Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@08:42:56 GMT

نصراصفهانی: نیازی به تخریب دیگران نداریم

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۹۴۳۰

نصراصفهانی: نیازی به تخریب دیگران نداریم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نیازی نداریم دیگران را به نقد بکشیم و بدین وسیله خود را مطرح کنیم بنابراین نباید از نردبان تخریب دیگران بالا برویم چون در انجام وظایفی که داریم دست خالی نیستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز (پنج‌شنبه) در نشست تقدیر از مدیران شهرداری اصفهان که با حضور اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: تمایل قلبی ما تقدیر از تمام ۱۶ هزار نفری است که در شهرداری اصفهان به مردم خدمت می‌کنند اما ظرفیت این امر وجود ندارد بنابراین تقدیر از مدیران شهرداری، مشتی نشانه خروار بوده و به نمایندگی از تمام کارکنان شهرداری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا مراسم تقدیر از مدیران شهرداری را به تعویق انداخت و آغاز چالش‌های فروان برای مدیریت شهری شد، افزود: در شرایط کنونی و با توجه به مشکلات موجود که مردم شرایط سخت و سنگینی را تحمل کرده و آستانه تحمل اربابان رجوع و به تبع آن کارکنان نیز کاهش پیدا کرده نیاز است کارکنان شهرداری با شکیبایی بیشتری فعالیت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه سطح توقعات مردم از مدیریت شهری روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند، تصریح کرد: با وجود تمام سختی‌ها و مشکلاتی که در سال گذشته وجود داشت، تلاش قابل وصفی انجام شد و مدیریت شهری توانست سال را با موفقیت به سرانجام برساند.

وی ادامه داد: در سال گذشته پیشرفت مطلوب پروژه‌های عمرانی و مأموریت‌های منطقه‌ای را شاهد بودیم و با اقدامات انجام شده، تحصیل بودجه سال ۹۸ به ۹۶ درصد رسید.

نصراصفهانی مأموریت بزرگ مدیران شهرداری را افزایش اعتماد و کاهش بدبینی‌های مردم نسبت به مدیریت شهری دانست و ادامه داد: هرکس مسئولانه پا به عرصه خدمت می‌گذارد قطعاً فشارهای روحی بسیاری را تحمل می‌کند اما همگی در تلاش هستند تا رضایت حداکثری مردم را محقق کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری تاکنون بنا بر آنچه در بازدیدها گفته شده و مشاهدات عینی حاکی است، مسیر خوبی را طی کرده و این رویه باعث شده اقدامات مدیریت شهری به بهترین نحو به بار بنشیند بنابراین مدیران شهری باید سر خود را بالا گرفته و با افتخار از آنچه انجام شده دفاع کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نباید دنبال تقدیر و تشکر باشیم اما نیاز است خود را اثبات کنیم، اضافه کرد: بارها قدردانی مردم از خادمین خود در شهرداری را دیده‌ایم و آنچه در دید شهروندان باشد ناخواسته به زبان نیز جاری می‌شود

وی اظهار کرد: نیازی نداریم دیگران را به نقد بکشیم و بدین وسیله خود را مطرح کنیم بنابراین نباید از نردبان تخریب دیگران بالا برویم چون در انجام وظایفی که داریم دست خالی نیستیم.

رضایت از مدیریت شهری از زبان امام جمعه اصفهان

نصراصفهانی با بیان اینکه روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه، از زبان آیت‌الله طباطبایی رضایت و تقدیر از مدیران شهری را شنیدیم، افزود: باید تبلیغات کافی در شهر انجام شده و از هر فرصتی برای شناساندن اقدامات شهرداری و ارائه گزارش به مردم استفاده کنیم.

وی با تاکید بر لزوم حمایت هرچه بیشتر از کارکنان شهرداری برای ارتقای سطح ارتباط آن‌ها با شهروندان، تصریح کرد: باید از تنش‌زدایی و هرگونه گفتار و کرداری که ما را از مأموریت اصلی خود جدا کند دوری و پرهیز کرده و اجازه ورود موضوعاتی که منجر به قیل و قال و حاشیه‌سازی می‌شود را ندهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: نباید میزهای خدمت در شهرداری‌ها منجر به جدایی مدیران با مردم شده و لازم است مدیران شهرداری برای افزایش سطح خدمت‌رسانی، ارتباط رودرروی خود را با شهروندان حفظ کنند.

مدیران شهری هرچه بیشتر با شورای شهر تعامل کنند

نصراصفهانی تاکید کرد: شوراها تسهیل کننده امور شهرداری‌ها هستند و با عمر بیش از ۲۰ ساله خود، اکنون به عنوان پارلمان محلی نقش ایفا می‌کند بنابراین نیاز است مدیران شهرداری برای حفظ تعامل خود با شورا اهتمام ورزند.

وی خاطرنشان کرد: هنگام تدوین بودجه سال ۹۹ سعی شد ردیف‌های اعتباری به نحوی باشد که گلایه‌های کارکنان در خصوص رفاهیاتشان کمتر شده و انگیزه فعالیتشان افزایش یابد بنابراین لازم است مدیران شهرداری نیز در این خصوص نهایت توجه را به خرج دهند.

همچنین عباسعلی جوادی، رئیس کمیسیون بهداشت، درمان و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان در این نشست از قدردانی استاندار اصفهان از شورای شهر، شهردار و تمام شهرداران مناطق در جلسه اخیر ستاد استانی مبارزه با کرونا خبر داد و گفت: این قدردانی به‌واسطه کنترل و مدیریت تمام قد مدیران شهرداری در برابر شیوع بیماری کرونا انجام شد.

کد خبر 431857

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان شورای شهر اصفهان مدیران شهری امام جمعه اصفهان میز خدمت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تقدیر از مدیران مدیران شهرداری مدیریت شهری انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۹۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان

مدیرعامل سابق سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: این سازمان به کمک مدیریت شهری در این دوره افتخارات زیادی برای شهر اصفهان به ارمغان آورد، به‌طوری که اولین شهری در آتش‌نشانی‌های کشور هستیم کا سال گذشته توانسیم ۱۵ دستاورد هوشمندسازی را بهره‌برداری کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابراهیم مطلبی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه چند تن از مدیران شهرداری اظهار کرد: خوشحال هستم که تمام عمر خدمتم را در سازمانی گذراندم که هر روز صبح دست به دعا برمی‌داشتیم تا بتوانیم برای نجات جان انسان‌ها از جان خود بگذریم.

وی با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی به کمک مدیریت شهری در این دوره افتخارات زیادی برای شهر اصفهان به ارمغان آورد، گفت: اولین شهری در آتش‌نشانی‌های کشور هستیم که سال گذشته توانستیم ۱۵ دستاورد هوشمندسازی را بهره‌برداری کنیم.

مدیرعامل سابق سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به دستاوردهایی از جمله اولین آزمایشگاه علت‌یابی حریق در غرب آسیا و اولین مرکز سگ‌های زنده‌یاب و مرده‌یاب در شهر اصفهان گفت: در دستیابی به این افتخارات من فقط وسیله بودم و تمام همکارانم همدل و همراه ما را یاری کردند،

مطلبی تاکید کرد: همگرایی از داخل ایستگاه آغاز شد، سند استراتژیک سازمان تدوین و بر اساس آن پیش رفتیم.

کد خبر 747945

دیگر خبرها

  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان
  • لزوم پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها در شهر/ محتوای رسانه‌ها باید مورد سنجش قرار گیرد
  • ۸ موقعیتی که نیازی نیست درباره آنها به دیگران توضیح دهید
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی