Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@17:25:17 GMT

غیبت آقای قابل اطمینان رئال برابر بیلبائو

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۵۳۳۱

غیبت آقای قابل اطمینان رئال برابر بیلبائو

رافا واران که پس از شروع مجدد لالیگا به همراه تیبو کورتوا بیش از هر بازیکنی برای رئال بازی کرده بود، فردا مقابل بیلبائو غایب خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، دقیقه 20 بازی رئال مادرید و ختافه بود که روی ارسال کرنر ختافه و در یک نبرد هوایی، رافا واران از ناحیه سر ضربه ای خورد که باعث شد برای دقایقی نتواند به کار ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به میدان بازگشت ولی دقیقه 30 و به هنگام وقت استراحت کوتاه، زیدان ترجیح داد او را تعویض کرده و ادر میلیتائو را وارد میدان کند. واران سرگیجه داشت و در شرایط مطلوبی به سر نمی برد و به همین دلیل مستقیما به رختکن رفت.

 

 

 

 

زیدان در پایان بازی و در مورد وضعیت واران گفت:« الان شرایط خوبی ندارد چون به سرش ضربه بدی وارد شد. او در خانه است و تحت نظر پزشک. نمی خواستم روی او ریسک کنم چون ضربه شدید بود. باید ببینیم شرایط او چطور خواهد بود.»

 

رئال مادرید فردا بازی حساسی برابر اتلتیک بیلبائو خواهد داشت و طبق مارکا، زیدان قصد ندارد روی رافا واران ریسک کند و او به بیلبائو نخواهد رفت. به این ترتیب و با توجه به مصدومیت واران و ناچو، این ادر میلیتائو است که زوج سرخیو راموس در سن مامس خواهد بود.

 

ادر میلیتائو رافائل وارانه رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ادر میلیتائو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۵۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد

شاگردان دیه‌گو سیمئونه در نبرد با حریف مستقیم خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا پیروز شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سی‌و‌سوم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (شنبه) در ورزشگاه متروپولیتانوی شهر مادرید، تیم فوتبال اتلتیکومادرید پذیرای رقیب اصلی و نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش در جدول رده‌بندی یعنی اتلتیک بیلبائو بود و موفق شد میهمان باسکی خود را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

گل‌های رودریگو دپائول در دقیقه 15، آنخل کورئا در دقیقه 52 و اونای سیمون در دقیقه 80 (گل به خودی) تنها گل بیلبائو که در دقیقه 45 توسط نیکو ویلیامز به ثمر رسید را بی‌اثر کرد و باعث ثبت بیستمین پیروزی فصل روخی‌بلانکو شد.

این پیروزی شاگردان دیه‌گو سیمئونه را 64 امتیازی کرد و سبب شد که فاصله آنها با بیلبائوی رده پنجمی به شش امتیاز افزایش پیدا کند تا خیال آنها از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده تا حدودی آسوده‌تر شود.

اتلتیکومادرید به آلاوس باخت

 

روز گذشته سه دیدار دیگر هم در این چارچوب برگزار شد که نتایج آنها به شرح زیر رقم خورد:

لاس‌پالماس صفر - جیرونا 2
آلمریا یک - ختافه 3
آلاوس 3 - سلتاویگو صفر

در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌سوم لالیگا امروز چهار مسابقه دیگر برگزار می‌شود. در آخرین بازی این هفته لالیگا هم دوشنبه شب از ساعت 22:30 بارسلونا میزبان والنسیا خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لالیگا تیم‌های رئال مادرید با 84 امتیاز (33 بازی)، جیرونا با 71 امتیاز (33 بازی) و بارسلونا با 70 امتیاز (32 بازی) اول تا سوم هستند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • اطمینان توخل: نمی‌دانم چطوری اما گنابری به رئال مادرید گل خواهد زد!
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد