Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار نوشهر گفت: نیروگاه زباله‌سوز نوشهر به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور رسماً افتتاح و راه‌‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، علی امانی بعدازظهر امروز در دیدار با جمعی از خبرنگاران که به مناسبت روز شهرداری و دهیاری‌ها صورت گرفت، با اشاره به اینکه سال ۹۹ سال بسیار متفاوتی در حوزه مدیریت شهری نوشهر است، درباره آخرین وضعیت نیروگاه زباله‌سوز نوشهر اظهار کرد: این نیروگاه یک پروژه بسیار مهم و با اهمیتی است و در آینده‌ای نزدیک به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور و به صورت حضوری نیز توسط نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و یا شخص وزیر کشور به صورت رسمی افتتاح و راه‌اندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همه تلاش ما خدمت صادقانه به مردم این شهر و توسعه آن است و خبرهای خوشی برای مردم نوشهر در راه است، افزود: نیروگاه زباله‌سوز نوشهر ‌از نظر فرآیند کاری در حال فعالیت با ظرفیت کم است و مترصد حضور مقامات کشوری برای راه‌اندازی رسمی آن هستیم.

شهردار نوشهر ابراز کرد: بخشی از زباله‌های روزانه شهر نوشهر نیز از مدتی قبل به نیروگاه زباله‌سوز منتقل شدند و عملاً فرایند سوزاندن زباله‌ها شروع است.

وی با اشاره به اینکه زباله شهر نوشهر در ایام پیک مسافر به ۱۸۰ تن در روز می‌رسد، عنوان کرد: بعد از افتتاح و بهره‌برداری رسمی از نیروگاه زباله‌سوز نوشهر دیگر چیزی به نام دفن زباله نخواهیم داشت و ۱۰۰ درصد زباله‌های منطقه در این نیروگاه سوزانده می‌شوند.

امانی تصریح کرد: نیروگاه زباله‌سوز نوشهر در واقع زباله‌های کل این شهرستان به جز بخش کجور را تحت پوشش می‌گیرد ولی شهرداری نوشهر این آمادگی را دارد تا زباله بخش کجور را نیز برای امحاء به نیروگاه زباله‌سوز نوشهر منتقل شود.

 

انتهای پیام / ۸۶۰۱۹/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: حسن روحانی نیروگاه زباله سوز نوشهر علی امانی شهردار نوشهر افتتاح مازندران رئیس جمهور نیروگاه زباله سوز نوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۵۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد

تین نیوز

جلسه بررسی مسائل، راهکارهای رفع موانع و تامین مالی مهمترین طرح های ریلی کشور با حضور رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در ادامه برگزاری جلسات پیگیری موضوعات ویژه، در نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای راه و شهرسازی، نفت، امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و تعدادی دیگر از معاونین ایشان و مدیران دستگاه های اجرایی به بررسی راهکارهای تسریع در اجرا و تکمیل مهمترین طرح های ریلی کشور از جمله خط آهن سریع السیر تهران مشهد و خط آهن رشت آستارا پرداخت.

مشکلات موجود در مسیر اجرا و تکمیل این طرح ها، راهکارهای رفع موانع و بررسی منابع تامین مالی از جمله مباحث مطرح در این جلسه بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن! / چرا در دانشگاه تک تیرانداز مستقر می‌کنید! + ویدئو
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد