Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات اجرایی مسکن فرهنگیان گلستان جهت احداث 1300 واحد مسکونی با تفاهم‌نامه اداره کل راه و شهرسازی و آموزش‌وپرورش گلستان آغاز شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، با حضور هادی حق‌شناس استاندار گلستان، منتظری نماینده مردم شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گلستان و سایر مدیران استانی و شهرستانی، مراسم آغاز عملیات اجرایی مسکن فرهنگیان با تفاهم‌نامه اداره کل راه و شهرسازی با اداره کل آموزش‌وپرورش گلستان جهت احداث 1300 واحد مسکونی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گلستان با توجه به این‌که موعد تحویل این پروژه‌ها حداکثر 24 ماه تعیین ‌شده است خواستار تسریع در تحویل این واحدهای مسکونی در هجده ماه به فرهنگیان شد.

احسان گوهری‌راد مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان اظهار کرد: 3549 نفر در سامانه فرهنگیان فاقد مسکن استان ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد1300 نفر از متقاضیان واجد شرایط بوده و مورد تائید اداره کل مسکن و شهرسازی گلستان واقع شدند.

شایان‌ذکر است، مراسم کلنگ زنی مسکن فرهنگیان به‌طور متمرکز در 5 شهرستان بندرگز، گرگان، گمیشان، مینودشت و مراوه‌تپه برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسکن فرهنگیان صاحب خانه مسکن فرهنگیان آموزش وپرورش اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۵۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ یک مغازه ابزار یراق در شهرستان شفت دقایقی پیش آتش گرفت و ماموران آتش نشانی در تلاشند تا این حریق را مهار کنند.

همچنین از شهرستان سیاهکل هم خبر رسید که یک واحد مسکونی آتش گرفته است.

خبر در حال تکمیل شدن است.

دیگر خبرها

  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • معلم‌محوری از ویژگی‌های اصلی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش است
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • امکان ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده