Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از رسیدگی و بررسی به 30 پرونده صنعتگران در شهرک ها و نواحی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سیدهاشم موسوی از رسیدگی و بررسی 30 پرونده صنعتگران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد و گفت: این پرونده‌ها در جلسه هیئت حل اختلاف و داوری با حضور داور و حکم مرضی الطرفین در دفتر مرکزی شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد بررسی و رسیدگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد افزود:  با برگزاری این جلسه 30 قرارداد واگذاری  زمین در شهرک‌های صنعتی که متقاضیان پس از گذشت مهلت قانونی نسبت به ساخت و ساز اقدام نکرده بودند، تعیین تکلیف شدند .

 رئیس هیات مدیره  شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تعیین تکلیف قراردادهای راکد و فسخ و آزاد سازی آنها از برنامه‌های مهم است گفت: متقاضیان سرمایه‌گذاری صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی که زمین دریافت کرده‌اند و نسبت به تعهدات قرارداد از جمله پیشرفت فیزیکی و بدهی اقدامی انجام ندهند، مطابق قانون بعد از اتمام مهلت قانونی نسبت به تعین تکلیف و در صورت لزوم فسخ قرارداد و انجام مراحل قضائی و مسترد نمودن زمین به منظور واگذاری آن اراضی به سرمایه گذاران جدید اقدام خواهد شد

وی در ادامه خاطرنشان کرد : با تعیین تکلیف و واگذاری این اراضی راکد به متقاضیان دیگر، ضمن جلوگیری از هدر رفت منابع با مدیریت و توزیع عادلانه حمایتهای دولتی، روند ساخت وساز و اجرای طرح های صنعتی شتاب می‌گیرد.

موسوی تصریح کرد: راکد و بلا استفاده ماندن زمین‌ در شهرک ها و نواحی صنعتی اجحاف در حق سرمایه گذاران واقعی است و این شرکت روند بازپس گیری زمین‌های راکد را همچنان ادامه خواهد داد تا به نتایج مطلوب در این زمینه دست یابد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد : عدم دریافت پروانه ساختمانی، عدم ساخت و ساز، عدم اخذ پروانه پایان کار، بدهی مالی، بدهی حق شارژ و گاز، انقضاء اعتبار یا ابطال جواز تأسیس و عدم انعقاد قرارداد و تحویل را از جمله موارد تخلف طرف‌های قرارداد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اعلام کرد که در جلسات هیات حل اختلاف و داوری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اما عباس رهنما، مدیرحقوقی و امور قراردادهای شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت:  تعیین تکلیف قراردادهای راکد و غیرفعال از طریق هیئت حل اختلاف و داوری را یک راهکار مفید و تخصصی در برخورد با واحدهای متخلف بدون ارجاع به مراجع قضایی دانست و خاطرنشان کرد: فسخ قراردادهای راکد و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی با جدیت دنبال خواهد شد تا به ‌واسطه آن، زمین مورد نیاز برای سرمایه‌گذاران واقعی جهت ایجاد واحدهای تولیدی و فرصت‌های شغلی در سطح استان فراهم شود.

انتهای پیام/82024

منبع: فارس

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد شهرک های صنعتی حل اختلاف شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد شهرک ها و نواحی صنعتی تعیین تکلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۰۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد از مزایده پنج خودروی خارجی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی خبر داد و گفت: در چند روز آینده املاک این متهم نیز به مزایده گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی ملک‌حسینی، امروز _چهارشنبه، پنجم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده در دستگاه قضائی استان کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکل سپرده‌گذاران صندوق کثیرالشاکی شهرستان بهمئی اظهار کرد: در مرحله کنونی تعداد پنج دستگاه خودروی خارجی مربوط به متهم که در نقاط مختلف کشور و در دست برخی از منسوبان وی بود، شناسایی و به استان منتقل شد تا اینکه با مزایده آنها بتوانیم بخشی از اموال سپرده‌گذاران این صندوق کثیرالشاکی را به آنها پرداخت کنیم.

وی افزود: این کار در نوع خود فوق‌العاده بود و این اقدام برای رضایت خاطر مردم، قبل از صدور حکم و اجرای احکام صورت گرفته‌است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: این پرونده همچنان در دادسرا است و سعی ما بر این است که بتوانیم به دور از هرگونه بروکراسی اداری تا آنجا که می‌شود، مشکل سپرده‌گذاران را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه این پرونده مهم‌ترین پرونده اقتصادی در دادسراهای استان کهگیلویه و بویراحمد است، تصریح کرد: پرونده به‌صورت ویژه و با نظارت شخص دادستان، معاون دادستان و بازپرس در دستور کار قرار دارد.

ملک‌حسینی با اشاره به فروش سهام صندوق، خاطرنشان کرد: اقداماتی در این زمینه در تهران انجام داده‌ایم، ملاقات‌هایی با مسئولان بورس داشته‌ایم اما به دلیل شرایط کنونی بورس، با وجود دو مرتبه مزایده خریداری برای فروش سهام نبوده است، اما با این حال تلاش‌های خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم مرحله به مرحله به صورت عادلانه بخشی از سپرده‌ها را به سپرده‌گذاران برگردانیم.

وی با بیان اینکه چند روز آینده نیز مزایده چند ملک مربوط به متهم در بهمئی، انجام می‌شود، گفت: این مزایده شامل چند زمین و واحد مسکونی خواهد بود، همچنین اگر شخصی خریدار کل سهام این صندوق باشد، می‌تواند به دادسرای مرکز استان مراجعه کند.

کد خبر 747539

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال