Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@21:00:24 GMT

جلسه دادگاه عامل قتل عام مسلمانان یک ماه با تاخیر

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۱۰۶۰

جلسه دادگاه عامل قتل عام مسلمانان یک ماه با تاخیر

تارانت در حمله به مسجدالنور منطقه کرایس چرچ نیوزیلند ۵۱ نمازگزار را قتل عام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از نیوعرب، دادگاه کشور نیوزیلند برگزاری جلسه نهایی محاکمه و صدور حکم «برنتون تارانت» شهروند استرالیایی نژادپرست را یک ماه با تاخیر برگزار خواهد کرد. تارانت در حمله به مسجدالنور منطقه کرایس چرچ نیوزیلند 51 نمازگزار را قتل عام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دولت نیوزیلند گفته است به خاطر شیوع ویروس کرونا برگزاری جلسه دادگاه نهایی و اعلام حکم این شهروند سفیدپوست استرالیایی ماه آینده برگزار خواهد شد.

 

دادگاه کشور نیوزیلند اعلام کرده است که در جلسه ماه آینده خانواده قربانیان اجازه حضور در دادگاه را ندارند. گفته می شود دولت به خاطر پیشگیری از کرونا این جلسه را به صورت محدود برگزار می کند.

 

نیوزلند مجازات اعدام را ندارد اما تارانت ، مربی سابق بدن سازی در شهر گرافتون استرالیا ، با این امید روبرو است که بقیه عمر خود را پشت میله های زندان سپری کند.

 

ترور و قتل عام در کشور نیوزیلند شامل مجازات حبس ابد می شود ولی این گونه اقدامات ضدانسانی به قاضی نیوزیلندی اجازه می دهد قانون احتمال آزادی پس از حبس ابد که به اکثر زندانیان داده می شود را در مورد تارانت اجرا نکند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: مساجد نیوزیلند حادثه تروریستی نیوزیلند نیوزیلند قتل عام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۱۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 عربستان جلسه‌ای درباره آینده غزه برگزار می کند

به گزارش صدای ایران از ایرنا، خبرگزاری بلومبرگ به نقل از افراد آگاه گزارش داد که عربستان سعودی قصد دارد تا هفته آینده جلسه‌ای برای رایزنی درباره آینده غزه برگزار کند.

بر اساس این گزارش، این نشست با حضور وزرای خارجه آمریکا و مقام‌هایی از انگلیس و مقام‌های اتحادیه اروپا، اردن، مصر، قطر و تشکیلات خودگردان فلسطین برگزار شود.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

دیگر خبرها

  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • ویدیو/ مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟! 
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • ببینید | روایتی از آنچه در جلسه آغازین دور جدید دادگاه منافقین گذشت
  •  عربستان جلسه‌ای درباره آینده غزه برگزار می کند
  • نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه | عصبانیت آقازاده از انتشار اعترافات!
  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان