Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهره هراتیان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتشار اخبار مربوط به نتیجه مثبت تست کرونای هشت عضو تیم فوتبال استقلال تهران در آستانه بازی فردا یکشنبه این تیم با پارس جنوبی جم گفت: فعلا هیچ مستنداتی از طرف این باشگاه برای ما ارسال نشده است که بتوانیم آن را بررسی کنیم و اظهارنظر جامعی داشته باشیم.

رئیس ایفمارک افزود: نیاز به گزارش کادر پزشکی باشگاه استقلال تهران داریم تا نحوه برخورد با این موضوع را بررسی کرده و ابلاغ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هراتیان درباره احتمال لغو بازی استقلال و پارس جنوبی جم تاکید کرد: باز هم لازم می دانم تکرار کنم باید یک چهارم اعضای یک تیم تست مثبت کرونا داشته باشند تا تمام مجموعه به قرنطینه بروند. من نمی دانم اعضای تیم استقلال چند نفر هستند و اصلا برایم هنوز محرز نشده که چه تعداد از آنها کرونا دارند چون که گزارشی دریافت نکرده ایم.

وی تصریح کرد: پس از دریافت گزارش ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال تشکیل جلسه فوری می دهد تا با حضور اعضای کمیته مسابقات سازمان لیگ، اعضای پزشکی و کمیته نقل و انتقالات به جمع بندی برسیم.

هراتیان درباره مستند بودن تست PCR که از بازیکنان گفته می شود تاکید کرد: واقعیت این است که این تست، طبق قوانین مندرج در پروتکل های وزارت بهداشت برای ورزشکاران مناسب نیست و بازیکنان موظف هستند هر روز تست روزانه سلامت جسمانی بدهند.

وی ادامه داد: ما به پزشکان باشگاه ها اعتماد کامل داریم و می دانیم آنها کوچکترین اشتباه را در قبال سلامتی افراد نمی کنند. تیم ها تا هفدهم تیرماه فرصت دارند تا نتایج تست های کرونای خود را مستند برای ایفمارک ارسال کنند که بسیاری از باشگاه ها نیز آن را رعایت کرده اند.

رئیس ایفمارک درباره وضعیت بازیکنانی که کرونای آنها قطعی شده است یادآور شد: آنها حق بازی کردن ندارند و باید به قرنطینه خانگی بروند.

کد خبر 4965346

منبع: مهر

کلیدواژه: زهره هراتیان تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا فدراسیون کشتی تیم ملی فوتسال ایران والیبال تیم فوتبال فولاد خوزستان کمیته ملی المپیک فوتسال باشگاه پرسپولیس فرهاد مجیدی لیگ برتر فوتسال لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام یک شرکت هرمی در تالش

فرمانده انتظامی تالش از انهدام یک شرکت هرمی و دستگیری پنج عضو آن در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، محمد رستمی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ با اشاره به اینکه سرگروه‌های شرکت هرمی با شناسایی جوانان جویای کار و جلب اعتماد آن‌ها اقدام به کلاهبرداری می‌کنند، اظهار کرد: با دریافت خبر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در تالش و پیگیری موضوع توسط پلیس کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و پس از تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع با اشراف اطلاعاتی محل‌های فعالیت اعضای این باند را در شهرستان تالش شناسایی کردند.

وی افزود: پس از اقدامات فنی پلیس و با جمع‌آوری مستندات و ادله کافی برای احراز جرم اعضای این شرکت، مأموران انتظامی پنج نفر را در این خصوص دستگیر کردند و متهمان این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی تالش خاطرنشان کرد: اینگونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل خواهد کرد بنابراین حل این معضل، هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد.

رستمی با تاکید بر جدیت برخورد پلیس با مخلان امنیت اقتصادی، تصریح کرد: به‌رغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند.

کد خبر 751492

دیگر خبرها

  • انهدام یک شرکت هرمی در تالش
  • قاضی دهقانی: میزبانی از اعضای گروهک منافقین جرم محسوب می‌شود
  • اعضای بدن شما چند سال دارند؟
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • تولیدات فاخر علمی از اهداف مهم بنیاد ملی علم
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • بورل: همه اعضای اتحادیه اروپا روسیه را «تهدید» نمی‌دانند
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است