Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها بیمه درمان تکمیلی یکی از ضروری‌ترین بیمه‌هایی است که هر فرد به آن نیاز دارد؛ به این دلیل که متاسفانه هزینه‌های درمانی به شدت افزایش پیدا کرده است و بیمه‌های پایه (بیمه تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و.) پاسخگوی بخش اعظم این هزینه‌ها نیستند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام ازکی، برای برطرف شدن این مشکل بیشتر شرکت‌های بیمه، بیمه‌های درمان تکمیلی را در قالب طرح‌ها و بیمه ‌نامه‌های مختلف ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این شرکت‌های معتبر و با سابقه، بیمه پاسارگاد است.

در ادامه این متن شرایط، پوشش‌ها، طرح‌ها و نحوه استعلام بیمه تکمیلی پاسارگاد را بررسی کرده‌ایم.

طرح‌های بیمه تکمیلی پاسارگاد

به صورت کلی بیمه‌های تکمیلی را می‌توان به سه شکل گروهی، انفرادی و خانوادگی خریداری کرد؛ اما بیمه تکمیلی پاسارگاد فقط به شکل گروهی و برای گروه‌های بالای ۵۰ نفر ارائه می‌شود؛ یعنی اگر شما قصد خرید بیمه تکمیلی انفرادی یا خانوادگی را دارید، نمی‌توانید از خدمات بیمه پاسارگاد استفاده کنید.

بیمه تکمیلی گروهی پاسارگاد هم مانند سایر بیمه‌های گروهی طرح‌های مختلفی دارد؛ اما طرح‌های آن ثابت و مشخص نیست؛ یعنی شرکت‌ها و سازمان‌های متقاضی خرید بیمه تکمیلی پاسارگاد، پس از اعلام تعداد نفرات، پوشش‌های مورد نیاز و حق‌بیمه قابل پرداخت خود، طرح‌های بیمه تکمیلی گروهی را دریافت و یکی از آنها را انتخاب می‌کنند.

البته در تمام طرح‌های بیمه تکمیلی، پوشش‌های مشترکی وجود دارد که متقاضی بیمه می‌توان نوع پوشش‌ها و سقف تعهدات آن‌ها را انتخاب کند.

پوشش‌های بیمه تکمیلی پاسارگاد

پوشش‌های قابل ارائه در بیمه تکمیلی پاسارگاد موارد زیر است:

. هزینه‌های بیمارستانی و عمل‌های جراحی

. اعمال جراحی سرپابی شامل مواردی نظیر شکستگی‌ها، بخیه، ختنه، رادیوتراپی

. هزینه زایمان (طبیعی و سزارین)

. پوشش پاراکلینیکی شامل هزینه‌های تشخیصی و کمک تشخیصی بیماری مانند آزمایشات، سونوگرافی، سی‌تی‌اسکن،MRI و تست ورزش.

. هزینه درمان عیوب انکساری چشم با این شرط که نمره چشم از ۳ بیشتر باشد

. هزینه آمبولانس و فوریت‌های پزشکی به شرط بستری شدن فرد

. هزینه درمان‌های طبی به شکل بستری نظیر شیمی درمانی، رادیوتراپی، سنگ شکن و بستری

. هزینه ویزیت و دارو

. هزینه‌های دندانپزشکی

. و ...

طبیعی است که هرچه پوشش‌ها و سقف تعهدات آنها بیشتر باشد، حق‌بیمه پرداختی شما هم بیشتر خواهد شد.

بیمه تکمیلی انفرادی پاسارگاد

همانطور که گفتیم بیمه تکمیلی پاسارگاد فقط به شکل گروهی صادر می‌شود؛ اما افرادی که تحت پوشش بیمه عمر پاسارگاد هستند، می‌توانند از چند پوشش‌ بیمه تکمیلی هم استفاده کنند.

این نوع از بیمه تکمیلی انفرادی پاسارگاد، با همکاری شرکت کمک رسان sos ارائه می‌شود. پوشش‌های آن هم مربوط به جراحی و بستری است و مواردی مثل زایمان، دندانپزشکی، آزمایشگاه و ... تحت پوشش بیمه تکمیلی انفرادی پاسارگاد قرار نمی‌گیرد.

همچنین دارندگان بیمه عمر پاسارگاد باید حداقل ۲ میلیون تومان اندوخته ریاضی داشته باشند و ۶ ماه از بیمه‌نامه آنها گذشته باشد تا بتوانند از پوشش‌های درمانی این بیمه استفاده کنند.

شرایط بیمه تکمیلی پاسارگاد

در بیمه تکمیلی پاسارگاد هم مانند سایر شرکت‌های بیمه، پوشش زایمان و پوشش جراحی دوره انتظار دارد؛ یعنی باید مدت مشخصی از خرید بیمه‌نامه گذشته باشد تا پوشش‌های بیمه‌نامه آغاز شود.

مدت دوره انتظار زایمان به تعداد نفرات بیمه شده بستگی دارد و حداکثر ۹ ماه است. البته دوره انتظار برای گروه‌های بالای ۱۰۰۰ نفر، صفر می‌شود.

فرانشیز بیمه تکمیلی پاسارگاد به حق‌بیمه پرداختی و طرح انتخابی بستگی دارد و معمولا بین ۱۰ تا ۳۰ درصد است.

همچنین در بیمه‌های تکمیلی گروهی، انجام چکاپ قبل از خرید بیمه‌نامه اجباری نیست اما بعد از تکمیل فرم پرسشنامه و در صورت نیاز، ممکن است شرکت بیمه درخواست انجام چکاپ از برخی از متقاضیان را داشته باشد.

نحوه پرداخت خسارت بیمه تکمیلی پاسارگاد

برای استفاده از بیمه تکمیلی پاسارگاد یا دریافت هزینه‌های درمانی، دو روش وجود دارد.

روش اول مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد است. در این حالت شما می‌توانید به همراه معرفی‌نامه شرکت بیمه به یکی از مراکز درمانی طرف قرارداد مراجعه کنید و فقط با پرداخت فرانشیز، از خدمات درمانی تحت پوشش بیمه خود استفاده کنید.

در روش دوم هم شما می‌توانید به مراکز غیر طرف قرارداد مراجعه کنید و بعد از اتمام مراحل درمانی خود، به همراه مدارک لازم شامل دستور پزشک و فاکتور هزینه‌های پرداختی به شرکت بیمه مراجعه کنید. در این حالت هزینه‌ها طبق تعرفه وزارت بهداشت و با کسر فرانشیز به شما پرداخت می‌شود.

استعلام بیمه تکمیلی پاسارگاد

یکی از موضوعات مهم در انتخاب بهترین بیمه تکمیلی، حق‌بیمه آن است. احتمالا شما هم قبل از خرید، به دنبال استعلام بیمه تکمیلی از شرکت‌های مختلف بیمه از جمله بیمه پاسارگاد هستید. در ادامه متن روش استعلام اینترنتی بیمه تکمیلی پاسارگاد و سایر بیمه‌ها را توضیح داده‌ایم.

خرید اینترنتی بیمه تکمیلی پاسارگاد

انتخاب بهترین بیمه تکمیلی از میان تمام شرکت‌های بیمه، به بررسی‌های فراوان و اطلاعات تخصصی بیمه نیاز دارد؛ به همین دلیل داشتن یک مشاور بیمه‌ای که با تجربه و بی‌طرف باشد، می‌تواند به شما برای انتخاب بیمه مورد نیازتان کمک کند.

اگر قصد خرید بیمه تکمیلی پاسارگاد یا سایر شرکت‌های بیمه رادارید، یا اگر به دنبال استعلام بیمه تکمیلی پاسارگاد هستید، کافی است به azki.com مراجعه کنید یا با شماره تماس ۰۲۱۵۴۸۶۴ تماس بگیرید و از مشاوره‌های رایگان کارشناسان ازکی استفاده کنید.

کارشناسان بیمه تکمیلی ازکی بعد از بررسی نیازها و شرایط شما و بعد از مذاکره با شرکت‌های بیمه، بهترین طرح‌های بیمه تکمیلی گروهی را با بهترین قیمت به شما پیشنهاد می‌دهند تا شما بتوانید خرید خود را به شکلی بسیار سریع و راحت انجام دهید.

برای استعلام قیمت و خرید آنلاین بیمه تکمیلی انفرادی هم می‌توانید به سایت ازکی مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بیمه ازکی بیمه پاسارگاد بیمه تکمیلی انفرادی استعلام بیمه تکمیلی طرح های بیمه تکمیلی شرکت های بیمه تکمیلی گروهی مراجعه کنید بیمه نامه خرید بیمه هزینه ها بیمه ها حق بیمه شرکت ها پوشش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۵۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرایی شدن پوشش بیمه‌ای دست و پای کربنی

محمد مهدی ناصحی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ افزود: سازمان بیمه سلامت برای بیماران خاص نیازمند تجهیزات حرکتی، تا سقف ۲۵ میلیون تومان از محل صندوق بیماران خاص برای تهیه دست و پای کربنی پرداخت می‌کند، اما برای سایر افرادی که در سوانح و تصادفات دچار قطع عضو می‌شوند سهم هر دستگاه تقسیم شده است و توافقاتی با محوریت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صورت گرفته که بر اساس ابلاغ این معاونت سهم بیمه سلامت ۳۰ درصد و سهم سازمان بهزیستی ۳۰ درصد در نظر گرفته شده است که ما منتظر اجرایی شدن این مصوبه در سال جاری هستیم. وی ادامه داد: قرار است سازمان بهزیستی متولی این امر باشد تا دست و پای کربنی که در شرکت‌های دانش بنیان داخلی تولید شدند بر اساس این مصوبه مورد حمایت قرار گیرند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • 3 کارخانه تولید سیم مفتول بزرگ ایران (به همراه راهنمای استعلام قیمت)
  • افزایش هزینه‌های درمان در مراکز ناباروی
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای کربنی
  • اجرایی شدن پوشش بیمه‌ای دست و پای کربنی
  • پیگیری سوپر لیگ کاراته با تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد
  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه بی فایده است
  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • رانندگان آژانس شهرداری قزوین بیمه‌ تکمیلی می‌شوند