Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار گرگان در خصوص آخرین جزئیات پرونده قضایی پروژه‌های روگذر و زیرگذر و پروژه فرهنگسرا گفت: شهرداری در پروژه زیرگذر و روگذر در مرحله بدوی محکوم شده و در پرونده فرهنگسرا پرونده قضایی علیه مدیران وقت شهرداری در حال رسیدگی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا دادبود ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در خصوص آخرین جزئیات پرونده قضایی تشکیل شده برای پروژه‌های روگذر، زیرگذر و مهمانسرای ساخته شده توسط شهرداری گرگان و تخلف مدیران سابق شهرداری در این پروژه‌ها اظهار کرد: در پروژه‌های زیرگذر دخانیات و روگذر بهارستان شرکتی این پروژه‌ها را انجام داده که در زمان پایان پروژه، در پرداخت‌های مالی، اداره‌کل بازرسی استان بخشی از پرداختی‌ها را مورد اشکال دانست و اعلام کرد اضافه پرداختی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این موضوع به صورت رسمی به شهردار وقت اعلام شد و شهردار وقت با نظر اداره‌کل بازرسی صورت وضعیت‌ها را اصلاح کرد و با صورت وضعیت قطعی پرداختی‌ها را انجام داد.

شهردار گرگان تصریح کرد: شرکت مربوطه پیگیری‌های زیادی انجام داد و در نهایت پیمانکار در دادگاه از شهرداری شکایت کرد و دادگاه بدوی شهرداری گرگان را بیش از 30 میلیارد تومان محکوم کرد.

دادبود در خصوص پروژه فرهنگسرا، بیان کرد: این پروژه به دلیل ورود سازمان بازرسی به موضوع متوقف شد و زمانی که من آمدم مذاکراتی انجام شد و در سال 1396 لایحه‌ای را به شورا ارائه داد که پس از تصویب شورا لایحه در فرمانداری رد شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اختلاف‌های زیاد در پرونده طی جلسات فشرده در سال 1398 در خصوص این پروژه به نتیجه رسیدیم و پیمانکار قول داده تا شهریور ماه امسال پروژه را تحویل خواهد داد.

شهردار گرگان در خصوص پرونده قضایی این پروژه گفت: سازمان بازرسی براساس گزارش تهیه شده شکایتی را بر علیه مدیران وقت شهرداری مطرح و در حال رسیدگی در مراجع قضایی است.

دادبود بیان کرد: این شکایت بر علیه مدیران وقت شهرداری به دلیل اقدامات انجام شده مطرح رسیدگی است.

انتهای پیام/83004

 

منبع: فارس

کلیدواژه: گرگان پرونده قضایی شهرداری نشست خبری شهرداری گرگان شهردار گرگان عبدالرضا دادبود تخلف مدیران مدیران شهرداری پرونده قضایی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۵۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان امشب در دیدار سوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال تیم شهرداری گرگان مهمان مهرام تهران بود و با نتیجه ۸۹ بر ۸۴ این تیم را شکست داد.

بر این اساس شهرداری گرگان با کسب پیروزی ۳ بر صفر در مرحله نیمه نهایی به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.

در این دیدار ارسلان کاظمی از تیم شهرداری گرگان با کسب ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن شد.

شهرداری گرگان همچنین یک نوزدهم اردیبهشت یک بازی حساس در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا دارد و باید در بیروت برابر تیم الریاضی لبنان بازی کند .

 

دیگر خبرها

  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان