Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید شیرانی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تیم‌ها نسبت به نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمامی صنوف، مراکز ارائه خدمات عمومی و ادارات و دستگاه‌های دولتی سخت‌گیرانه عمل می‌کنند و چنانچه با تخلفی روبرو شوند، فرایند تعطیلی و پلمب آن مرکز را وارد مرحله اجرایی می‌کنند.

وی افزود: این تیم‌ها در گام نخست نسبت به تخلفات احتمالی تذکر می‌دهند اما چنانچه تذکرات بی‌نتیجه بماند نسبت به تعطیلی محل متخلف اقدام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرانی تصریح کرد: بر اساس مصوبه نشست اخیر ستاد استانی مقابله با کرونا تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلفند تا نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نهاد مربوطه نظارت کنند و در این رابطه مسئول هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعال شدن پویش استفاده همگانی از ماسک در استان، خاطر نشان کرد: از ۱۵ تیر ماه استفاده از ماسک الزامی است و به افرادی که بدون ماسک به ادارات و نهادها مراجعه کنند، خدماتی ارائه نمی‌شود.

شیرانی، روند شیوع ویروس کرونا در استان را همچنان صعودی اعلام کرد و گفت: اگر چه عملکرد استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون مطلوب ارزیابی شده و در مقایسه با دیگر استانهای کشور درگیری کمتری داشته‌ایم اما برخی بی‌توجهی‌ها نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی باعث صعودی شدن شیوع بیماری در استان شده است.

وی خاطر نشان کرد: استفاده از ماسک تا حدود ۹۰ درصد از شیوع ویروس کرونا جلوگیری می‌کند، از همین رو همچنان به مردم استان توصیه می‌شود تا نسبت به استفاده از ماسک اهتمام بیشتری به کار گیرند.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری گفت: با دریافت خبری مبنی بر گرفتاری دو خانواده شامل ۱۰ نفر، در ارتفاعات آس‌جم حوالی روستای تنگ کلوره شهرستان خانمیرزا به سرعت تیم امداد و نجات پایگاه کوهستان خانمیرزا با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
مثنوی اضافه کرد: نجاتگران این ۱۰ نفر گرفتار را نجات دادند و به مکان امن منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • ثبت ۵۳ میلیمتر بارش در در لیرابی
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا