Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسروی، توضیحاتی را درباره علت حادثه بامداد پنج‌شنبه در سایت هسته‌ای نطنز ارائه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیوان خسروی سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد: بررسیهای فنی و امنیتی انجام شده از سوی دستگاههای ذیربط ،علت وقوع حادثه در مجتمع هسته ای شهید احمدی روشن در نطنز را که بامداد پنج شنبه 12 مردادماه به وقوع پیوست به صورت دقیق مشخص کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به حضور و فعالیت کارشناسان بخشهای مختلف مسئول ارزیابی و رسیدگی به حادثه در سایت نطنز که از اولین ساعات وقوع این رخداد انجام شد خاطر نشان ساخت: فرضیه‌های مختلف در مورد علت این رخداد با بررسی دقیق آثار، نحوه ومیزان تخریب ایجاد شده،علت اصلی حادثه مشخص شده است.

خسروی افزود: بدلیل برخی ملاحظات امنیتی علت و چگونگی بروز این حادثه در زمان مناسب اعلام خواهد شد.

وی در پایان با تاکید بر محدود بودن خسارت وارد شده به سوله در دست احداث در مجتمع هسته ای نطنز اضافه کرد: در محل وقوع حادثه هیچگونه مواد هسته ای وجود نداشته و موضوع نشت مواد رادیو اکتیو در وقوع این رخداد کاملا منتفی است.

منبع: دانا

کلیدواژه: هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ کشته و زخمی بر اثر وقوع حادثه ترافیکی در بامیان

مسئولان فرماندهی امنیه طالبان در ولایت بامیان از وقوع دو حادثه ترافیکی در این ولایت و جان باختن یک تن و زخمی شدن ۱۲ نفر دیگر خبر داده اند. 

فرماندهی امنیه بامیان گفت یک حادثه حوالی ساعت ۹:۰۰ قبل از ظهر به وقوع پیوسته است که در آن ماشین باربری نوع تروبو یک طفل ۱۳ ساله را در منطقه دوآب میخزرین از مربوطات ولسوالی کهمرد ولایت بامیان زیر گرفته که بعد از انتقال به یک مرکز صحی جان باخته است.

به گفته فرماندهی امنیه بامیان حادثه دوم حوالی ساعت ۷:۰۰ بعد از ظهر بر اثر تصادف دو ماشین نوع فلانکوج در منطقه سوخته چنار از مربوطات ولسوالی سیغان ولایت بامیان رخ داده که در آن ۱۲ تن به شمول چهار زن زخم برداشته است.

از سویی هم روز گذشته در نتیجه حادثه ترافیکی در سمنگان ۲۶ نفر کشته و زخمی شدند.

عدم مراعات قوانین ترافیکی، سرعت زیاد و خرابی جاده ها، مهمترین عوامل حادثات ترافیکی در افغانستان گفته می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ۱۳ کشته و زخمی بر اثر وقوع حادثه ترافیکی در بامیان
  • ۲۶ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در سمنگان
  • تهران تا شنبه میزبان سامانه بارشی است
  • جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت/ عکس
  • تجدید خاطره با «جاده‌های سرد» در تلویزیون
  • تجدید خاطره با «جاده‌های سرد»/«مصلحت» به تلویزیون رسید
  • وقوع حادثه رانندگی در فارسان
  • زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • استمرار فعالیت سامانه بارشی در لرستان تا روز شنبه
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت