Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@16:37:33 GMT

نزدیکی مسئولان و مردم به عزمی جدی نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۶۱۳۱

نزدیکی مسئولان و مردم به عزمی جدی نیاز دارد

مظفری با بیان اینکه نزدیکی بین مسئولان و مردم نیارمند عزمی جدی است گفت: مسئولان از همکاران خود بخواهند در برخورد با مردم کرامت انسانی و فردی را مد نظر قرار داده و حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رضوانشهر، « محمدمهدی مظفری» امروز(شنبه،۱۴ تیر) در جلسه شورای اداری شهرستان رضوانشهر امید افزایی را جهت دستیابی به آنچه در بیانیه گام دوم آمده، ضروری دانست و گفت: نیازها، مسائل و مشکلات مردم باید توسط شما مسئولان و همه کسانی که در این نظام و کشور عهده دار مسئولیت هستند مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار رضوانشهر سپس به بیانات مقام رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب که بر ضرورت استفاده از جوانان به‌عنوان موثرترین افراد برای رسیدن به اهداف متعالی نظام تاکید دارد، اشاره کرد و افزود: به همین منظور باید در برنامه ریزی ها استفاده از ظرفیت جوانان را مد نظر قرار دهیم.


وی با تاکید با بهره گیری از نخبگان علمی در مقاطع مختلف آموزشی اعم از آموزش و پرورش و دانشگاه، تصریح کرد: تحقق فرمایشات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و دستیابی به اهداف و برنامه‌های نظام با کمک، یاری و همراهی مسئولان مختلف نظام فراهم می‌شود.


فرماندار رضوانشهر خاطرنشان کرد: درصورتی به سمت جهش تولید حرکت می‌کنیم که بتوانیم تسهیلات را عادلانه توزیع کرده و بر نحوه هزینه کرد این تسهیلات توسط دستگاه‌های ذیربط نظارت درستی داشته باشیم.


وی همچنین توجه جدی در عرضه درست و منطقی تولیدات جامعه، جلوگیری از واردات غیرقانونی و قاچاق کالا که زیان بارترین اتفاق برای اقتصاد کشور است را تکلیفی سازمانی برای همه ادارات و و نهادها اعلام کرد.


مظفری همچنین از مدیران خواست جمع بندی کاملی از مسایل، موضوعات و نیازهای مردم داشته باشند تا بتوان شرایطی پدیدار کرد که حقوق حقه مردم فراهم شود.


وی با تقدیر از کلیه کسانی که در هنگام شیوع ویروس کرونا برای داشتن جامعه عاری از ویروس تلاش کردند، تاکید کرد: توجه مردم به این مسئله نباید برای مردم کمرنگ شود و مدیران مکلفند در راستای آموزش و فرهنگ مبارزه با این ویروس، تلاش کنند.

 

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه نزدیکی بین مسئولان و مردم نیارمند عزمی جدی است گفت: مسئولان از همکاران خود بخواهند در برخورد با مردم کرامت انسانی و فردی را مد نظر قرار داده و حفظ کنند.


مظفری در ادامه با بیان اینکه متاسفانه رضوانشهر از شهرستانهای گران استان است، اظهار داشت: در خصوص تنظیم بازار متولیان امر باید نظارت دقیق بر رفتار و متخلفان بازار داشته باشند و با آنان برخورد قانونی شود.


وی با تاکید بر اینکه دقت کنید مردم به شما امید بستند، متذکر شد: با نظارت بر نانوایی‌ها امکان دسترسی آسان بر کالاهای پرمصرف و اساسی همچون گوشت قرمز، سفید و شکر را فراهم کرده و بر قیمت ها کنترل داشته باشید.


فرماندار رضوانشهر از مدیر جهاد کشاورزی خواست تا برساخت و ساز غیر مجاز و تغییر کاربری زمین‌های زراعی و باغی در حوزه روستایی و شهری با جدیت بیشتری نظارت کند.


حفاظت از محیط زیست، منابع طبیعی و حرایم رودخانه‌ها، مبارزه با فساد، استفاده از مکاتبات الکترونیک و شفاف‌سازی از دیگر مواردی بود که فرماندار رضوانشهر به آنها اشاره کرد.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع عادلانه تسهیلات تعامل مردم و مسئولان فرماندار رضوانشهر فرماندار رضوانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۶۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند

فرماندار سردشت گفت: ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند و برابر قراردادی که با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) منعقد شده، درصدد هستیم آب رسانی به روستاهای مذکور انجام گرفته و تنش آبی به اتمام برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، باباخان اسکندری در دومین جلسه شورای اداری شهرستان سردشت طی سال‌جاری اظهار کرد: این شهرستان ۸۵۶ شهید را تقدیم نظام مقدس ایران اسلامی کرده و سردشت اولین شهر شیمیایی جهان و همیشه در معرض توپ و تانک و در معرض خطر دشمن بوده است، بنابراین انتظار ما از مسئولین آن است که نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.

وی با اشاره به سفر مقام عالی استان به شهرستان و در راستای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی افزود: از ۷۵ مصوبه تصویب شده برای شهرستان ۶۵ مصوبه محقق شده و به اتمام رسیده‌اند که توانسته تغییرات مثبتی را در راستای معیشت مردم به وجود بیاورد.

فرماندار سردشت در راستای اقدامات مثبت و قابل توجه دولت سیزدهم در جهت افزایش رفاه و آسایش مردم گفت: در سال گذشته ۹۷ پروژه را با اعتبار ۱۳۱ میلیارد تومان تعریف کرده و تا به امروز تقریباً ۶۰ درصد اعتبارات تخصیص پیدا کرده و با همت و درایت مدیران، پروژه‌ها به پیمانکاران واگذار و اقدامات را شروع خواهند کرد.

اسکندری ادامه داد: از دیگر اقدامات مؤثر دولت سیزدهم در جهت رفاه و آسایش مردم به رسمی شدن مرز کیله می‌توان اشاره کرد که این مرز یک ظرفیت بالقوه و بزرگ را در جهت رونق تجارت در منطقه ایجاد و اشتغال‌زایی را برای عموم مردم به وجود آورده است.

وی به بحث آب‌رسانی به روستاها پرداخت و تصریح کرد: ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند و برابر قراردادی که با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) منعقد شده در صدد هستیم آب رسانی به روستاهای مذکور انجام بگیرد و تنش آبی به اتمام برسد.

اسکندری همچنین در ادامه به پروژه گازرسانی به ۳۱ روستای منطقه آلان با اعتبار ۱۰۴ میلیارد تومان اشاره کرد و یادآور شد: این موضوع هم برگ زرینی از افتخارات دولت سیزدهم در راستای خدمات رسانی به مردم ایران عزیز است.

فرماندار سردشت در خاتمه به بحث جهاد تبیین پرداخت و خاطرنشان کرد: جهاد تبیین یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه است و مهمترین اصل جهاد تبیین برنامه‌ریزی کردن برای این مهم است و عدم انجام درست آن می‌تواند نتایج زیان باری به وجود بیاورد، پس باید بیان حقیقت و روشنگری با برنامه‌ریزی باشد، زیرا جهاد تبیین برای دشمنان ما خطرآفرین است چون توطئه‌های آن‌ها را نقش بر آب می‌کند.

کد خبر 747936

دیگر خبرها

  • مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند
  • متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • باید ساختمان‌های باشکوه در ایران ساخته شود
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود
  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • هشدار جدی پزشکیان به مسئولان /بترسید از اینکه.../نیاز به گشت ارشاد مدیران نیست، در آمریکا هم می‌دانند ما در اینجا چه می‌کنیم!
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان