دانست که رهبری بر عهده همه گذاشتند، افزود: توفیق در تحقق شعار سال مستلزم ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است.

استاندار کردستان مطالبه تحقق شعار سال از سوی همه را یک وظیفه مهم ذکر کرد و ادامه داد:تحقق شعار سال بی شک جز با مشارکت مردم اتفاقی نمی افتد لذا باید به این مساله هم توجه اساسی شود.

وی تاکید کرد که جهش تولید فقط یک فرایند کمی نیست، بلکه این مهم شامل کیفیت هم می شود به عنوان مثال در بخش کشاورزی افزایش کیفیت در کشت و تولید محصولات کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد.

 استاندار کردستان، با اشاره به اینکه برنامه های رشد تولید باید براساس شاخص عددی مشخص باشد، خاطرنشان کرد: در امر تولید فرمانداران و بخشداران با توجه به ظرفیت موجود در منطقه و با مشارکت دادن مردم در راستای افزایش تولید و ثروت اقدام کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • گام عملی برای جهش تولید
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای شعار سال تدوین شد
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد
  • ضرورت قدم‌برداشتن در مسیر تولید برای تحقق شعار سال
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • آفریقا، اقیانوس فرصت‌ها برای تجار و بازرگانان ایرانی/ضرورت صادرات برای تحقق جهش تولید
  • آفریقا، اقیانوس فرصت‌ها برای تجار و بازگانان ایرانی/ضرورت صادرات برای تحقق جهش تولید
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است