Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۱۳ تیر ماه ساری با تبریک سالروز خجسته میلاد امام رضا (ع) نمازگزاران را به دوری از گناه و تقوا توصیه کرد و گفت: با داشتن تقوا مرتکب گناه کبیره نمی‌شویم اگر خطایی کردیم باید توبه کنیم ، هر کس توبه نکند ظالم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به افسارگریختگی فرهنگی در جامعه اشاره کرد و اینکه مسئولان باید افزایش ولنگاری‌های اجتماعی را جدی بگیرند و اجازه ندهند اهداف پلید دشمنان در سایه تهاجم فرهنگی و غیره تحقق پیدا کند،گفت: برخی از تشکل‌های زیرزمینی این افسار گریختگی فرهنگی را مهندسی و ساماندهی می‌کنند بجای اینکه به دنبال مظاهر بی حجابی در خیابان‌ها و سواحل باشیم بهتر است باندهای پشت پرده را ساماندهی کنیم.

وی با بیان اینکه برای مقابله با بدحجابی که برگرفته از افکار مسموم دشمنان ایران اسلامی است باید برنامه‌ریزی اصولی و اساسی داشته باشیم، افزود: در مسئله حجاب و عفاف بهتر است نخست از ادارات و نهادهای دولتی شروع کنیم که بانوان هم در آن فعالیت دارند ، آنان حقوق‌بگیر نظام جمهوری اسلامی هستند می‌بایست حجاب اسلامی را بخوبی رعایت کنند.

آیت الله لائینی به حمایت از تولیدکنندگان پوشاک اسلامی در راستای ترویج پوشش مناسب در جامعه تاکید کرد وگفت: عده ای در قالب گروه‌های جهادی در شرایط کرونایی اقدام به تولید ماسک و دیگر ملزومات بهداشتی می‌کردند اکنون که از آن شرایط حاد خارج شدیم، همین گروه‌ها در خط تولید البسه های ایرانی- اسلامی فعالیت کنند.

امام جمعه ساری در بخش دیگر از سخنانش به افسارگریختگی اقتصادی در جامعه اشاره کرد و گفت: قبل از اینکه دولت بر ما نظارت کند خودمان خودنظارتی را آغاز کنیم تا اینگونه قیمت‌ها بی‌حساب و کتاب افزایش پیدا نکند. دستگاه‌های نظارتی در این زمینه نظارت بیشتری داشته باشند.

آیت الله محمدی لائینی گفت: اکنون بسیاری از قیمت‌ها شیب تند به خودش گرفته می‌طلبد دولت به برخی از مشاغل همچون کامیون داران و آژانس‌ها یارانه پرداخت کند البته می‌توان با شیوه‌های مختلف برخی از مشکلات را حل کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران به فرامین مقام معظم رهبری در سخنرانی روز هفت تیر مبنی بر دست‌های آلوده به فساد و دست‌های آلوده به کرونا اشاره کرد و گفت: این دو وجه اشتراک باهم دارند اینکه هر دو واگیر دار هستند اما فرقشان این است دست‌های آلوده به کرونا را باید شُست و دست‌های آلوده به فساد را باید قطع کرد.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی بر هدفشان که مبارزه با فساد اقتصادی است با قاطعیت عمل کنند از دستگاه قضایی استان مازندران نیز ضمن قدردانی خواستار شد که عملکرد ماهانه این دستگاه در مبارزه با مفاسد اقتصادی به مردم اعلام شود.

کد خبر 527640 برچسب‌ها استان مازندران نماز جمعه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مازندران نماز جمعه دست های آلوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۵۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز افزود: مقام معظم رهبری ۱۵ سال است شعار سال را براساس موضوعات اقتصادی اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم افزود: مسئولان باید با مشارکت مردم هر چه بیشتر  در جهش تولید و ایجاد اشتغال  تلاش نمایند.

امام جمعه اهواز اظهار کرد: مسئولین باید پاسخگو باشند و درخصوص عملکرد خود در موضوعات اقتصادی و اشتغالزایی اطلاع رسانی نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد اظهار کرد:جوانان نباید تنها به فکر استخدام در ادارات دولتی باشند و با فراگیری دوره‌های فنی و حرفه‌ای در جهت اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعتراضات دانشجویی در غرب علیه جنایات رژیم صهیونیستی گفت: به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری در جبهه مقاومت چه تحولات و پیروز یهای بزرگی ایجاد شده است و انشالله ادامه خواهد داشت.

خطیب جمعه اهواز با تسلیت شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) افزود: باید همه ما از سیره و منش این امام همام الگو بگیریم و ایشان نقش بسزایی در ترویج مذهب آل الله داشته اند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با تقدیر از فراجا برای اجرای طرح نور اظهار کرد: از طرح نور فراجا باید حمایت شود و بحث حجاب مهم است و مردم و همه  دستگاه‌ها کنار نیروی انتظامی باشند و در مقابل بی حجابی بایستند و این طرح محله به محله اجرا شود.

وی با عنوان اینکه حجاب تنها مختص به دین اسلام نیست، تاکید کرد: پدران و مادران  باید تمرین حجاب در کودکی به فرزندان خود بیاموزند.

امام جمعه اهواز اظهار کرد: هر روز می‌بینیم در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود و درصد خودکشی در زنان آمریکایی ۵۰ درصد افزایش داشته است و تمام قوانینی که در غرب اجرا کردند، همگی به ضرر زنان بوده است.

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی در عرصه نظامی به هیچیک از اهدافش نرسید
  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • انسیه خزعلی توضیح داد؛ طرح زیست عفیفانه در حوزه حجاب و عفاف چیست؟
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم 
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم