Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@22:00:28 GMT

ژکو در رادار یوونتوس

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۳۸۱۶

ژکو در رادار یوونتوس

باشگاه یوونتوس در نظر دارد شانس خود را برای به خدمت گرفتن مهاجم رم امتحان کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «توتو اسپورت» ایتالیا گزارش داد با توجه به احتمال جدایی گونسالو ایگواین از یوونتوس در پایان فصل جاری، مائوریتزیو ساری خواهان اضافه شدن یک مهاجم نوک دیگر به ترکیب تیم‌ تحت‌هدایتش شده است، از این رو مدیران این باشگاه ایتالیایی به فکر به خدمت گرفتن ادین ژکو از رم افتاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رم در حال حاضر با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند، به همین خاطر ممکن است در این تابستان مجبور به فروش مهاجم بوسنیایی خود شود. طبق ادعای این نشریه ایتالیایی، دو باشگاه رم و یوونتوس در حال مذاکره با یکدیگر برسر انتقال ژکوی 34 ساله به جمع راه‌راه پوشان تورین هستند، این در حالی است که یوونتوس نسبت به جذب ریکاردو کالافیوری، هافبک 18 ساله جالوروسی هم علاقه‌مند است.

قرارداد آلگری و یوونتوس به پایان رسید

ژکو این فصل در 35 بازی از رقابت‌های مختلف برای رم به میدان رفته و آمار 17 گل‌زده و 9 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است. در سوی دیگر گفته می‌شود رم در آستانه به خدمت گرفتن ادینسون کاوانی به عنوان بازیکن آزاد است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط مائوریتزیو ساری تیم فوتبال رم ایتالیا تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا بیشتر بخوانید... یوونتوس بازیکنش را با مهاجم منچسترسیتی معاوضه کرد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مائوریتزیو ساری تیم فوتبال رم ایتالیا تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا مائوریتزیو ساری رم یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی یوونتوس و رم در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و رم امروز _یکشنبه، شانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز یوونتوس و رم

سری آ ایتالیا (رم - یوونتوس) ساعت ۲۲:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 750667

دیگر خبرها

  • تکلیف سردار آزمون با رم مشخص شد
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • نام ۵ مشتری جدید سردار؛ تردید رم برای آزمون
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • خلاصه بازی رم و یوونتوس + فیلم
  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • خلاصه بازی آاس رم 1-1 یوونتوس (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • پاس سردار فقط هالند را می‌خواست!
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین