Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی اصغر رواسی» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا در ایران تمام برنامه‌های تیم پاراوزنه‌برداری را مختل کرده است. البته تنها وزنه‌برداری نیست بلکه کُل ورزش ایران با این ویروس درگیر است. امیدوارم با تمهیداتی که ستاد ملی مبارزه با کرونا در نظر گرفته است بتوانیم یک برنامه بلندمدت برای ملی‌پوشان در دستور کار قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته وزنه‌برداران معلول اکنون تمریناتی دارند اما تمرین گروهی و تحت نظر مربی می‌تواند در میزان آمادگی آنان تاثیر بیشتری داشته باشد.

او ادامه داد: قرار است که در مهرماه سال جاری اردوهای آماده‌سازی شروع شود. اما این زمان برای آماده کردن تیم کافی نیست باید تلاش کنیم تا یک دوره اردو نیز در تابستان امسال با رعایت تمام مسائل بهداشتی برگزار کنیم. متاسفانه تا زمانی که فراگیری کرونا روند نزولی نداشته باشد امکان برگزاری اردوی حضوری سخت است.

سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری با اشاره به ابتلای یکی از قهرمانان این رشته به ویروس کرونا گفت: «روح‌الله رستمی» از ورزشکاران خوب و قهرمان جهان است. متاسفانه در چند ماه گذشته به این ویروس مبتلا شد اما اکنون شرایط بهتری دارد. ممکن است دارو و همچنین ماندن در قرنطینه بر روی آمادگی جسمانی او تاثیر گذاشته باشد اما ظرفیتی که در او وجود دارد امکان بازگشت به روزهای طلایی را دارد.

رواسی در پایان افزود: تمرینات آنلاین زیر نظر مربیان برگزار خواهد شد و از شرایط کنونی هم راضی هستم اما تلاش داریم تا این تمرینات به صورت حضوری برگزار شود.

برچسب‌ها فدراسیون جانبازان وزنه برداری معلولان کمیته ملی پارالمپیک پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی ، قربانیان کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون جانبازان وزنه برداری معلولان کمیته ملی پارالمپیک فدراسیون جانبازان وزنه برداری معلولان کمیته ملی پارالمپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی

مهشید سلیمانی سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: برای ارتقا سلامت روان آحاد جامعه و پیشگیری از آسیب‌های روانی اجتماعی، خدمات روانشناختی تخصصی و مشاوره‌ای در زمینه‌های فردی، خانواده، زوج، تحصیلی و شغلی در قالب ۶۴ مرکز مشاوره عمومی و تخصصی، سلامت روان و تیم‌های محب به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه پارسال به ۳۳ هزار و ۵۷۴ نفر خدمات مشاوره در استان ارائه شد،  افزود: این خدمات در سه شکل حضوری، تلفنی و مجازی و در دو قالب دولتی و غیر دولتی ارائه می‌شود.

سلیمانی اضافه کرد: مراکز مشاوره حضوری دولتی در مرکز استان و مراکز مشاوره حضوری غیردولتی در دو سطح مراکز مشاوره عمومی و تخصصی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا

وی ادامه داد: خط صدای مشاور ۱۴۸۰ پاسخگوی ۱۵ هزار تماس گیرنده بوده که همه تماس‌های مردمی با این شماره، محرمانه و امن است و افراد می‌توانند مشکلات و مواردی که مطرح کردن آن ها به صورت حضوری دشوار است را به صورت تلفنی با مشاوران در میان بگذارند.

سلیمانی گفت: در قالب اجرای طرح غربالگری اضطراب دو هزار و ۳۷۲ کودک غربال شدند که ۵۳۴ کودک مشکوک به اضطراب شناخته و برای گذراندن مراحل مشاوره و درمان به متخصص ارجاع شدند.

سامانه صدای مشاور بهزیستی (خط تلفنی ۱۴۸۰) برای مشاوره غیرحضوری و تلفنی همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۱۰ شب به صورت رایگان مشاوره کاملاً ًتخصصی ارائه می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • آخرین تمرینات بلندقامتان جوان قم برای حضوری در لیگ برتر
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد