Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزاش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید سعید راد با تاکید بر لزوم اعمال مدیریت قاطع قیمت‌ها در جهت ایجاد آرامش و ثبات بازار در شرایط اقتصادی موجود، افزود: باید تلاش کنیم تا بستری فراهم شود که تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان، محصولات خود را برای عرضه مستقیم در اختیار میادین میوه و تره بار قرار دهند تا از طریق به حداقل رساندن حاشیه سود، قیمت‌ها تا جای ممکن کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لزوم هوشمندسازی برای کاهش اتلاف منابع و تسریع در فرآیندها به منظور جلب حداکثری رضایت شهروندان گفت: سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در الکترونیکی کردن کارها و فرآیندها پیشگام بوده است، چنانکه جلسات کمیسیون معاملات این سازمان هر هفته به صورت مجازی برگزار می‌شود و در تلاش هستیم تا جلسات مزایده‌ این سازمان را نیز به صورت غیر حضوری برگزار ‌کنیم.

راد، کنترل و کاهش قیمت‌ها را مهم‌ترین دغدغه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در این ایام خواند و تصریح کرد: اگر چه این سازمان در فرآیند تولید میوه و تره بار نقش ندارد و تنها با ایجاد بستر مناسب برای توزیع، تلاش کرده است که فاصله تولید تا مصرف را کم کند، اما برای حمایت از شهروندان همواره با تمام توان و امکانات در میدان حاضر بوده و هستیم و اختلاف قیمت قابل توجه میادین میوه و تره بار با سطح شهر نیز گواه این مطلب است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به روند صعودی آمار مبتلایان به بیماری کووید 19 در کشور، گفت: ضمن تاکید به مدیران میادین و رؤسای بازارهای میوه و تره بار برای نظارت جدی بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در این مراکز توسط بهره‌برداران و کارگران غرفه‌ها، از شهروندان نیز خواهش می‌کنیم تا هنگام مراجعه به میادین و بازارهای میوه و تره بار برای حفظ سلامت خود و دیگران، ضمن رعایت فاصله فیزیکی از سایر مراجعه‌کنندگان، «حتماً» از ماسک و دستکش استفاده کنند.

انتهای پیام/

20 / 20 میادین میوه و تره بار استفاده از ماسک سید سعید راد مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار لزوم اعمال مدیریت قاطع قیمت‌ها کاهش اتلاف منابع

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: میادین میوه و تره بار استفاده از ماسک مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار میادین میوه و تره بار قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۶۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ شاطری با توجه به اینکه طی روز‌های اخیر شاهد کلاهبرداری از طریق کپی کارت بانکی از حساب افراد بودیم، از شهروندان خواست هنگام خرید از فروشندگان دوره گرد که معمولا در ورودی و خروجی شهر‌ها هستند مراقب اطلاعات کارت بانکی خود باشند و رمز کارت را خودشان وارد کنند.
او افزود: اگر شهروندان با چنین مواردی برخورد کردند و اقدام به سرقت اطلاعات کارت بانکی شهروندان نموده و حساب بانکی آنها را خالی کرده و یا به فروشنده‌ای شک کردند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستگاه atm کارت بانکی خود رمز کارت خود را تغییر دهندو در صورت برداشت از حساب شان در اسرع وقت از طریق تلفن ۰۹۶۳۸۰ موضوع را با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مجرم را شناسایی و پرونده آنها رسیدگی شود.

دیگر خبرها

  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود