Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی معتقد است باید دست ناظران بر رفتار نمایندگان بیش از پیش باز شود.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی درباره تشکیل هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، گفت: مقدمات تشکیل هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس شورای اسلامی فراهم شده است.

وی ادامه داد: البته در وهله اول باید قانون و ساز و کار نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان اصلاح شود، به گونه‌ای که دست این هیئت برای نظارت دقیق بر نمایندگان باز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمی بیان کرد: قانون نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان بسیار ضعیف و مبهم است که به دنبال آن هستیم تا آن را اصلاح کنیم و هدف از این اقدام آن است که اعتماد عمومی به مجلس زیر سوال نرود.
 

وی تصریح کرد: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نباید نمایشی و فرمایشی باشد بلکه باید جلوی خسارت‌های احتمالی به مجلس را بگیرد و به گونه‌ای عمل نکند که در پایان مجلس، عده‌ای از نمایندگان به علت مسائل اخلاقی و مالی از سوی شورای نگهبان رد شوند.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد بر رفتار نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند

بر اساس احکام صادر شده، خلیلی و قطبی عضو شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما خواهند بود.

به گزارش «تابناک»، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه در احکام جدیدی، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی و امیر قطبی را به عنوان نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی منصوب و معرفی کرد.

پیش از این حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق و محمدجواد لاریجانی به عنوان نماینده‌های قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • ۲ عضو جدید وارد شورای نظارت بر صدا و سیما شدند
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم