Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@04:47:10 GMT

دیدبانی و نظارت بر آگهی‌های دیجیتال

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۱۱۲۴

دیدبانی و نظارت بر آگهی‌های دیجیتال

یک استارت‌آپ ایرانی مکانیسمی برای تنظیمات فناورانه صنعت آگهی دیجیتال طراحی کرده است که اجازه مدیریت اشتراک‌گذاری داده‌ها را به کاربر می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه‌ علم،فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، صنعت آگهی‌های تجاری دیجیتال یکی از بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین صنایع دیجیتال برای کسب‌وکارهای نوپا و خصوصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال تنظیمات درستی در این حوزه انجام نمی‌شود. فقدان حکمرانی ملی بر داده و ممیزی درست محتوا، لزوم وجود شفافیت، پاسخگویی و نظارت، نقص حریم خصوصی کاربران و آگاهی بخشی و ارتقای سطح دانش عمومی و سواد رسانه‌ای از جمله دلایل لزوم تنظیماتدر حوزه تبلیغات دیجیتال است.

حال یک استارت‌آپ ایرانی موفق به ایجاد یک مکانیسم خودتنظیمات برای تنظیم فناورانه صنعت آگهی دیجیتال شده است که به کاربران اجازه مدیریت اشتراک‌گذاری داده‌ها را می‌دهد. این سامانه یکپارچه‌سازی اطلاعات آژانس‌های تبلیغاتی، امکان نظارت تنظیم‌گران ملی و پایش تبلیغات توسط مردم را نیز فراهم می‌کند.

این مکانیسم مانند یک لایه بصری روی تبلیغات دیجیتال قرار می‌گیرد و قابلیت تعامل را ایجاد می‌کند. وقتی کاربر روی آن کلیک می‌کند، سرویس‌هایی مانند اطلاعات کامل آگهی (آگهی‌دهنده، صاحب آگهی و...)، امکان شکایت و بازخورد به آگهی و امکان بررسی‌ تمام کوکی‌ها و خروج از شخصی‌سازی تبلیغات برای هر وبسایت را به کاربر ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/4021/

منبع: آنا

کلیدواژه: کسب وکار استارت آپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : رفتار دولت در قبال صنعت خودرو توهین به مردم است زیرا برای خرید یک خودروی بی‌کیفیت با هزار بدبختی ثبت نام می‌کنند و بعد از ماه‌ها به آن‌ها گفته می‌شود که خودرو نداریم .

فتح‌الله توسلی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با انتقاد از عملکرد دولت در زمینه صنعت خودرو اظهار داشت: رفتار دولت در قبال صنعت خودرو توهین به مردم است.

وی  با اشاره به مشکلات متعدد مردم در زمینه خرید خودرو گفت: مردم برای خرید یک خودروی بی‌کیفیت با هزار بدبختی ثبت نام می‌کنند و بعد از ماه‌ها به آن‌ها گفته می‌شود که خودرو نداریم و باید خودروی دیگری را انتخاب کنند.

توسلی اظهارداشت : در مقابل این بی‌نظمی، دولت هر چند وقت یکبار اعلام می‌کند که مثلاً باید ۲۰۰ میلیون تومان به حساب شرکت‌های خودروسازی واریز کنید تا خودرو تحویل بگیرید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه این رفتار‌ها قابل قبول نیست، بیان کرد: دولت باید برای دو خودروساز بزرگ کشور چاره‌ای اساسی بیندیشد.

 توسلی در ادامه به مشکلات واردات خودرو اشاره کرد و اظهارداشت : مجلس تصویب کرده بود که خودرو وارد شود، اما دولت در این زمینه کوتاهی کرد.

وی با بیان اینکه عدم واردات خودرو به نفع خودروسازان و به ضرر مردم بوده است، گفت: اگر خودرو‌های مورد نیاز مردم وارد شده بود، قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کرد و خودروسازان مجبور بودند که خودشان را اصلاح کنند.

توسلی در مورد برنامه مجلس برای پیگیری مشکلات صنعت خودرو اظهارداشت : مجلس یازدهم در آستانه پایان کار خود است، اما وظیفه نظارتی خود را در قبال این موضوع به طور کامل انجام خواهد داد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه مجلس دوازدهم نیز پیگیر حقوق تضییع شده مردم در صنعت خودرو خواهد بود، گفت: حدود یک ماه آینده، مجلس دوازدهم شروع به کار می‌کند؛ قطعاً این موضوع در دستور کار مجلس است، و باید مجلس وظیفه نظارتی خودش را از طریق تذکر، سوال و حتی استیضاح موضوع صنعت خودرو را پیگیری کند، چون حق و حقوق مردم هست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی سال جاری انجام می شود
  • عملیاتی شدن نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد و ابلاغ دیجیتال سردفتری عملیاتی می‌شود
  • طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود
  • پنجره‌ای رو به شفافیت
  • واکنش بازار به تغییر مقررات انتشار آگهی مسکن
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • انتشار آگهی املاک در دیوار و شیپور مسدود می‌شود | فقط به یک شرط امکان ثبت آگهی وجود دارد