Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@06:03:55 GMT

خبری خوش برای پرسپولیسی ها در مورد بیرانوند

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۵۹۲۵

خبری خوش برای پرسپولیسی ها در مورد بیرانوند

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس با استناد به دستورالعمل فیفا در دوره کرونا مدعی شد که علیرضا بیرانوند مشکلی برای همراهی این تیم تا پایان فصل نخواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالیکه علیرضا بیرانوند به واسطه جاری شدن قراردادش با تیم آنتورپ بلژیک از تاریخ ۱۱ تیرماه در تمرینات پرسپولیس حضور نیافته تا مقدمات سفرش به بلژیک فراهم شود، خواجه‌وند معاون حقوقی این باشگاه مدعی است که او مشکلی برای همراهی تیم تا پایان فصل فوتبال ایران طبق دستورالعمل فیفا نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی خواجوند درباره آخرین وضعیت قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس گفت:

آقای بیرانوند برای فصل آینده با آنتورپ بلژیک قرارداد بسته و باشگاه هم طی نامه‌ای به این باشگاه اعلام کرده که بیرانوند می‌تواند با فراهم شدن مقدمات از سوی این باشگاه و رفع موانع برای شرکت در تست‌های پزشکی به بلژیک برود.

او ادامه داد:

این بازیکن از ۱۱ تیر با رعایت سایر شرایط قراردادی باید برای پیوستن به تیم جدیدش به بلژیک می‌رفت اما هنوز مقدمات سفرش از سوی باشگاه آنتورپ فراهم نشده و ما منتظریم که این اتفاق بیفتد و نامه‌نگاریهای لازم هم انجام شده است.

خواجوند با اشاره به دستورالعمل فیفا گفت:

طبق دستورالعمل مصوب فیفا و پیش‌بینی موارد این‌چنینی و هم‌پوشانی دو قرارداد، بازیکنانی که با قراردادی با تیم جدید دارند، می‌توانند تا زمان تمام شدن لیگ در تیم فعلی‌شان بازی کنند و به همین دلیل علیرضا بیرانوند می‌تواند تا پایان فصل در پرسپولیس بماند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند خواجه وند خواجوند پرسپولیس پرسپولیس خواجه وند خواجوند علیرضا بیرانوند علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۵۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا رقابت سخت و حساسی را در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک مقابل آلومینیوم برگزار می‌کند که علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه را به علت آسیب دیدگی در فهرست نفراتش ندارد، اما یک بازیکن دیگر هم دور از لیست سرخ پوشان برای این بازی است.

سعید صادقی که در مسابقه مرحله گذشته جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران و 6 هفته اخیر لیگ برتر دور از ترکیب پرسپولیس بود و به‌عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت، فردا هم دور از 11 نفر اصلی و البته لیست بازیکنان تیمش برای جدال با آلومینیوم اراک است.

هافبک تکنیکی پرسپولیس که آخرین بار در هفته هجدهم لیگ برتر در نُهم اسفندماه حضور در ترکیب پرسپولیس را تجربه کرده و پس از آن به‌عنوان بازیکن تعویضی استفاده شده بود، فردا دور از لیست نفرات سرخ پوشان برابر آلومینیوم است.

پرسپولیس که در نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر در اراک مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی شکست خورد، فردا در غیاب علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه و سعید صادقی دیدار برابر آلومینیوم را آغاز می‌کند.

دیگر خبرها

  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • بیرانوند بالاخره در محلی که دوستش دارد (عکس)
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند