Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شهردار قرچک از افتتاح پروژه شوتینگ جمع‌آوری زباله این شهر با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا از قرچک، محسن خرمی شریف در این خصوص، اظهار کرد: محل تخلیه زباله فعلی که در خیابان مخابرات آزاده 10 قرار دارد با به اتمام رسیدن محل شوتینگ جمع‌آوری زباله جدید در خارج از شهر این پروژه به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برای اجرای موارد بهداشتی و جلوگیری از آلایندگی محیطی که زباله ایجاد می‌کند، محل شوتینگ جمع‌آوری زباله طبق وعده‌هایی که مردم قرچک داده بودم در دستور کار قرار گرفت.
این مدیر شهری خاطرنشان کرد: این پروژه با امکانات پیشرفته و محیطی مناسبت جهت هدایت و جمع‌آوری زباله در خارج از شهر قرچک به اتمام رسیده است و در آینده نزدیک مورداستفاده قرار خواهد گرفت.
خرمی شریف  گفت: پروژه شوتینگ جمع‌آوری زباله به متراژ 10 هزار متر با سازه 1800 مترمربع با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان از منابع مالی شهرداری در هفته دولت با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به بهره‌برداری خواهد رسید.
شهردار قرچک در پایان ابراز امیدواری کرد تا با اقدامات و تمهیدات مناسب بتوانیم در راستای رفع مشکلات زیست‌محیطی با جابجایی محل فعلی شوتینگ زباله به محل جدید گام بزرگی  برای مردم قرچک برداریم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وعده ها عملی شد بهره برداری از پروژه شوتینگ جمع آوری زباله قرچک هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۱۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟

به گزارش همشهری آنلاین، خط ۱۰ که نیمه شمالی تهران را پوشش می‌‎دهد از مناطق ۲۱ و ۲۲ در غرب تهران شروع می شود و به فلکه سوم تهرانپارس می رسد و در طول مسیر مناطق ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ را هم پوشش می دهد.

محمد علی پاشا زانوسی، مدیر پروژه پیمانکار شرکت بین الملل عمران سریر در این بازدید آخرین وضعیت خط ۱۰ مترو را تشریح کرد و گفت: «اکنون در کارگاه ایستگاه تبادلی و تقاطعی با خط ۶ مترو (Y۱۰-Z۶ ) هستیم که این ایستگاه ۱۴۲ متر طول دارد. حدود ۹۰ هزار متر مکعب احجام و ۳۴ هزار متر مکعب هم بتن ریزی پیش بینی شده و این ایستگاه یک تونل فرعی به طول ۱۹۰ متر دارد که در حال حفاری است.»

فرشاد نامی مشاور پروژه کارگاه متروی میدان المپیک هم وضعیت کارگاه میدان دهگده المپیک را تشریح و عنوان کرد: «پروژه تجهیز کارگاه میدان دهکده المپیک (منطقه ۲۲) از سال ۱۴۰۰ شروع شد و اکنون در حال حفاری شمع‌های سازه نگهبان هستیم. بعد از حفاری شمع‌ها با روش تاپ‌داون سازه نگهبان ایستگاه و تراز آن را شروع می‌کنیم.»

شاهرخ حیدری مدیر پروژه مهندسین مشاور شرکت بهرو هم در این بازدید به وضعیت ایستگاه میدان اتریش اشاره و عنوان کرد: «در طراحی این ایستگاه باتوجه به زمین‌های موجود و همکاری شهرداری مناطق عمق خط را کاهش دادیم و این امر می‌تواند دستاوردهایی اعم از کاهش هزینه و افزایش سرعت اجرا داشته باشد. عمق ایستگاه میدان اتریش ‌۲۱ متر و تراز ریل آن ۱۸ متر است. حدود ۵۰ درصد ایستگاه به تراز کف رسیده و سریعا بتن ریزی شروع می‌شود.»

به گفته حیدری تی بی ام از ایستگاه دریاچه به سمت ایستگاه میدان اتریش در حال حرکت است و به زودی ایستگاه به مرحله ای می رسد که تی بی ام از آن عبور می کند و به محض عبور دستگاه سایر فعالیت‌ها می‌تواند انجام شود.

او در پایان تاکید کرد: «برنامه بهره برداری ما از ایستگاه حدوداً ۳۰ ماهه است و ایستگاه میدان اتریش که جزء ایستگاه‌هایی است که در فاز اول و سال ۱۴۰۴ بهره برداری می شود.»

کد خبر 848677 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها مترو خط ۱۰ شهردارى تهران تهران مترو تهران

دیگر خبرها

  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟