Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین خوش اقبال در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به وضعیت ویروس کرونا در استان کردستان، اظهار کرد: متأسفانه وضعیت شیوع ویروس کرون همزمان با دیگر نقاط کشور در استان کردستان نیز وجود دارد و در همین راستا و بر اساس تصمیمات ستاد ملی و واگذاری اختیارات جدید، محدودیت‌های تا پایان هفته جاری در استان کردستان اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تاکید بر لزوم استفاده از ماسک و کاهش حضور مردم در معابر عمومی، افزود: از فردا هیچ گونه خدمتی از سوی بخش‌های خصوصی و دولتی به ارباب رجوعی که ماسک نداشته باشند، ارائه نمی‌شود و به همین دلیل زدن ماسک الزامی در استان کردستان الزامی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان ضمن تقدیر از همکاری و مشارکت مردم به ویژه در دو هفته اخیر، یادآور شد: همچنین بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا تا پایان هفته جاری محدودیت‌های جدید اعمال می‌شود که این محدودیت‌ها باید از امروز اجرایی شود.

وی گفت: کتابخانه ها و مراکز فرهنگی آموزشی، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، سینماها و استخرهای سرپوشیده در سطح استان کردستان تا پایان هفته جاری تعطیل می‌باشد.

خوش اقبال با اشاره به تعطیلی تالارهای پذیرایی و قلیان سراها، افزود: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته این محدودیت‌ها تا پایان هفته جاری ادامه دارد و بر اساس گزارش‌های دانشگاه علوم پزشکی در خصوص وضعیت کرونا در استان کردستان در خصوص توقف و یا ادامه آنها تصمیم گیری می‌شود.

وی با اشاره به لزوم همکاری بهتر مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان کردستان، بیان کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته و با همکاری دستگاه قضا با هر گونه تخلفی در این بخش بر اساس قوانین و مقررات کشور برخورد می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان با اشاره به قرمز بودن وضعیت ویروس کرونا در شهرستان‌های سنندج، قروه، دهگلان، مریوان و بیجار، بیان کرد: بر اساس تصمیم صورت گرفته این محدودیت در سراسر استان کردستان اعمال شده است.

وی در پاسخ به این سوال که در خصوص کاهش ساعت کاری ادارات چه تصمیمی اتخاذ شده است، گفت: با توجه به نیاز مردم و جامعه امکان تعطیلی ادارات وجود ندارد ولی انتظار داریم که همه ادارات و سازمان‌های دولتی برای کارکنان خود و ارباب رجوع تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 4965404

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کردستان ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان دهه کرامت بیرجند شهرکرد ایلام خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان مواد مخدر ستاد مقابله با کرونا تا پایان هفته جاری استان کردستان محدودیت ها بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تصاویر منتشر شده از کمپ بایرن مونیخ نشان می‌دهد که ماتیس دی‌لیخت تمریناتش را از سر گرفته است. او در کنار یکی از مربیان بدنساز بایرن دیده شد که در حال دویدن کنار زمین است و فعلا از تمرینات گروهی خارج است.

بایرن هفته گذشته در بازی هفته سی و یکم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت رفت و با نتیجه 2-1 برنده شد. ماتیس دی‌لیخت که در نیمه اول از ناحیه زانو آسیب دیده بود نتوانست از نیمه دوم به بازی ادامه دهد.

مشکل دی لیخت جدی به نظر نمی‌رسید اما او از ابتدای نیمه دوم با کیم مین جائه تعویض شد و در پایان بازی هم دیده شد که لنگان لنگان ورزشگاه را ترک می‌کند.

مدافع هلندی به همین دلیل بازی حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد و توماس توخل تایید کرد که برای بازی فردا مقابل اشتوتگارت هم در دسترس نیست.

توخل در نشست خبری امروز گفت: "ماتیس دی‌لیخت فردا در دسترس نخواهد بود. برنامه او این است که از روز یکشنبه تمرینات را از سر بگیرد و سپس سه روز فرصت داریم تا ببینیم برای چهارشنبه آماده است یا خیر."

دیگر خبرها

  • استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)
  • تا پایان سال در ۹۲ نقطه نیروگاه خورشیدی برای شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود
  • فیلم/تظاهرات دانشجویان فرانسوی در حمایت از مردم غزه با وجود اعمال محدودیت پلیس
  • پایان مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده؛ ساترا برای پخشش تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند/ نمره صداوسیما در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب خیلی بالا نیست
  • دبیرکل سازمان ملل: متعهد به صلح بر اساس پایان اشغال هستیم
  • آخرین خبرها درباره توافق احتمالی تیم ملی ایران با افشین قطبی
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!