Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ، در سخنرانی خود در مراسم روز استقلال این کشور در داکوتای جنوبی، معترضان به نژادپرستی در این کشور را به تلاش برای نابودی تاریخ آن متهم کرد.

اخبار بین الملل-او گفت: غوغاسالاران خشمگین می‌خواهند مجسمه‌های بنیانگذاران را تخریب کنند. آن‌ها تصور می‌کنند ملت آمریکا ضعیف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملت آمریکا قوی و پرافتخار است و اجازه نخواهد داد کشور، ارزشها، تاریخ و فرهنگش را از آن بگیرند. 

او افزود: آن‌ها (معترضان) می‌خواهند همه نمادها، میراث و تاریخ ما را نابود کنند، به همین علت خواستار صدور اشد مجازات قانونی برای آن‌ها شدم. آن‌ها می‌خواهند ما را ساکت کنند، اما اجازه نخواهیم داد ایدئولوژی افراطی زیر پوشش عدالت اجتماعی، در کشور دودستگی ایجاد کند. مجسمه‌های جدید خواهیم ساخت و دستور دادم پارک ملی برای قهرمانان آمریکا احداث شود.

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه سخنرانی خود با اعلام اینکه «معترضان ,کارزاری بی‌رحمانه را برای از بین بردن تاریخ ما آغاز کرده‌اند» اضافه کرد: مظنونان و رهبران حمله به مجسمه اندرو جکسون (رئیس‌جمهور برده‌دار آمریکا) در واشنگتن دی‌سی و صدها تن دیگر دستگیر شده‌اند و بر اساس فرمان اجرایی که من هفته پیش امضا کردم و قوانین دیگر، کسانی که اقدام به تخریب این نمادها کنند با مجازات حداقل ۱۰ سال زندان روبرو می شوند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آمریکا نژادپرستی تاریخ نژادپرستی آمریکا تاریخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۹۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح هایی برای مجسمه آزادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما حالا دیگر بر همه جهانیان آشکار شده است که آزادی فقط یک مجسمه ساکت و ناظر این اتفاقات است. گزارش:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بایدن: در صورت حمله به رفح، به اسرائیل سلاح نخواهیم داد
  • بایدن: اگر اسرائیل وارد رفح شود، تسلیحات به آن ارائه نمی‌کنیم
  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • حمله پلیس آمریکا به هواداران فلسطین در نیویورک+ فیلم
  • (ویدئو) معترضان ضداسرائیلی در نیویورک پرچم آمریکا را آتش زدند
  • با سقوط اوکراین آمریکا وارد جنگ می شود؟/ اوکراین: ترور زلنسکی توسط روسیه خنثی شد/ تهدید بلاروس به اقدام نظامی علیه لهستان
  • با سقوط اوکراین آمریکا وارد جنگ می شود؟
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • طرح هایی برای مجسمه آزادی