Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایر لورکوزن و بایرن مونیخ در چارچوب فینال دی اف بی پوکال فصل 20-2019 به مصاف یکدیگر می روند.

طرفداری - دو تیم بایر لورکوزن و بایرن مونیخ در فینال جام حذفی آلمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به این دیدار:

تاریخ زمان مکان شنبه، 14 تیر 1399 22:30 به وقت تهران المپیا اشتادیون، برلین بررسی وضعیت دو تیم بایرلورکوزن و بایرن مونیخ

بایرن مونیخ تحت هدایت هانسی فلیک توانست سرنوشت فصل خود را عوض کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلیک توانست وضعیت بازیکنانی چون مولر و بواتنگ را به شرایط آرمانی نزدیک کند و بایرن مونیخ را به قهرمانی بوندسلیگا برساند. بایرن مونیخ با فلیک حالا یکی از مدعیان فتح سه گانه است و برای این هدف، بایرلورکوزن را در فینال جام حذفی آلمان پیش رو دارند. بایرن مونیخ می خواهد المپیا اشتادیون را با فتح دوگانه داخلی ترک کند و روی قهرمانی در اروپا متمرکز شود. بایر لورکوزن اما شرایط برایش آن طور که می خواست پیش نرفت. بایر لورکوزن تحت هدایت پیتر بوش، در اکثر مقاطع فصل در منطقه سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بود اما لغزش در هفته ماقبل پایانی، باعث شد سهمیه لیگ قهرمانان از دست برود. از دست رفتن جام حذفی، می تواند فصل تلخ لورکوزن را تلخ تر کند اما کسب جام، می تواند پایانی نسبتا خوش را برای آن ها رقم بزند.

ترکیب دو تیم بایر لورکوزن و بایرن مونیخ

بایر لورکوزن (1-3-2-4): رادتسکی | لارس بندر، اسون بندر، تاپسوبا، سینکراون | باومگارتلینگر، آرانگیز | بیلی، هاورتس، دیابی | فولاند 

بایرن مونیخ (1-3-2-4): نویر | پاوار، بواتنگ، آلابا، دیویس | کیمیش، گورتسکا | کومان، توماس مولر، گنابری | لواندوفسکی

غایبان دو تیم بایر لورکوزن و بایرن مونیخ

بایر لورکوزن: پائولینیو (مصدوم)

بایرن مونیخ: کورنتین تولیسو، خاوی مارتینز (مصدوم)

مسیر راهیابی دو تیم بایر لورکوزن و بایرن مونیخ به فینال   بایر لورکوزن بایرن مونیخ دور اول پیروزی 4-1 مقابل آلمانیا آخن پیروزی 3-1 مقابل انرژی کوتبوس دور دوم  پیروزی 1-0 مقابل پادربورن پیروزی 2-1 مقابل بوخوم یک هشتم نهایی پیروزی 2-1 مقابل اشتوتگارت پیروزی 4-3 مقابل هوفنهایم یک چهارم نهایی پیروزی 3-1 مقابل اونیون برلین پیروزی 1-0 مقابل شالکه نیمه نهایی پیروزی 3-0 مقابل زاربروکن پیروزی 2-1 مقابل آینتراخت فرانکفورت رویارویی های پیشین دو تیم بایر لورکوزن و بایرن مونیخ بایرن مونیخ در شش بازی اخیر برابر بایر لورکوزن، دو بار شکست خورده است نکات آماری

بایرن مونیخ هشت بازی اخیرش در دی اف بی پوکال را برده است.

بایر لورکوزن پنج بازی اخیرش در دی اف بی پوکال را برده است.

بایرن مونیخ در 9 بازی از 10 بازی اخیرش در دی اف بی پوکال حداقل 2 گل زده است.

بایر لورکوزن در 3 بازی اخیرش در دی اف بی پوکال حداقل 2 گل زده است.

بایر لورکوزن در 3 بازی اخیرش برابر بایرن مونیخ حداقل 2 گل زده است.

پیش بینی هو اسکورد بازی بایر لورکوزن و بایرن مونیخ

بایر لورکوزن 1-3 بایرن مونیخ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایر لورکوزن و بایرن مونیخ بایر بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۷۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت

مهاجم لهستانی سابق بایرن مونیخ می‌گوید رئال مادرید بازی‌هایی را می‌برد که باورتان نمی‌شود

طرفداری | مهاجم لهستانی بارسلونا در مورد تقابل دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است.

در جریان دیداری از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید مقابل هم قرار می‌گیرند. این دو تیم بهترین تیم‌های لیگ برتر انگلیس را در مرحله یک چهارم‌نهایی حذف کردند و با انگیزه‌های فراوان خودشان را آماده این مسابقه می‌کنند. روبرت لواندوفسکی مهاجم پیشین بایرن مونیخ در مصاحبه با بیلد در مورد تقابل حساس این دو تیم صحبت کرده است.

بازی بسیار مهمی برای بایرن مونیخ در مقابل رئال مادرید بعد از یک فصل سخت است. به نظرم این مسابقه از آن دست بازی‌هایی است که هر دو تیم شانس یکسان و 50-50 دارند. هرگز نباید رئال مادرید را دست کم گرفت. آنها بازی‌هایی را می‌برند که باورت نمی‌شود، جایی که هیچ توضیحی برای آن وجود ندارد. آنها هرگز نمرده‌اند. رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود. آنها در کل زمین به عنوان یک تیم عمل می‌کنند. گاهی اوقات فکر می‌کنی که به برد نزدیک هستی، اما درنهایت (مقابل آنها) نمی‌بری.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • ستاره لورکوزن: خوشحالم بایرن به دنبال من است
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم