Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-07@11:29:12 GMT

موافقت اصولی ساخت ۴ هتل در شهر تهران صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۰۱۹۱

موافقت اصولی ساخت ۴ هتل در شهر تهران صادر شد

تین نیوز

 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: در ششمین جلسه کمیته فنی فرآیند صدور موافقت اصولی تاسیسات گردشگری موافقت اصولی ساخت ۴ هتل در شهر تهران صادر شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، پرهام جانفشان (مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران) با بیان اینکه ساخت این ۴ هتل در تهران با اعتبار حدود ۱۳۰۰ میلیارد تومان انجام می‌شود، افزود: با تکمیل و افتتاح این مراکز اقامتی ضمن توسعه زیرساخت‌های گردشگری برای ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانفشان خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری به ویژه در مراکز اقامتی از نیازهای اساسی تهران برای حضور گردشگران و  تبدیل این استان به عنوان یک مقصد گردشگری است.

او عنوان کرد: در حال حاضر با افزایش هماهنگی‌های درون‌بخشی فرآیند اداری در صدور موافقت اصولی برای تاسیسات گردشگری در کمترین زمان ممکن در مقایسه با سال‌های گذشته صورت می‌پذیرد  و این انتظار می‌رود سایر نهادها به ویژه شهرداری‌ها  نیز نهایت همکاری و مساعدت را با سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری داشته باشند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ساخت ۴ هتل در شهر تهران موافقت اصولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد مهدی میرزایی قمی سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: از آنجایی که تعرفه معاینه فنی توسط دولت تعیین می‌شود و افزایش آن متناسب با نرخ تورم و رشد هزینه‌های جاری مراکز نیست در چند سال اخیر این مسئله موجب زیان انباشته شرکت و شمولیت ماده ۱۴۱ قانون تجارت گردیده است. با توجه به اینکه در مجامع سالانه به خروج این مجموعه از شمول ماده ۱۴۱ به عنوان یکی از تکالیف تاکید شده بود، لذا خوشبختانه با تلاش و پیگیری‌های ستاد و مجموعه اقدامات صورت پذیرفته در چندماه اخیر این شرکت از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت خارج شد.

میرزایی قمی با اشاره به اینکه ستاد معاینه فنی به عنوان یکی از شرکت‌های پیشتاز در شهرداری در بحث خروج از شمول ماده ۱۴۱ است اظهار داشت: در بحث جبران زیان‌های انباشته و ایجاد درآمدهای جدید در چندماه اخیر اقدامات خوبی انجام شده است. افزایش مراجعات و جذب خودروهای پلاک تهران به مراکز پایتخت، استفاده از راهکارهای ایجابی برای تشویق و ترغیب خودروها به استفاده از معاینه فنی برتر تهران نظیر اعمال تخفیف عوارض تردد در محدوده‌های ترافیکی شهر تهران برای وسایل نقلیه دارای معاینه فنی از مراکز پایتخت، شناسایی درآمدهای پایدار در مراکز معاینه فنی در راستای ارتقای سطح کیفی خدمت رسانی به شهروندان، افزایش واگذاری راهبری مراکز معاینه فنی به بخش خصوصی جهت بهبود عملکرد و افزایش ظرفیت پذیرش، ایجاد ظرفیت‌های جدید تبلیغات در مراکز، افزایش بهره وری خطوط معاینه فنی از طریق نوسازی و اورهال تجهیزات و دستگاه‌های مربوطه، فروش دارایی‌های راکد و مازاد (مستهلک) و تجدید ارزیابی دارایی‌ها تنها بخشی از اقداماتی بوده که در این راستا انجام شده است.

وی در ادامه با تاکید به لزوم اصلاح سالانه تعرفه معاینه فنی متناسب با رشد هزینه‌ها و نرخ تورم تصریح کرد: راهکار اساسی جهت جلوگیری از ضرر و زیان مراکز معاینه فنی اصلاح نرخ معاینه فنی بوده و در همین راستا پیشنهاد ستاد معاینه فنی بر اساس برآورد هزینه‌های مربوطه به وزارت کشور اعلام شده است.

کد خبر 6098931 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • خروج معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت
  • خروج ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت
  • شاخص های لازم در زمان خرید لوله داربستی ؛ اصولی خرید کنید!
  • سند مالکیت حدنگار و تک‌برگ اراضی خجیر به نام دولت صادر شد
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • تکذیب صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان استان اردبیل
  • هشدار برای تهرانی ها در ۴ روز آینده
  • بهره وری غیر اصولی آب مشکلات آینده را بیشتر می‌کند
  • هشدار سیلابی شدن مسیل ها در استان تهران