Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پارلمان کویت خواستار اتخاذ موضعی قاطع برای مقابله با طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی شد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه القبس، مرزوق الغانم، رئیس پارلمان کویت در جریان گفت‌وگوی مطبوعاتی خود ضمن اعلام مخالفت کشورش با طرح الحاق غور اردن و بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی، تاکید کرد که باید به مقابله با این طرح پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود، پافشاری اسرائیل برای اجرایی کردن طرح الحاق غور اردن امری باطل است و باید با اتخاذ مواضعی عملی از سوی کشورهای عربی و جهانی به مقابله با آن پرداخت.

الغانم همچنین تصریح کرد، مواضع عربی و بین‌المللی بیانگر مخالفت قاطع جامعه جهانی با نقض قطعنامه‌های قانونی بین‌المللی به ویژه قطعنامه‌های مرتبط با اراضی است که اسرائیل در سال ۱۹۶۷ اشغال کرده است.

رئیس پارلمان کویت ضمن تاکید بر اهمیت همکاری و تلاش کشورهای عربی با هماهنگی شرکای بین‌المللی که مخالفت خود را با این اقدام یک جانبه و قلدرمآبانه اعلام کرده‌اند، گفت: من از جانب خودم و به نیابت از اعضای پارلمان کویت مخالفت کامل خود را با این اقدامات خضمانه اعلام می‌کنیم. ما آماده همکاری با نمایندگان پارلمان عربی و بین‌المللی برای پرده برداشتن از اقدامات صهیونیستی و ایجاد افکار عمومی مردمی بین‌المللی علیه این اقدامات هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: الحاق کرانه باختری كويت رئیس پارلمان کویت طرح الحاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۵۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، پایگاه تحلیلی نظامی «Breaking Defense» در گزارشی به ارزیابی یکی از پیامد‌های جهانی عملیات موشکی پهپادی «وعده صادق» پرداخته و آورده است باوجود همکاری و مقابله گسترده چند کشور در کنار اسرائیل با تسلیحات پرتاب شده تهران، اما علاقه جهانی به پهپاد‌های ایرانی رو به کاهش نیست و تحلیلگران می‌گویند بازار پراشتیاقی در سراسر جهان برای دسترسی و خرید پهپاد‌های به نسبت ارزان و کارآمد ایران وجود دارد.

نویسنده گزارش آورده است: شاید اسرائیل و متحدانش توانسته باشند با تعداد زیادی از ۳۰۰ پهپاد و موشکی که ایران در حمله بی‌سابقه خود به اسرائیل پرتاب کرد، مقابله کنند، اما به نظر کارشناسان این امر مشتریان پرنده‌های بدون سرنشین تهران را منصرف نکرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقبال «اردوغان» از امیر کویت در آنکارا
  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • مخالفت شدید روزنامه وابسته به سپاه با ممنوعیت جدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها: این یعنی اعتراف به شکست فرهنگی/ مراقب پیامدهای بین‌المللی این اقدام باشید
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • راهکارهای مقابله با زلزله تهران در نهمین کنفرانس زلزله‌شناسی