Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیری فدراسیون تنیس گفت: با توجه به شرایط فعلی امکان برگزاری رقابت‌های جام حذفی وجود ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، فرزین ضیاء آذری دبیر فدراسیون با اشاره به مساعد نبودن شرایط برگزاری رقابت‌های تنیس جام حذفی آقایان و بانوان اظهار داشت: متاسفانه سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا، رقابت‌های جام حذفی آقایان نیمه تمام ماند و مسابقات بانوان نیز برگزار نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرو مذاکرات انجام شده با فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص ادامه برگزاری این رویداد، پیشنهاد شد جام حذفی با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در منطقه زرد برگزار شود.

وی افزود: باید در هر مسابقه از بازیکنان تست کرونا گرفته شود و از طرفی گرفتن این تست بر تیم‌های حاضر بسیار هزینه‌بر خواهد بود. همچنین در صورتی‌که شرایط برگزاری این مسابقات در مناطق زرد هم فراهم شود، می‌بایست هر یک از بازیکنان در یک اتاق مجزا اقامت داشته باشند که این مورد نیز برای تیم‌ها به صرفه نیست.

سرپرست دبیری فدراسیون تنیس تصریح کرد: با توجه به اینکه سلامت ورزشکاران در اولویت قرار دارد به همین دلیل تصمیم بر آن شد رقابت‌های جام حذفی فعلا برگزار نشود . ما امیدواریم با بهبود شرایط کنونی و در اولین فرصت ادامه این مسابقات را در تهران برگزار کنیم.

ضیاءآذری با بیان اینکه گزینه‌های مربیگری تیم های ملی در حال بررسی هستند، گفت: با توجه به اعلام فدراسیون جهانی تنیس مبنی بر لغو تمامی رویدادهای تنیس در سال 2020، ما از این فرصت برای بررسی گزینه‌های مربیگری در تیم‌های ملی استفاده می‌کنیم و به زودی کادر فنی معرفی می‌شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مواردی که برای ما دارای اهمیت است حذف نشدن سلیقه‌ای افراد است و هر شخصی بر اساس کارنامه‌ای که دارد انتخاب و گزینش می‌شود و از طرفی این را باید بگویم که در فدراسیون به روی تمامی افراد باز است و ما همه روزه پاسخگوی مراجعین هستیم.

عزیزی: جذابیت‌های تنیس می‌تواند صاحبان صنایع و بخش خصوصی را جذب کند

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون تنیس ایران تنیس بیشتر بخوانید... محدودیت حضور تماشاگران در تورنمنت تنیس "رولان گاروس" انتصاب سرپرست دبیری فدراسیون تنیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون تنیس ایران تنیس فدراسیون تنیس تنیس فدراسیون تنیس جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۲۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا

پرونده رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲ غرب آسیا در بخش دختران با قهرمانی تیم ایران بسته شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، رقابت‌های تنیس کمتر از 12سال غرب آسیا که از سوم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود با قهرمانی تیم دختران کشورمان همراه شد.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور داشتند، دختران کشورمان با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا یک‌بار دیگر این عنوان به تنیسورهای نوجوان کشورمان برسد.

تیم پسران کشورمان نیز در دیداری حساس برابر عربستان به میدان رفته که تکلیف برنده این بازی در دیدار دونفره مشخص خواهد شد. برنده این رقابت به فینال غرب آسیا صعود می کند. سرپرستی تیم اعزامی کشورمان بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیئت تنیس خراسان شمالی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد