Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که جدایی‌اش از سپاهان با خواسته خود او صورت گرفته است. - اخبار ورزشی -

خالد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد آخرین وضعیت سایپا بعد از تساوی برابر استقلال گفت: شرایط تیم ما خوب است. در بازی با استقلال هم در نیمه اول شرایط خوبی نداشتیم، ولی در نیمه دوم به بازی مسلط شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر در استفاده از موقعیت‌ها دقت می‌کردیم می‌توانستیم بیشتر به گل برسیم، ولی در مجموع فکر می‌کنم تساوی برابر سپاهان عادلانه بود. حالا هم خودمان را برای بازی با سپاهان آماده می‌کنیم.

مدافع تیم فوتبال سایپ با بیان اینکه سپاهان تیم قدرتمندی است، خاطر نشان کرد: بازی با سپاهان به مراتب نسبت به بازی برابر استقلال سخت‌تر است. آنها بازیکنانی بزرگ و باکیفیت دارند و روی توپ‌های هوایی هم خطرناک هستند. از همه مهمتر اینکه یک مربی باتجربه مثل امیر قلعه‌نویی دارند. ما مثل بازی با استقلال برای برد وارد زمین می‌شویم و امیدوارم در زمین خودمان نتیجه خوبی بگیریم.

صادقی: 3 امتیاز را می‌خواستیم اما تساوی هم برای ما خوب است/ اعتراض ما به داوری طبیعی بود

 

وی در مورد جدایی‌اش از سپاهان و اینکه آیا باشگاه اصفهانی تمایل به ادامه همکاری با او نداشت، تصریح کرد: جدایی از سپاهان با خواسته خودم بود و این موضوع هم دلیل داشت. سپاهان مثل تراکتور جزو تیم‌هایی است که دوست‌شان دارم و هواداران این تیم هم همیشه به من لطف داشته‌اند. جدایی از این تیم دلایلی داشت که الان دوست ندارم در موردش صحبت کنم.

مدافع تیم فوتبال سایپا درباره تقابل با استنلی کی‌روش مهاجم سپاهان اظهار داشت: بازی برابر کی‌روش و مهار این مهاجم برای هر مدافعی سخت است. کی‌روش خیلی خوب سر می‌زند، خوب شوت می‌زند، در کنترل توپ هم بازیکن توانمندی است و 90 درصد خصوصیات یک مهاجم خوب را دارد. کی‌روش جزو بازیکنانی است که رابطه خوبی با او دارم، در مجموع ارتباط من با مهاجمان خوب است.

انتهای پیام/

R1015203/P/S31,3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ابراهیم صادقی تیم فوتبال سایپا بیشتر بخوانید... سایپایی‌ها امروز تست کرونا می‌دهند بارانی: حملات ما زهردارتر از استقلالی‌ها بود/ سقوط تنها چیزی است که به آن فکر نمی‌کنیم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ابراهیم صادقی تیم فوتبال سایپا ابراهیم صادقی سایپا کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۲۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعترافات ناامیدکننده رایان بابل: در لیورپول تنها و مضطرب بودم

بابل از سختی‌های دوران حضورش در لیورپول می‌گوید.

رایان بابل، وینگر سابق لیورپول، اعتراف کرد که پس از ورود به این باشگاه احساس ناامیدی کرده و در دوران حضورش در آنفیلد«ناراحت و مضطرب» بوده است.

طرفداری | به گزارش اتلتیک، بابل در سال ۲۰۰۷ با مبلغ ۱۱.۵ میلیون پوند از آژاکس به لیورپول پیوست، اما هرگز نتوانست پتانسیل خود را در جمع قرمزپوشان به طور کامل شکوفا کند. او در ۱۴۶ بازی تنها موفق به زدن ۲۲ گل شد. حالا، این بازیکن ۳۷ ساله در مورد شروع «سخت» خود در بندر آنفیلد، برخورد سرد رافائل بنیتس سرمربی وقت تیم با او به گفته رسانه‌ها، و دلایل عدم موفقیتش صحبت کرده است.

برای خودم کمی ناامید کننده بود، چون وقتی در نهایت لیورپول را انتخاب کردم، به من قول بازی کردن و کار کردن جدی روی مرا دادند. اما از همان روز اول، تنها بودم و باید خودم همه چیز را کشف می کردم، که این خیلی سخت بود. من ۲۰ ساله بودم، اولین بار بود که خارج از کشور زندگی می‌کردم و اولین بار بود که به تنهایی زندگی می‌کردم، چون هنوز در خانه والدینم در هلند بودم. بنابراین با چالش‌های زیادی به طور همزمان رو به رو شدم. این کار را بسیار دشوار می‌کرد. زمان‌هایی بود که احساس ناراحتی می‌کردم، خودم نبودم یا مضطرب بودم. فکر می‌کنم الان در عصری زندگی می‌کنیم که از بازیکنی که آسیب پذیر است، حمایت می‌شود. امازمانی که من آمدم، ضعف نشان دادن از خود، غیرقابل قبول بود. در آن صورت، برخی شما را خط می زدند.

بابل که سابقه ۶۹ بازی ملی برای هلند را در کارنامه دارد و دوره‌هایی را در آژاکس، بشیکتاش، فولام، گالاتاسرای و تیم‌های دیگر گذراند، در نوامبر گذشته از فوتبال خداحافظی کرد. او قصد دارد روزی وارد دنیای مربیگری شود، اما فعلا با آن روز فاصله دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اعترافات ناامیدکننده رایان بابل: در لیورپول تنها و مضطرب بودم
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی؛ به این حیوان علاقه دارم!
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس
  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است
  • نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • نورافکن: در ۲ سال گذشته سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است!