Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدنی گفت: مصرف انواع فرآورده های نفتی طی سه ماهه سال جاری به ۲۲۵ میلیون لیتر رسید که نسبت به سال قبل افزایش ۱۱ درصدی را نشان می دهد.

«سید حجت مدنی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی سه ماهه سال جاری 50 میلیون و 170 هزار لیتر بنزین از طریق جایگاه سوخت استان اردبیل در اختیار عموم مردم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل تصریح کرد: بنزین توزیعی در استان دارای استاندارد یورو ۴ است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: مصرف انواع فرآورده های نفتی طی سه ماهه سال جاری به 225 میلیون لیتر رسید که نسبت به سال قبل افزایش 11 درصدی را نشان می دهد.

 

وی اظهار داشت: تاکنون مشکلی در تامین سوخت مراکز صنعتی، تولید، جایگاه های عرضه سوخت، کشاوران و ناوگان حمل و نقل استان نداشته ایم.

 

مدنی تاکید کرد: در مصرف بنزین 14 درصد، نفت گاز 4 درصد و نفت سفید نیز کاهش 68 درصدی تاکنون داشته ایم که این عمده علت آن مربوط به شیوع بیماری کرونا و کاهش ترددها است.

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل افزود: البته رشد مصرف «سی ان جی» در استان افزایش بیش از 38 درصدی را نشان می دهد که عمده افزایش آن مربوط به خرداد ماه که نسبت به سال گذشته افزایش بیش از 21 درصدی دارد.

 

مدنی خاطر نشان کرد: روزانه حدود 650 هزار متر مکعب سوخت «سی ان جی» در استان اردبیل مصرف می شود که در خرداد ماه سال جاری با مصرف 20 میلیون متر مکعب رکورد را شکست و این مقدار نسبت به سال قبل افزایش بیش از 13 درصد را نشان می دهد.

 

وی اعلام داشت: طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودروهای باری و مسافری عمومی از دیگر اقدامات برای مصرف سوخت پاک در استان اردبیل اجرایی می شود که مالکان خودروها می توانند جهت نوبت دهی به سامانه www.GCR.niopdc.ir  مراجعه و ثبت نام کنند.

 

این مقام مسئول عنوان کرد: استفاده از سوخت پاک و فرهنگ سازی در زمینه استفاده از «سی ان جی» جزو اولویت های این طرح است که با استقبال عمومی مواجه شده است.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: مصرف سی ان جی کاهش مصرف بنزین مصرف بنزین مصرف سوخت بنزین یورو 4 اردبیل فرآورده های نفتی نشان می دهد استان اردبیل نسبت به سال سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند

جعفر سالاری نسب گفت: سال گذشته تلاش کردیم که حداکثر مردم به دنبال کارت سوخت شخصی خودشان باشند به طوری که ما در این سال ۴ میلیون کارت سوخت شخصی تولید و تحویل دادیم. 

 او افزود:۹۳ درصد از هموطنان حدود ۸۰ تا ۱۰۰ لیتر مصرف سوخت دارند ما آلان تاکسی اینترنتی را داریم که از کارت اضطراری استفاده می کنند. 

سالاری نسب افزود:  در حال حاضر ۱۱۸ میلیون لیتر مصرف سوخت داریم در ایام نوروز مردم ۷۰ درصد از کارت شخصی خود استفاده کرده‌اند

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • خودرو جایزه کم مصرفان برق/ توافق نفتی آمریکا و چین
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است