Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا محسنی ظهر شنبه در همایش روز شهرداری و دهیاری‌ها در اداره ارشاد فومن با اشاره به نقش شهرداری و دهیاری‌ها در توسعه شهرها و روستاها، اظهار کرد: دهیاران باید برنامه محور باشند.

وی با بیان اینکه توجه به حوزه پسماند از مهم‌ترین مواردی است که در ارزیابی عملکرد دهیاران تأثیرگذار است، افزود: مدیریت پسماند و زباله باید از اولویت‌های دهیاران و جز برنامه‌های کاری آنها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار فومن با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ با عنوان سال «جهش تولید»، گفت: دهیاران در تحقق این شعار به ویژه در حوزه روستایی بسیار نقش آفرین هستند و باید برنامه‌های مناسبی برای در زمینه افزایش تولید، صنایع دستی و کشاورزی داشته باشند.

وی در ادامه به ظرفیت‌های شهرستان فومن در نوغان داری و زراعت چوب اشاره و تصریح کرد: باید با ایجاد زیرساخت‌های مناسب روستاییان را به فعالیت در این بخش‌ها ترغیب و تشویق کنیم.

محسنی با بیان اینکه شهرداری‌ها نیز باید در راستای ایجاد درآمدهای پایدار تلاش مضاعفی داشته باشند، بیان کرد: باید زمینه توسعه و رونق اقتصادی در شهرستان فومن با جدیت پیگیری شود و در این مسیر همه دستگاه‌ها اعم از شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نقش آفرین هستند.

وی با تأکید بر انتقاد پذیر بودن مسئولان شهرستان فومن، گفت: نقدهای مردم باید پذیرفته شده و در راستای تحقق مطالبات آنها گام برداشته شود.

کد خبر 4965476

منبع: مهر

کلیدواژه: فومن مدیریت پسماند توسعه پایدار ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان دهه کرامت بیرجند شهرکرد ایلام استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه مواد مخدر ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۴۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات

مشاور امورمجلس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: سهم سازمان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری کشور از محل ارزش گمرکی کالا‌های وارداتی از نیمه دوم سال ۱۴۰۱ تاکنون پرداخت نشده و باتوجه به مشکلات و کاهش درآمد شهرداری‌ها نیازمند سریع پرداخت سهم سازمان هستیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ‌امید کاظمی؛ مشاور امورمجلس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با اشاره به جلسه کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها گفت: در هفته جاری جلسه‌ای در کمیسیون امورداخلی کشور و شورا‌ها در خصوص بررسی نحوه اجرای مواد 38، 39 و 42 قانون مالیات بر ارزش افزوده با حضور دستگاه‌های زیربط برگزار شد.

مشاور امورمجلس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: با توجه به پیگیری‌های کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در خصوص عدم پرداخت سهم سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مقرر شد موضوع مجدداً از طریق همین کمیسیون جهت پیگیری در دستور کار قرار بگیرد.

شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند

وی خاطرنشان شد: سهم سازمان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری کشور از محل ارزش گمرکی کالا‌های وارداتی از نیمه دوم سال 1401 تاکنون پرداخت نشده و باتوجه به مشکلات و کاهش درآمد شهرداری‌ها نیازمند سریع پرداخت سهم سازمان هستیم.

کاظمی اظهار کرد: برنامه دولت حمایت و توانمند‌سازی شهرداری‌ها از طریق کمک به اعتبارات شهرداری و تأمین مورد نیاز ماشین آلات است که با تدابیر صورت گرفته اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

مشاور سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در پایان گفت: باتوجه به جلسات کارشناسی و پیگیری‌های صورت گرفته در مجلس شورای اسلامی، ‌امیدواریم مشکلات منابع پایدار درآمدی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مرتفع شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهم ۱۲ درصدی نایلون‌ها در پسماندهای شهر قم
  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند
  • مدیریت اجرایی استان زنجان خود را مدیون مردم می‌داند
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات
  • تولید روزانه ۷۰۰ تن زباله در محدوده شهر همدان
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است