Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@14:00:05 GMT

پاتوسی: بی‌صبرانه منتظر بازی با استقلال بودم

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۷۹۳۴

پاتوسی: بی‌صبرانه منتظر بازی با استقلال بودم

هافبک فولاد خوزستان شایعاتی که پیرامون عدم علاقه‌اش برای بازی برابر استقلال وجود داشت را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آیاندا پاتوسی در پیامی به برنامه شب‌های فوتبالی گفت: شرایط در آفریقای جنوبی خیلی سخت است چون کشور قرنطینه شده و بیشتر مشاغل کار نمی‌کنند. ما الان در سطح سوم مبارزه با کرونا هستیم. در این مرحله بعضی از مشاغل و فروشگاه‌ها شروع به فعالیت کرده‌اند، اما در مورد پروازها شرایط همچنان مشکل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او با بیان اینکه برای پروازها باید اطلاعات ویژه‌ای را در دسترس داشته باشیم تا بتوانیم پرواز مناسب بگیریم، ابراز کرد: من و تیم فولاد همراه با رئیس باشگاه سخت تلاش می‌کنیم تا بتوانیم پرواز به ایران را هرچه سریع‌تر بگیریم. با مدیر برنامه‌ام مدام در تماس هستم و نهایت تلاش خود را انجام می‌دهیم تا هرچه سریع‌تر بلیت پرواز به ایران را تهیه کنیم.

 

هافبک آفریقایی فولاد اضافه کرد: این شرایط برای من خیلی سخت است چون دلم برای باشگاه، تیم، بازیکنان، حضور در رختکن ورزشگاه و ... تنگ شده است. من در دوران قرنطینه تمرینات انفرادی را در حیاط خانه خودم برنامه‌ریزی کردم و انجام دادم. کار سختی است، اما این اقدام را در این شرایط می‌توانم انجام بدهم.

 

پاتوسی یادآور شد: بیشتر اوقات را در کنار خانواده‌ام گذراندم. همیشه(برای بازی) در خارج از کشور بوده‌ام، اما الان خیلی وقت است که در کیپ تاون حضور دارم. در واقع زمان‌هایی که در کیپ تاون و آفریقای جنوبی بازی نمی‌کردم، هیچ‌وقت اینقدر طولانی مثل الان در کیپ تاون نمانده بودم.

 

او یادآور شد: در مورد شایعاتی که گفته شد من نمی‌خواستم مقابل استقلال بازی کنم، باید بگویم که این حرف واقعیت ندارد چون واقعا دلم می‌خواست که در آن بازی حضور داشته باشم. می‌خواستم همراه فولاد باشم و مقابل تیم و همبازیان سابقم بازی کنم. می‌توانست یک روز خوب و یک مسابقه جالب برای من باشد، اما بخاطر شرایط ناشی از بیماری کووید ۱۹ که الان در کشور من وجود دارد، نتوانستم برای حضور در ایران پرواز بگیرم و به آن بازی برسم.

 

هافبک فولاد خطاب به هواداران این تیم گفت: بخاطر حمایت‌هایی که از من داشتید، خیلی ممنون هستم. پیام‌های زیادی از شما در اینستاگرامم دریافت کردم. من هم بی‌صبرانه منتظرم که برگردم و در کنار تیم باشم. می‌دانم برای شما هم خیلی سخت است که در خانه بمانید و نتوانید بازی‌های فولاد را از نزدیک ببینید، اما دوستان! سلامتی شما در اولویت قرار دارد؛ مراقب خودتان باشید.

 

فولاد خوزستان استقلال تهران آیاندا پاتوسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان استقلال تهران آیاندا پاتوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۷۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن

پسر یکی از مربیان تیم فوتبال استقلال در جریان تماشای دیدار آبی‌پوشان مقابل ذوب‌آهن اصفهان دچار حادثه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شب گذشته تیم فوتبال استقلال در حالی با نتیجه 2 بر یک مقابل ذوب‌آهن به برتری دست یافت که برخی از بازیکنان از جمله روزبه چشمی، جلال‌الدین ماشاریپوف، آرش رضاوند و ... پس از رسیدن به رختکن از خستگی نای راه رفتن نداشته و روی زمین افتادند.

امروز (سه‌شنبه) با تصمیم کادر فنی، بازیکنان به دو دسته تقسیم شدند و نفراتی که روز گذشته به میدان رفتند به تمرین ریکاوری پرداختند و سایر نفرات تمرینات تاکتیکی را پشت سر گذاشتند. آبی‌پوشان فردا به استراحت می‌پردازند و دور جدید تمرینات از روز پنجشنبه برای آماده‌سازی دیدار با فولاد خوزستان پیگیری خواهد شد.

نکته دیگر در دیدار استقلال با ذوب‌آهن، حادثه برای پسر محمد نوازی بود که پس از گل دوم، کتف او دَر رفت و پس از پایان بازی، پزشکان کتف او را جا انداختند.

تیم استقلال دوشنبه هفته آینده در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن
  • نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو محروم ۴اخطاره استقلال از بازی با فولاد
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!