Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک توسعه تعاون در راستای حمایت از فرهیختگان تسهیلات تا سقف یکصد میلیون تومان پرداخت می‌نماید.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، کلیه اساتید عضو هیات های علمی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی کشور شامل دولتی، آزاد، پیام نور و اساتید حق‌التدریسی، سایر اساتید دانشگاهی و فرهنگیان آموزش‌وپرورش می‌توانند در قالب عقد مرابحه و جعاله و با بهره‌گیری از طرح هم راه فرهیختگان از تسهیلات اعتباری بانک توسعه تعاون با مبالغ مختلف پانصد میلیون ریال، هفتصد میلیون ریال و یک میلیارد ریال بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان‌ذکر است فرهیختگان می‌توانند همچنین تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال در قالب کارت اعتباری مرابحه و برای مبالغ بیشتر بدون کارت جهت رفع نیازهای ضروری و اساسی از این تسهیلات بهره‌مند گردند. گفتنی است، مدت بازپرداخت تسهیلات اعتباری طرح هم راه فرهیختگان بر اساس دوره زمانی ۲۴، ۳۶ و حداکثر ۴۸ ماهه در قالب اقساط مساوی ماهیانه می‌باشد.

لازم به ذکر است ارائه و اجرای محصولات و خدمات تخصصی ازجمله راهکارهای بانک‌ها برای ارائه خدمات ویژه به گروه‌های مختلف شغلی و اجتماعی است. طرح هم راه فرهیختگان، طی دو سال اخیر، باهدف خدمت‌رسانی به اساتید دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و فرهنگیان و معلمان آموزش‌وپرورش ارائه گردیده و در شبکه شعب بانک توسعه تعاون بکار گرفته‌شده است.

روابط عمومی بانک توسعه تعاون ضمن تبریک فرارسیدن چهاردهم تیرماه روز قلم؛ امیدوار است طرح هم راه فرهیختگان در جهت تأمین نیاز بانکی و مالی اهالی قلم، اساتید و معلمان مؤثر واقع گردد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: بانک ها تسهیلات بانکی بانک بانک توسعه تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل دشتبانی پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از انبارهای ذخیره سیب زمینی اردبیل اظهار کرد: ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی انباری خریداری شده از حدود سه هزار کشاورزان تولیدکننده بر اساس تقدم در تحویل محصول به مراکز خرید، پرداخت شد.

وی با بیان اینکه تعاون روستایی استان تاکنون بیش از ۵۸ هزار تن سیب زمینی موجود در انبارهای کشاورزان را از کشاورزان خریداری کرده است، افزود: سیب زمینی‌های خریده شده به کارخانجات تبدیلی و فرآوری در سایر استان‌های کشور ارسال و قسمتی نیز به کشورهای همجوار صادر شده است.

مدیر تعاون روستایی استان اردبیل بیان کرد: پیگیری‌های جدی و مستمر استاندار و نمایندگان مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در حمایت از تولیدکنندگان باعث شد تا قبل از اینکه این مشکل به یک بحران تبدیل شود، بالاخره خرید این محصول شروع شود.

دشتبانی ادامه داد: خرید سیب زمینی در ۶ مرکز خرید با زحمات کلیه عوامل و تلاش‌های کمیسیون خرید مراکز توسط مدیریت تعاون روستایی و مباشر منتخب زیر نظر کار گروه استانی شروع شد و ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6097128

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد
  • پرداخت یک هزار میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل