Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@17:01:57 GMT

افشاگری بزرگ علیه فدراسیون فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۸۷۰۰

افشاگری بزرگ علیه فدراسیون فوتبال ایران

در حالی که بحث ارسال پیش‌نویس اساس‌نامه فدراسیون فوتبال ایران به فیفا و ایرادات فدراسیون جهانی به آن همچنان سوژه است، هوشنگ نصیرزاده، کارشناس حقوقی و عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال پرده از اتفاق بزرگ و عجیبی برداشت. نصیرزاده مدعی شد فدراسیون فوتبال ایران اساس‌نامه کویت را رونوشت کرده و برای فیفا فرستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس حقوقی که در برنامه ورزش و مردم حاضر شده بود، گفت: «اولین اقدام فدراسیون فوتبال اصلاح اساس‌نامه در سال ۲۰۱۸ بود. فیفا از فدراسیون ایران خواسته بود پیش‌نویس پیشنهادی‌اش را ارسال کند. جالب است که ایران اساس‌نامه فدراسیون کویت را می‌فرستد و اساس‌نامه این کشور را کپی‌پیست کرده است!»

نصیرزاده با نمایش بخش‌هایی از این اساس‌نامه تاکید کرد: «حتی در نگارش عنوان فدراسیون هم اشکال داشته‌اند. در واقع در متن اساس‌نامه فدراسیون فوتبال کویت هر کجا کلمه (KFF) بوده، کلمه (IRIFF) را گذاشته بودند. حتی فونت این کلمات با اساس‌نامه فرق می‌کند.» او گفت: «در بخشی از این اساس‌نامه اسم کویت آمده بود و مسئولان فدراسیون ایران یادشان رفته بود این کلمه را بردارند!» کارشناس حقوقی فوتبال که در برنامه ورزش و مردم حاضر شده بود، گفت: «آنچه که رسانه‌ها می‌گفتند فیفا بیش از ۸۰ ایراد از اساس‌نامه فدراسیون فوتبال ایران گرفته، در واقع همین اساس‌نامه فدراسیون کویت بوده است!»

تکذیب فدراسیون

فدراسیون فوتبال درباره اظهارات مطرح‌شده در برنامه ورزش و مردم درباره ارسال اساس‌نامه فدراسیون فوتبال کویت به جای فوتبال ایران به فیفا اطلاعیه‌ای صادر کرد. در بخشی از این اطلاعیه آمده: «اظهارات آقای نصیرزاده در برنامه ورزش و مردم در خصوص ارسال اساس‌نامه فدراسیون فوتبال کویت به فیفا توسط فدراسیون فوتبال در ادوار گذشته یا در دوره فعلی قویا تکذیب می‌شود. اصلاح اساس‌نامه فدراسیون فوتبال بر اساس پیش‌نویس ارائه‌شده توسط فیفا و با استفاده از نظرات دریافتی از سوی اعضای محترم مجمع فدراسیون انجام شده است.»

منبع: فرارو

کلیدواژه: اساسنامه فدراسیون فوتبال اساس نامه فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال ایران برنامه ورزش و مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد

جدیدترین رای کمیته استیناف در خصوص باشگاه پرسپولیس صادر شد.

طرفداری | کمیته استیناف رای خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.

 گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد.رأی صادره قطعی است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است
  • تکرار ادعاهای یک‌جانبه و بی اساس از سوی کویت مایه تأسف است
  • سخنگوی وزارت خارجه: تکرار ادعاهای یک‌جانبه و بی اساس در مورد میدان «آرش» از سوی طرف کویتی مردود و مایه تاسف است
  • اقدام عجیب فوتبال فرانسه برای مقابله با نمادهای اسلامی
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها