Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@22:14:58 GMT

تکذیب استفاده از اساسنامه فوتبال کویت برای ایران !

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۵۴۶۴

تکذیب استفاده از اساسنامه فوتبال کویت برای ایران !

فدراسیون فوتبال درباره اظهارات مطرح شده در برنامه ورزش و مردم اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،در این اطلاعیه آمده است:


۱.اظهارات آقای نصیرزاده در برنامه ورزش و مردم امروز در خصوص ارسال اساسنامه فدراسیون فوتبال کویت به فیفا توسط فدراسیون فوتبال در ادوار گذشته یا در دوره فعلی قویا تکذیب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۲.اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال بر اساس پیش نویس ارایه شده توسط فیفا و با استفاده از نظرات دریافتی از سوی اعضای محترم مجمع فدراسیون انجام شده است.


۳. فیفا همواره از طریق مکاتبات رسمی و ارسال پرسش نامه های رسمی ، اساسنامه کشورهای عضو و از جمله ایران را رصد و نظارت می کند و اینگونه اظهارات سطحی و خلاف واقع با هرهدفی که مطرح شود اگر حاکی از سوء نیت گویندگان نباشد قطعاً نشانگر عدم اشراف آنها بر رویه های قانونی و نظارتی حاکم برفیفا و فدراسیون ها می باشد.

ضمنا طولانی شدن روند اصلاح اساسنامه دلیلی جز تلاش برای اجرای مقررات ملی نداشته است و فدراسیون در تلاش است تا بتواند در کنار الزامات بین المللی مقررات ملی را نیز رعایت کند .


۴.شایسته بود مسولان برنامه ورزش و مردم جهت تتویر افکار عمومی و ارائه اطلاعات صحیح وقت پاسخگویی را به مدیران فدراسیون فوتبال می دادند که با تاسف و در کمال تعجب چنین رویه ای صورت نگرفت.

 


گفتنی است فدراسیون فوتبال تاکید دارد اظهارات کذب و خلاف واقع موجبات لطمه به استقلال فدراسیون را فراهم می کند و می بایست با رعایت رفتار و اخلاق حرفه ای وظیفه ذاتی خود را انجام دهیم و لاغیر.

ماشین سازی تبریز هوشنگ نصیرزاده فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز هوشنگ نصیرزاده فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۵۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از گمانه‌زنی‌های فراوان در مورد اینکه ممکن است در انتخاب روچا به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا مشکلاتی به وجود بیاید اما درنهایت روز جمعه این اتفاق بدون مشکل خاصی رخ داد.

روز جمعه از ساعت ۹:۱۵ به وقت محلی، کمیسیون انتخابات برای مشخص شدن رئیس فدراسیون تشکیل جلسه داد و نتیجه نهایی آن چیزی نبود جز انتخاب پدرو روچا، تنها نامزد انتخاب فدراسیون، به‌عنوان رئیس.

روچا در حال حاضر به عنوان بخشی از یک پرونده فساد مربوط به فدراسیون تحت بازجویی قرار دارد. در روزهای اخیر اعلام شده بود که این پرونده ممکن است بر روی انتخاب او به‌عنوان رئیس فدراسیون تاثیر بگذارد اما در جلسه امروز این شبهات رد شد.

روچا جانشین لوئیس روبیالس است، رئیس سابق بدنام فدراسیون که پس از حواشی به وجود آمده با جنیفر هرموسو و سپس فساد مالی از این سمت برکنار شد.

در بیانیه فدراسیون فوتبال اسپانیا آمده است:«پدرو روچا امروز پس از دریافت حمایت اکثریت اعضای مجمع این نهاد حاکم بر فوتبال اسپانیا، به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال انتخاب شد.»

دیروز هم شورای ملی ورزش اسپانیا در جلسه‌ای گرد هم آمدند، آنها تصمیم به ایجاد کمیته‌ای برای نظارت بر فدراسیون گرفتند و در مهم‌ترین تصمیم، روچا را تعلیق نکردند تا این مرد ۶۹ ساله امروز به‌عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود.

دیگر خبرها

  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال