Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، تا کنون 11,085,543 تن مبتلا و 526,408 تن بر اثر بیماری کووید19 جان باخته اند.

آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را در تصاویر زیر تا لحظه نگارش این گزارش مشاهده می کنید، این آمار دقیقه ای به روز می شود.

تصاویر و منابع از سایت ورد اُ میترز که آمار لحظه ای مبتلایان و کشته شدگان را به تفکیک به روز رسانی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایالات متحده آمریکا

در پی سیاست‌های غلط و واکنش‌های نامناسب دونالد ترامپ در زمینه شیوع کرونا، مردم آمریکا روز پنجشنبه شاهد بیشترین تعداد مبتلایان به بیماری کووید 19 بودند. به گزارش واشنگتن پست روز پنجشنبه 55220 نفر در آمریکا به کرونا  مبتلا شدند که رقم رکورد بالاترین تعداد ابتلا به کرونا طی 24 ساعت در این کشور را که 52,789 نفر بود، شکست.
با گسترش بیماری کووید 19 در آمریکا، ایالت های فلوریدا، جورجیا و تگزاس که دارای بیشترین تعداد مبتلایان هستند، قوانین و محدودیت های جدیدی را برای جلوگیری از شیوع این بیماری اتخاذ کردند. گفتنی است که از 50 ایالت آمریکا، 37 ایالت در هفته گذشته شاهد افزایش مبتلایان بوده‌است

به گزارش فایننشال تایمز، رستوان زنجیره ای مک دونالد نیز تصمیم دارد بازگشایی شعبه های خود در سرتاسر آمریکا را به مدت سه هفته دیگر به تعویق بیندازد. در حالی که 99% از این رستورانها در آمریکا فعالیت می کنند فقط به صورت بیرون بر به مشتریان غذا می دهند. گفته شده 2200 مجموعه رستوران در آمریکا هم اکنون فعالیت می کنند که چیزی حدود 15% از میزان کل را نشان می دهد. در پی افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا به خصوص رشد فزاینده در دو ایالت آریزونا و تگزاس حالا بسیاری از رستوران های زنجیره ای فعالیتشان را متوقف کرده اند. اما در برخی ایالت های دیگر مانند نیویورک علی رغم برنامه ریزی قبلی به برخی رستوران ها اجازه فعالیت داده شده است.

رئیس جمهور آمریکا نیز در ادامه اظهارات عجیبش ادعای تازه ای را مطرح کرده است. وی با ادعای پایین بودن نرخ تلفات ویروس کرونا در کشورش، مدعی شد دلیل ثبت رکورد جدید در شمار مبتلایان روزانه، افزایش موارد آزمایش ابتلا به این بیماری است. او در توئیتی نوشت: افزایش مبتلایان ویروس کرونا به این دلیل است که آزمایشات ما بسیار عظیم و بسیار خوب است، خیلی بیشتر و بزرگتر از هر کشور دیگری است. وی ثبت رکورد جدید در شمار ابتلای روزانه در آمریکا را خبری خوب توصیف کرده و مدعی شد: «این خبر عالی است، اما خبر بهتر این است که مرگ‌ومیر و نرخ تلفات، پایین است. همچنین جوانان، که سریعتر و آسان‌تر بهبود می‌یابند!

شمار مبتلایان بیماری کووید 19 در این کشور با ثبت 25,248 مورد تازه به 2,860,932  رسیده است. در شبانه روز گذشته نیز 323 تن جان خود را از دست دادند تا جمع افراد فوت شده به رقم 131,808  تن برسد.

برزیل

برزیل که جمعیت آن بیش از 211 میلیون نفر است، در آمریکای لاتین به عنوان "مرکز اپیدمی" شناخته می شود. ایالت سائوپائولو مرکز تجاری کشور با جمعیت تقریبی 46 میلیون نفر، به عنوان منطقه ای است که بیش از همه تحت تأثیر این بیماری همه گیر با 302 هزار 179 مورد و 15 هزار و 351 مرگ و میر ناشی از ویروس قرار دارد. در ایالت ریو دوژانیرو که پس از سائوپائولو بیش از همه تحت تأثیر این بیماری همه گیر می باشد، ویروس کرونا که موجب مرگ 10 هزارو 332 نفر شد، در 116.823 نفر دیده شد.

شمار مبتلایان بیماری کووید 19 در این کشور با ثبت7,638  مورد تازه به1,508,991   رسیده است. در شبانه روز گذشته نیز314  تن جان خود را از دست دادند تا جمع افراد فوت شده به رقم 62,304  تن برسد.

روسیه

به گزارش آناتولی شمار مبتلایان به ویروس جدید کرونا «کووید-19» در این کشور با شناسایی 6 هزار و 718 مورد دیگر طی شبانه‌روز گذشته به 667 هزار و 883 نفر افزایش یافته است.شمار قربانیان کرونا در روسیه نیز با فوت 176 مبتلا طی 24 ساعت گذشته به 9 هزار و 859 نفر رسید.در همین حال با ترخیص 8 هزار و 915 بیمار کرونایی از بیمارستان‌های روسیه، مجموع بهبودیافتگان از بیماری کرونا 437 هزار و 893 نفر اعلام شده است.

در شهر مسکو طی 24 ساعت گذشته 659 مورد جدید ابتلا به کرونا شناسایی شد، بدین ترتیب شمار مبتلایان در پایتخت روسیه به 223 هزار و 530 نفر افزایش یافت.همچنین شمار قربانیان کرونا در مسکو با مرگ 34 بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته به 3 هزار و 904 نفر رسید.

تاکنون 20 میلیون و 400 هزار آزمایش کرونا در این کشور انجام گرفته است.اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا در روسیه در 31 ژانویه شناسایی و اولین مورد مرگ ناشی از این بیماری نیز در 19 مارس ثبت شد.


هند

به گزارش خبرگزاری شینهوا، شورای عالی تحقیقات پزشکی هندوستان اعلام کرد:‌ به احتمال زیاد نخستین واکسن ضدکرونا را تا ۱۵ آگوست با همکاری شرکت تولید واکسن مستقر در حیدرآباد راه اندازی می‌کند.براساس اظهارات این شورا، پیش بینی می‌شود واکسن برای استفاده در بهداشت عمومی حداکثر تا ۱۵ اوت سال ۲۰۲۰ پس از اتمام کلیه کارآزمایی‌های بالینی راه اندازی شود.وزارت بهداشت هند پس از دریافت نتایج مثبت اولیه آزمایش این واکسن، با ارائه مجوز به شرکت باهارات بیوتک برای آغاز مرحله یک و دو آزمایش بالینی آن بر روی انسان موافقت کرده است. مؤسساتی که برای کارآزمایی بالینی واکسن انتخاب شده‌اند در ویساخاپاتنام، روتاک، دهلی نو، پاتنا، کارناتاکا، ناگپور، حیدرآباد، آریا نگار، اوتار پرادش و گوا هستند.

شمار مبتلایان بیماری کووید 19 در این کشور با ثبت20,335  مورد تازه به  647,503 رسیده است. در شبانه روز گذشته نیز 436 تن جان خود را از دست دادند تا جمع افراد فوت شده به رقم 18,661  تن برسد.

شیلی

در این کشور با ابتلای3,548   تن دیگر شمار مبتلایان به288,089 تن رسیده است. در 24 ساعت گذشته نیز131  نفر دیگر جان خود را از دست دادند که با این حساب تعداد فوتی ها در مجموع به6,051  تن می رسد. 

مکزیک

وزارت بهداشت مکزیک با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور با افزایش 679 نفری در یک روز گذشته به 29 هزار و 189 نفر رسیده است. براساس این بیانیه، شمار مبتلایان نیز در 24 ساعت گذشته با شناسایی 6 هزار و 741 مورد جدید به 238 هزار و 511 تن رسیده است.گفتنی است اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا در مکزیک روز 28 فوریه مشاهده و اولین فوتی بر اثر این بیماری نیز در 19 مارس گزارش شد.

پاکستان

 «شاه محمود قریشی» وزیر امور خارجه پاکستان از ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داد. وی در همین رابطه در توئیتی نوشت: بعدازظهر احساس تب خفیف داشتم و فورا خود را در منزل قرنطینه کردم. حالا آزمایش کووید 19 من مثبت شده. به لطف خدا احساس قوی و پرانرژی بودن می‌کنم. از منزل به وظایف کاری‌ام می‌پردازم. لطفا در دعاهایتان به یاد من هم باشید.

 وزیر خارجه پاکستان در حالی از ابتلای خود به کرونا خبر داده که وی اسفند سال گذشته پس از سفر دو روزه‌اش به چین به‌همراه «عارف علوی» رییس‌جمهور این کشور خود را قرنطینه کرده بود.منابع دیپلماتیک پاکستان نیز اعلام کردند که تیم همراه رئیس جمهور قبل و پس از سفر به چین آزمایش داده و نتایج آن منفی بوده است.

براساس آمار رسمی وزارت بهداشت پاکستان٬ تاکنون 221 هزار و 896 تن به بیماری کووید 19 مبتلا شده و 4551 نفر نیز بر اثر این بیماری جان باخته‌اند. همچنین 113 هزار و 623 بیمار کرونایی بهبود یافته‌اند.

بنگلادش 

در بنگلادش شمار مبتلایان بیماری کووید 19 با ثبت 3,114 مورد تازه به 156,391  رسیده است. در شبانه روز گذشته نیز 42 تن جان خود را از دست دادند تا جمع افراد فوت شده به رقم 1,968  تن برسد.


عربستان سعودی

به گزارش روزنامه عکاظ، وزارت بهداشت عربستان به موارد جدید ابتلا به کرونا در این کشور اشاره کرد. بر همین اساس طی ۲۴ ساعت گذشته4193 نفر دیگر به کرونا مبتلا شده اند که با احتساب موارد جدید، شمار مبتلایان به کرونا در عربستان به201801 نفر رسید.همچنین وزارت بهداشت عربستان از بهبودی 2945 نفر دیگر از کرونایی ها در این کشور خبر داد.

طی ساعات گذشته،50نفر دیگر در عربستان بر اثر کرونا جان باختند که شمار فوتی های ناشی از کرونا در این کشور به1802 نفر افزایش یافت.وزارت بهداشت عربستان از وخامت وضع جسمی 2291 کرونایی در این کشور هم خبر داد.

ایران

اما در ایران سیما لاری سخنگوی وزارت بهداشت در تشریح آخرین آمار گفت: از دیروز تا امروز ۱۳ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۶۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۸۳ مورد بستری شدند.

وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۳۵ هزار و ۴۲۹ نفر رسیده، تصریح کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱ هزار و ۲۶۰ نفر رسید. خوشبختانه تاکنون ۱۹۶ هزار و ۴۴۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی با بیان اینکه ۳۱۲۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، ادامه داد: تاکنون یک میلیون و ۷۴۴ هزار و ۹۵۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت، استانهای خوزستان، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و ایلام را در وضعیت قرمز کرونا اعلام کرده و افزود: استانهای تهران، فارس، مازندران، همدان، زنجان، سیستان و بلوچستان و البرز در وضعیت هشدار قرار دارند. 

بیشتر بخوانید:ادعای عجیب ترامپ درباره کرونا/فاصله روسیه با هند کم شد

بیشتر بخوانید: آخرین آمار جهانی کرونا؛ شمار مبتلایان به ۱۰میلیون‌و ۳۳۰هزار رسید

بیشتر بخوانید: جهش و رکورد تازه آمریکا در تعداد مبتلایان/ ادعای عجیب ترامپ برزیل

بیشتر بخوانید: تعداد فوتی ها در آمریکا به 128,244تن رسید/ انگلیس در صدر اروپا و در جایگاه سوم جهان قرار دارد

بیشتر بخوانید:ادعای شرکت هندی درباره درمان کرونا/مسافران سه ایالت آمریکا قرنطینه می‌شوند

بیشتر بخوانید:تگزاس کانون بحران شد/کاهش میزان بستری در ایران

بیشتر بخوانید:هند یک دارو را برای درمان تایید کرد/کرونا بار دیگر تیتر اول رسانه‌های آمریکا شد

310311

کد خبر 1406193

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا شمار مبتلایان بیماری کووید 19 کرونا در این کشور بیماری کووید 19 ویروس کرونا ویروس کرونا بیشتر بخوانید وزارت بهداشت مورد تازه ساعت گذشته آخرین آمار نفر رسید نفر دیگر تن برسد بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۷۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار دانشجویان بازداشتی در آمریکا به 2200 نفر رسید

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری آسوشییدترپس، پلیس آمریکا طی هفته های اخیر نزدیک به 2200 دانشجو را در جریان اعتراضات دانشجویی هواداران فلسطین در دانشگاه های آمریکا در سراسر این کشور بازداشت کرده است.

نزدیک به 56 حادثه بازداشت در 43 دانشکده یا دانشگاه مختلف آمریکا از 18 آوریل تا کنون رخ داده است.

دانشگاه پنسیلوانیا از شهر فیلادلفیا کمک خواست

دانشگاه پنسیلوانیای آمریکا تأکید کرد که همزمان با گسترش اعتراضات و افزایش حجم تحصن از شهرفیلادلفیا درخواست کمک کرده است.

این دانشگاه تصریح کرد که فعالیت اعتراضی به شکل سریعی شاهد گسترش و افزایش مشارکت است.

 

حمایت برنی سندرز از دانشجویان معترض

برنی سندر سناتور مستقل آمریکایی از تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های این کشور حمایت کرد و گفت که دانشجویان بنا به دلایل درست به حمایت نظامی و مالی ایالات متحده از اسرائیل اعتراض می‌کنند.

این سناتور ایالت ورمونت پنجشنبه شب در مصاحبه با سی. ان. ان اظهار کرد، جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا «درست می‌گوید که ما خواهان تظاهرات خشونت‌آمیز نیستیم. ما اصلا یهودستیزی و اسلام‌هراسی و هیچ یک از اشکال تعصب را تحمل می‌کنیم.

وی افزود: اما مهم است که درک کنیم که آنها (دانشجویان) به این دلیل اعتراض نکرده‌اند که حامی حماس هستند. آنها به این دلیل اعتراض کرده‌اند که از اقدام دولت اسرائیل در غزه خشمگین هستند.

سندرز تاکید کرد: معترضان نمی‌خواهند شاهد ادامه وضعیتی باشند که در آن ۱۱۰ هزار فلسطینی یعنی حدود پنج درصد از جمعیت آنها کشته یا زخمی شده‌اند.

این سناتور مستقل اظهار کرد که صدها هزار کودک فلسطینی با دلیل امتناع اسرائیل از اعطای اجازه ورود کمک‌های بشردوستانه، با گرسنگی مواجه هستند.

وی یادآوری کرد که دوسوم ساختمان‌های غزه و تمام زیرساخت‌های غیرنظامی نابود شده یا خسارت دیده‌اند و سیستم‌های آب و برق و آموزشی نابود شده‌اند و تمام دانشگاه‌ها بمباران شده‌اند.

سندرز گفت: به همین دلیل مهم است که درک کنیم که چرا این افراد جوان (دانشجویان) تظاهرات کرده‌اند. آنها بنا به دلایل درست به ادامه حمایت کمک نظامی و مالی از دولت راستگرای افراطی نتانیاهو که در جنگی ویرانگر با مردم فلسطین قرار گرفته‌اند، اعتراض کرده‌اند.

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا پنجشنبه در واکنش به خیزش دانشجویان در سراسر دانشگاه‌های این کشور و بدون اشاره به اینکه این دانشجویان به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه معترض هستند، مدعی شد: هرچند در آمریکا حق بیان اعتراض وجود دارد اما جایی برای نفرت‌پراکنی یا خشونت نیست.

چراغ سبز دولت فرانسه به روسای دانشگاه‌ها برای سرکوب اعتراضات

 

به گزارش العالم، سکوت و انفعال سازمان ملل درباره جنگ غزه، حالا دو هفته‌ای است که صدای اعتراض و نارضایتی نخبگان و دانشگاهیان در آمریکا، اروپا و آسیا را درآورده است. رسانه‌ها صحنه‌های پرتنشی را از محوطه‌های دانشگاه‌های کشورهای مختلف به تصویر کشیده‌اند.

به دنبال جنگ ویرانگر رژیم اشغالگر علیه باریکه غزه، که تاکنون به شهادت حدود ۳۵ هزار فلسطینی، که عمده آنها را زنان و کودکان شامل می‌شود، شعله تنش‌ها به‌سرعت در دانشگاه‌های آمریکا، که برخی از آنها معتبر و بسیار معروف هستند، زبانه کشید. اما طی حدود دو هفته، این تنش‌ها به خیزشی عظیم تبدیل شده که هم‌طراز با جنبش ضد آپارتاید دهه ۱۹۸۰ است را تداعی می‌کند.

دانشجویان چه می‌خواهند؟

دانشجویان با برپایی راهپیمایی‌ها، اعتصاب غذا و برپایی کمپ‌های اعتراضی، تأکید دارند که دانشکده‌های‌شان که منابع موقوفه عظیمی دارند روابط مالی خود با رژیم اسرائیل را قطع کنند و از حیث مالی، خودشان را از این رژیم جدا سازند.

موقوفات دانشگاهی همه‌چیز را از آزمایشگاه‌های تحقیقاتی گرفته تا کمک هزینه‌های تحصیلی تامین می‌کنند که در بیشتر موارد، از بازدها میلیون‌ها دلار سرمایه‌گذاری استفاده می‌کنند. آنها همچنین مالک سهام شرکت‌های بزرگ از جمله آمازون و مایکروسافت هستند.

هر چند عدم سرمایه‌گذاری در سرزمین های اشغالی تاثیرات قابل‌توجهی بر جنگ غزه نخواهد داشت، معترضان دانشگاهی می‌گویند که این امر هویت افراد و طرف‌هایی، که از جنگ سود می‌برند را آشکار می‌کند.

در بحبوحه این خیزش بزرگ دانشگاه‌های سراسر جهان، که خاطرات اعتراضات علیه جنگ ویتنام را تداعی می‌کند، مدیران دانشکده‌ها، مجریانه قانون و سیاسیون در حال دست و پنجه کردن با این هستند که برای مهار یک شورش سراسری، که تحت کنترل و رصد لحظه‌به لحظه‌ای شبکه‌های اجتماعی است، چگونه واکنش نشان دهند.

دانشگاه "نورث ایسترن " از جمله دانشگاه‌هایی است که تصمیم گرفته با این اعتراضات دانشجویی مقابله کرده و درخواست معترضان به قطع همکاری با شرکت‌های اسلحه‌سازی برای ارتش اشغالگر را نادیده بگیرد.

دانشگاه بسیار معتبر "کلمبیا " در نیویورک نیز اولین مرکز آموزشی بود که اردوگاه دانشجویان را از پردیس دانشگاه جمع کرد و گفت که این معترضان "محیطی ارعاب‌آور و تهدیدآمیز برای دانشجویان ایجاد می‌کنند ".

تنش‌ها و بحرانی، که در دانشگاه کلمبیا به اوج می‌رسد الهام‌بخش چادر زدن در دانشگاه‌های خصوصی و عمومی در حداقل ۲۲ ایالت و واشنگتن دی‌سی‌ شده است.

گسترش دامنه اعتراضات به کشورهای مختلف

معترضان حامی فلسطینیان در هفته گذشته در صحن دانشگاه‌ها در استرالیا، کانادا، فرانسه، ایتالیا و انگلیس و همچنین ژاپن نیز تجمع کرده‌اند.

کانادا

دانشجویان دانشگاه "اوتاوا" با برپایی تجمع اعتراضی خواستار "پایان دادن به جنگ نسل‌کشی توسط اشغالگران غزه" شدند.

مکزیک

ده‌ها دانشجو و فعال حامی فلسطین در مکزیکوسیتی، در اعتراض به ادامه نسل‌کشی اسرائیل در غزه، مقابل "دانشگاه ملی خودمختار مکزیک" بزرگ‌ترین دانشگاه این کشور، با برپایی چادرهایی، با دانشجویان معترضان در آمریکا اعلام همبستگی کردند.

فرانسه

دانشگاه معتبر فرانسوی "ساینس پو" اعلام کرد که شعبه اصلی خود در پاریس را پس از اشغال ساختمان‌های جدید این دانشگاه توسط دانشجویان طرفدار فلسطین امروز- جمعه- تعطیل می‌کند.

سوییس

حدود صد دانشجوی طرفدار فلسطین لابی ساختمانی متعلق به دانشگاه "لوزان" را اشغال کردند و خواستار تحریم موسسات اسرائیلی و آتش‌بس فوری و دائمی در نباریکه غزه شدند.

ژاپن

دانشجویان دانشگاه "واسیدا" در توکیو، پایتخت، برای توقف جنگ در باریکه غزه تظاهرات کردند.

تدابیر دولت فرانسه برای مهار اعتراضات

در سایه اوج‌گیری تظاهرات ضد جنگ در دانشگاه‌های فرانسه، دولت از رؤسای دانشگاه‌های این کشور خواست در مقابله با کمپین حمایت از غزه، ضمن حفظ نظم در داخل دانشگاه‌ها از حداکثر اختیارات خود برای سرکوب اعتراضات استفاده کنند.

طبق این گزارش، "سیلوی ریتالیو" وزیر آموزش عالی فرانسه از رؤسای دانشگاه‌های این کشور خواست برای مقابله با کمپین دانشجویی حمایت از غزه در دانشگاه های این کشور از حداکثر اختیارات قانونی خود به خصوص مجازات و تدابیر تأدیبی یا فراخواندن نیروهای امنیتی استفاده کنند.

وی در این درخواست با اینکه مدعی ضرورت احترام به آزادی بیان و اندیشه در دانشگاه‌ها شده است اما از اساتید و رؤسای دانشگاه‌ها خواسته است "نظم را برقرار کنند".

این وزیر دولت فرانسه رؤسای هر 74 دانشگاه فرانسه را موظف به حفظ نظم در داخل دانشگاه و استفاده از نیروهای پلیس برای برقراری نظم و امنیت کرده است.

وی همچنین تهدید کرد "دانشجویانی که تهدیدی برای دیگران حساب می‌شوند به طور موقت اجازه حضور در دانشگاه را نخواهند داشت".

در حالی که دانشجویان حامی مسأله فلسطین در دانشکده علوم سیاسی پاریس خواستار "لغو توافق‌های این دانشکده با دانشگاه‌ها و سازمان حامی اسرائیل" هستند اما این وزیر ادعا کرده است "دانشگاه‌های فرانسه هیچ نوع موضع‌گیری در قبال تحولات خاورمیانه ندارند".

 

دیگر خبرها

  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • سازمان جهانی بهداشت: حمله به رفح منجر به یک فاجعه انسانی می‌شود
  • شمار دانشجویان بازداشتی در آمریکا به 2200 نفر رسید
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/ آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها؛ زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها / زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • آمار هولناک تلفات جاده‌ای/ زخم کیفیت خودروهای داخل درمان نمی‌شود؟