Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت های معتبر ایرانی همچنان به کمپین #آنها_را_به_کار_بازگردانیم می پیوندند.

در این کمپین که با همکاری مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و موتور جست و جوی مشاغل ایران (کارپیشه) شکل گرفته، شرکت های انساندوست ایرانی در راستای مسوولیت اجتماعی خود، بیکار شدگان بر اثر کرونا را استخدام می کنند.

به گزارش روابط عمومی این کمپین، در ادامه حضور شرکت های انساندوست در این حرکت ملی، شرکت های پرداخت الکترونیک پاسارگاد، فلایتیو، صنایع غذایی برتر، اپلیکیشن پلاک، شرکت رایانمهر، سایت ورزش 3 ، همیار آکادمی، سایت نماشا، الو پیک، سایت آپارات، فناپ تلکام، فناپ پلاس، آژانس تبلیغاتی فیلیپ و لجستیک گلد ایران نیز به کمپین "آنها را به کار بازمی گردانیم" پیوستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر نیز شرکت های درسا، گلستان، تک ماکارون، شاتل، مدرسه عالی کسب و کار ماهان، پیک برتر، فناپ زیرساخت، اکالا، لست سکند و سی آر ام دیدار نیز با شرکت در این کمپین ملی برای استخدام بیکار شدگان کرونا اعلام آمادگی کرده اند.

بر اساس این گزارش، شرکت هایی که تمایل دارند نام شان در این کمپین ثبت شود، می توانند فرم مربوطه را در لینک زیر تکمیل کنند:

http://karpishe.com/covid

اسامی شرکت های حاضر در کمپین #آنها_را_به_کار_بازگردانیم به طور مستمر در رسانه های عمومی منتشر خواهد شد.

------------------------------------------

بیشتر بخوانید: 

*شرکت های انساندوست ایرانی کارگران بیکار شده کرونا را استخدام می کنند
*نگاهی بر کمپین مسئولیت اجتماعی «جانبخش»
*امکان تحصیل همه دانش‌آموزان با اجرای طرح «آجر به آجر»
*اسامی اولین شرکت های که به کمپین "آنها را به کار باز می‌گردانیم" پیوستند لینک کوتاه: asriran.com/0035T2

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کارپیشه آنها را به کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۲۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی

دیدار رئال مادرید و کادیز در هفته ۳۴ لالیگا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۳-۰ شاگردان کارلو آنچلوتی خاتمه یافت. با توجه به شکست‌ ۴-۲ بارسلونا مقابل ژیرونا، قهرمانی شماره ۳۶ رئال مادرید در لالیگا مسجل شد. آنها با رکورد قهرمانی های رسمی‌یوونتوس در پنج لیگ معتبر اروپایی برابری کردند.

پُرافتخارترین تیم های پنج لیگ معتبر اروپایی (لیگ داخلی) رئال مارید ۳۶ قهرمانی در لالیگا یوونتوس ۳۶ قهرمانی در سری آ بایرن مونیخ ۳۲ قهرمانی در بوندسلیگا بارسلونا ۲۷ قهرمانی در لالیگا منچستریونایتد ۲۰ قهرمانی در لیگ سطح اول انگلیس اینتر ۲۰ قهرمانی در سری آ لیورپول ۱۹ قهرمانی در لیگ سطح اول انگلیس میلان ۱۹ قهرمانی در سری آ

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع+ جزئیات
  • این برند لوکس چینی به میدان بازمی‌گردد | به دنبال تجسم آینده
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • تاکید بر تامین لاستیک خودرو از سامانه معتبر دولتی
  • تاکید بر تامین لاستیک خودرو از منابع معتبر دولتی
  • تجلیل سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از ملی پوش اردبیلی گلبال
  • حضور پالمر، هاورتس و برونو فرناندز در جمع نامزدهای بهترین بازیکن آوریل لیگ برتر
  • حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر در نمایشگاه نساجی یزد
  • دلیلی اصلی عدم حضور بهرام افشاری در پایتخت ۷ فاش شد