Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد آن دسته از مشمولان متقاضی شرکت در کنکور که معافیت تحصیلی و فرجه‌ یکساله‌شان برای تحصیل به پایان رسیده باید پس از کنکور خود را برای اعزام به سربازی معرفی کنند اما با آغاز کلاس‌های درسی از خدمت ترخیص خواهند شد.

امیر دریادار غلامرضا رحیمی‌پور دراین‌باره گفت: ستادکل نیروهای مسلح در راستای حمایت از متقاضیان شرکت در کنکور ، برای آن‌دسته از مشمولان دارای مدرک دیپلم که تحصیل خود را در سال ۹۸ به اتمام رسانده‌اند و مهلت یکساله‌شان نیز برای اعزام به سربازی به پایان رسیده است، این امکان را فراهم کرد تا بتوانند در کنکور سال ۹۹ هم شرکت کنند، اما باید ظرف حداکثر یک هفته پس از شرکت در کنکور با مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود و اعزام به سربازی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد:‌ بنابراین این دسته از افراد نباید تا زمان اعلام نتایج کنکور صبر کنند و حتما باید یک هفته پس از برگزاری کنکور به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه کنند، درغیر اینصورت مشمول غایب محسوب خواهند شد و در صورت قبولی در دانشگاه نیز نمی‌توانند وارد دانشگاه شوند.

رحیمی‌پور تصریح کرد:‌ برای جلوگیری از این مشکل لازم است که مشمولان وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند. این افراد هیچ نگرانی نداشته باشند چرا که در صورت قبولی در دانشگاه امکان ترخیص آنان وجود دارد و به محض آغاز کلاس‌های درس نیز این افراد از سربازی ترخیص شده و می‌توانند وارد کلاس‌های درس شوند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح درباره اینکه آیا این افراد پس از اتمام تحصیل دوباره باید مراحل آموزشی را از اول طی کنند یا خیر به ایسنا گفت:‌ اینطور نیست و دیگر نیازی به اعزام به دوره آموزشی نیست. همچنین مدت طی شده در دوره سربازی این افراد نیز ذخیره شده و پس از اعزام مجدد این مدت کسر خواهد شد. به عنوان مثال اگر فردی سه ماه از خدمت خود را سپری کرده و سپس وارد دانشگاه شده باشد، پس از اعزام دوباره به سربازی این مدت از کل مدت خدمتش کسر خواهد شد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح سربازي کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور

رییس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

به گزارش ایسنا، عبدالرسول پورعباس، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.

معاون وزیر علوم بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • آمار داوطلبان پسر کنکور اعلام شد/ چرا دهه هشتادی حال دانشگاه رفتن ندارند؟
  • غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم
  • محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف کنکور
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور
  • بازداشت ۴ کنکوری متخلف | تکرار کنکور برای داوطلبان سیل‌زده
  • قهر پسران دهه هشتادی با دانشگاه
  • یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی
  • بازداشت ۱۸ کلاهبردار کنکوری / فروش سوالات در ۲۰ کانال و گروه تلگرامی و صفحه اینستاگرامی
  • فردا؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • فردا آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم